Audiència Pública de Sants-Montjuïc. Sessió ordinària. Març del 2023
-
Seu del Districte de Sants-MontjuïcCarrer de la Creu Coberta, 104, 08014 BarcelonaSaló de Plens (1a planta)
-
L’Audiència Pública és la trobada dels o de les responsables municipals amb la ciutadania perquè aquesta pugui plantejar qualsevol tema relacionat amb l’actuació municipal.
Es pot participar a través dels següents canals:Deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l'Audiència Pública a través dels comentaris -que trobareu a baix de tot d'aquesta mateixa pàgina-, fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil consulta com registrar-se!
Digitalment intervenint en directe a l’Audiència per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar. Trobareu l'enllaç a la sala de la videoconferència per participar en directe i digitalment just damunt de la secció dels comentaris.
Presencialment, intervenint a l’Audiència per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar.
La sessió tindrà una durada de 2 hores. Totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.
L’Audiència Pública se celebra des del Saló de Plens del Districte de Sants-Montjuïc i serà retransmesa en streaming.Si voleu assistir a l'Audiència i necessiteu alguna mesura d’accessibilitat per a persones amb discapacitat auditiva, cal que ho comuniqueu amb una antelació de 3 dies laborables al correu electrònic dte03_participacio@bcn.cat.
Per dubtes o incidències vinculades al funcionament de l'Audiència Pública cal adreçar-se al correu electrònic dte03_participacio@bcn.cat.
Compartir