Audiència Pública de Sant Martí
#AudiènciaSantMartí Trobada del Govern del Districte amb la ciutadania
Audiència Pública de Sant Martí. Sessió ordinària. Octubre 2020
L’Audiència Pública és la trobada dels responsables municipals amb la ciutadania perquè aquesta pugui rebre informació, presentar i debatre propostes en relació amb una determinada actuació pública, activitat o programa d'actuació.
En l'actual context i seguint les mesures sanitàries, es pot participar:
- Digitalment i de forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l'audiència pública a través dels comentaris, fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència.
Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil!
📺 L'Audiència Pública serà transmesa en streaming.
Ordre del dia
ARPOVACIÓ DE L'ACTA DE LA SESSIÓ ANTERIOR [ 18:00 - 18:05]
Intervencions de la ciutadania [ 18:05 - 19:00]
En l'actual context i seguint les mesures sanitàries, es pot participar digitalment i de forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l'audiència pública a través dels comentaris, fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Los vecinos de c/Independencia además de continuar soportando un tráfico INSUFRIBLE tienen que soportar un incesante incremento de bicis y patinetes por sus aceras, dado que la hostilidad del tráfico en la calle impide a los VMP circular por la calcada.
A la altura de Gloriès los carriles bici de Diagonal y Gran Vía terminan en c/Independencia y no tienen continuidad más que por unas marcas en el suelo de las aceras que hacen compartir un exiguo espacio entre bicis y peatones mientras al lado existe una autopista de 5 carriles en exclusiva para los contaminantes vehículos.
Ambos problemas se mitigarían con la creación de un carril bici en c/Independencia desde Diagonal hasta Valencia. Serían 250 mts de carril bici que además de erradicar a a las bicis y patinetes de las aceras serían la continuación del carril bici previsto en Badajoz y uniría los carriles bicis de Diagonal, Gran Vía, Meridiana, Consell de Cent, Aragó (de creación inminente) y Valencia. MUCHO POR MUY POCO
Carregant els comentaris ...