Audiència Pública de Nou Barris
# AudiènciaNouBarris Trobada del govern del Districte amb la ciutadania
Audiència Pública de Nou Barris. Sessió ordinària. Març del 2024
L’Audiència Pública és la trobada dels o de les responsables municipals amb la ciutadania perquè pugui plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal.
Es pot participar a través dels següents canals:
-
Digitalment:
- De forma anticipada, a través dels comentaris a la sessió deixant escrita la pregunta o petició fins 48 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a Decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil! (Consulta com registrar-se).
- Intervenint en directe per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar. Per participar en directe digitalment cal inscriure's a través del formulari d'inscripció fins 48 hores abans de la celebració de l’Audiència. Durant les 24 hores anteriors a l’Audiència s'enviarà per correu electrònic l'enllaç per poder participar en directe. En cas que les peticions d'intervenció en directe no permetin una connexió de qualitat, se seguirà l’ordre de recepció de la sol·licitud. -
Presencialment a la Sala de Plens del Districte:
Inscripció prèvia, fins a les 48 hores abans de la sessió, en el formulari d'assistència presencial.
El regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà les preguntes o peticions formulades tant digitalment en directe com de forma anticipada durant el transcurs de la sessió.
L’Audiència Pública se celebra des de la Sala de Plens del Districte de Nou Barris i serà retransmesa en streaming. Accedeix a la retransmissió.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
1.Fase 4: Informació de la situació actual de l'aprovació i l'execució de les obres d'urbanització. Quan es convoca la Comissió de Seguiment de la Fase 4?
2. La Guineueta té la necessitat de un Pla de Barri. Informació de la situació actual de l’aprovació del Pla de Barri o Pla Específic
3. Ascensors: Agilitzar la signatura de concessió de llicència d'obra. Adaptar el PMU a la realitat dels habitatges tal com vau dir-nos.
4. Muntants: Autoritzar les llicències d'obres per passar-hi els muntants per la façana dels edificis. Quin és el procediment que hem de seguir perquè analitzeu l’aigua de color marró que surt de les aixetes?
5. Soci sanitari: Informació de la situació actual del Centre de Dia Guineueta
6.Accessibilitat: Corregir les rampes i pendents a la Fase 3 (Guineueta, Pg Valldaura, Pl Karl Marx, Via Favencia)
7. Autobús: Informació de la situació actual de la creació de la parada de l'H2 abans del semàfor del Pg Valldaura amb C. Guineueta.
8.Carril bici: Quan es desplacarà el carril bici de la vorera del Pg Valldaura?. Es troba davant de porteries d'habitatges, de passos de vianants, de parades d'autobús, de containers, de bancs, de quioscs de premsa, Once, comerços… posant diàriament en perill les persones.
9.Mobiliari Urbà: Quan teniu previst col·locar Bancs i Papereres en la Guineueta?.
10. Aigua potable. Al Juny es molt possible que l’aigua de la ciutat no sigui potable. Quina previsió té el Districte per donar aigua potable al veïnat?
Carregant els comentaris ...