Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Salta i ves al contingut principal decidim.barcelona
Logo oficial de decidim.barcelona
  • Català Triar la llengua Elegir el idioma
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos participatius
  • Òrgans de participació
  • Iniciatives ciutadanes
  • Ajuda

Audiència Pública de Ciutat Vella

# AudiènciaCiutatVella Trobada del govern del Districte de Ciutat Vella amb la ciutadania

  • L'Òrgan
  • Sessions
  • Intervencions en directe

Canvis a "Audiència Pública de Ciutat Vella. Juny del 2022"

Mode de vista de comparació:
  • Unificat
    • Unificat
    • Costat per costat
Vista HTML:
  • No escapada
    • No escapada
    • Escapada

Descripció (Català)

  • -

    L’Audiència Pública és la trobada dels i les responsables municipals amb la ciutadania per plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal del districte.

    La sessió tindrà lloc de manera presencial i telemàtica. Es pot participar a través dels següents canals:

    1. De forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l'Audiència Pública a través dels comentaris, fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil (consulta com registrar-se )!
    2. Intervenint en directe presencialment a la Sala Ernest Lluch de la Seu del Districte (Plaça del Bonsuccés, 3). Per fer-ho, pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú Intervencions en directe. Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.
    3. Intervenint digitalment en directe a través de videoconferència. Per fer-ho, pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú Intervencions en directe. Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.

    El Regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà totes les preguntes o peticions formulades, prioritzant les intervencions en directe avançades prèviament. Atès que l'Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.

    Pots sol·licitar suport d'idioma a participaciocvella@bcn.cat

    Per dubtes o incidències vinculades al funcionament de l'Audiència Pública cal adreçar-se al correu electrònic: audienciaciutatvella@bcn.cat

    A més, l’Audiència serà retransmesa en directe:




  • +

    L’Audiència Pública és la trobada dels i les responsables municipals amb la ciutadania per plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal del districte.

    La sessió tindrà lloc de manera presencial i telemàtica. Es pot participar a través dels següents canals:

    1. De forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l'Audiència Pública a través dels comentaris, fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil (consulta com registrar-se )!
    2. Intervenint en directe presencialment a la Sala Ernest Lluch de la Seu del Districte (Plaça del Bonsuccés, 3). Per fer-ho, pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú Intervencions en directe. Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.
    3. Intervenint digitalment en directe a través de videoconferència. Per fer-ho, pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú Intervencions en directe. Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.

    El Regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà totes les preguntes o peticions formulades, prioritzant les intervencions en directe avançades prèviament. Atès que l'Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.

    Pots sol·licitar suport d'idioma a participaciocvella@bcn.cat
    Per dubtes o incidències vinculades al funcionament de l'Audiència Pública cal adreçar-se al correu electrònic: audienciaciutatvella@bcn.cat

    A més, l’Audiència serà retransmesa en directe:


  • -<p>L’Audiència Pública és la trobada dels i les responsables municipals amb la ciutadania per plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal del districte.</p><p>La sessió tindrà lloc de manera presencial i telemàtica. Es pot participar a través dels següents canals:</p><ol><li><strong>De forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l'Audiència Pública a través dels comentaris</strong>, fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil (<a href="https://www.decidim.barcelona/pages/crear-compte" target="_blank">consulta com registrar-se&nbsp;</a>)!<br></li><li><strong>Intervenint en directe presencialment a la Sala Ernest Lluch de la Seu del Districte (Plaça del Bonsuccés, 3)</strong>. Per fer-ho,&nbsp;pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú <a href="https://www.decidim.barcelona/assemblies/audiencia-ciutatvella/f/4020/?locale=ca" target="_blank">Intervencions en directe</a>.&nbsp;Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.<br></li><li><strong>Intervenint digitalment en directe a través de videoconferència</strong>. Per fer-ho,&nbsp;pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú <a href="https://www.decidim.barcelona/assemblies/audiencia-ciutatvella/f/4020/?locale=ca" target="_blank">Intervencions en directe</a>.&nbsp;Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.<br><br></li></ol><p>El Regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà totes les preguntes o peticions formulades, prioritzant les intervencions en directe avançades prèviament. Atès que l'Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.</p><p>Pots sol·licitar suport d'idioma a <a href="mailto:participaciocvella@bcn.cat" target="_blank">participaciocvella@bcn.cat</a></p><p>Per dubtes o incidències vinculades al funcionament de l'Audiència Pública cal adreçar-se al correu electrònic:&nbsp;<a href="mailto:audienciaciutatvella@bcn.cat" target="_blank"><u>audienciaciutatvella@bcn.cat</u></a></p><p>A més, l’Audiència serà retransmesa en&nbsp;directe:</p><iframe class="ql-video" allowfullscreen="true" src="https://www.youtube.com/embed/YylsOf5OSBA?showinfo=0" frameborder="0"></iframe><p><br></p><p><br></p><p><br></p>
  • +<p>L’Audiència Pública és la trobada dels i les responsables municipals amb la ciutadania per plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal del districte.</p><p>La sessió tindrà lloc de manera presencial i telemàtica. Es pot participar a través dels següents canals:</p><ol><li><strong>De forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l'Audiència Pública a través dels comentaris</strong>, fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil (<a href="https://www.decidim.barcelona/pages/crear-compte" target="_blank">consulta com registrar-se&nbsp;</a>)!<br></li><li><strong>Intervenint en directe presencialment a la Sala Ernest Lluch de la Seu del Districte (Plaça del Bonsuccés, 3)</strong>. Per fer-ho,&nbsp;pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú <a href="https://www.decidim.barcelona/assemblies/audiencia-ciutatvella/f/4020/?locale=ca" target="_blank">Intervencions en directe</a>.&nbsp;Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.<br></li><li><strong>Intervenint digitalment en directe a través de videoconferència</strong>. Per fer-ho,&nbsp;pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú <a href="https://www.decidim.barcelona/assemblies/audiencia-ciutatvella/f/4020/?locale=ca" target="_blank">Intervencions en directe</a>.&nbsp;Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.<br></li></ol><p>El Regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà totes les preguntes o peticions formulades, prioritzant les intervencions en directe avançades prèviament. Atès que l'Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.</p><p>Pots sol·licitar suport d'idioma a <a href="mailto:participaciocvella@bcn.cat" target="_blank">participaciocvella@bcn.cat</a><br>Per dubtes o incidències vinculades al funcionament de l'Audiència Pública cal adreçar-se al correu electrònic:&nbsp;<a href="mailto:audienciaciutatvella@bcn.cat" target="_blank"><u>audienciaciutatvella@bcn.cat</u></a><br><br>A més, l’Audiència serà retransmesa en&nbsp;directe:</p><iframe class="ql-video" frameborder="0" allowfullscreen="true" src="https://www.youtube.com/embed/YylsOf5OSBA?showinfo=0"></iframe><p><br></p>
Esborrats
  • -

    L’Audiència Pública és la trobada dels i les responsables municipals amb la ciutadania per plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal del districte.

    La sessió tindrà lloc de manera presencial i telemàtica. Es pot participar a través dels següents canals:

    1. De forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l'Audiència Pública a través dels comentaris, fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil (consulta com registrar-se )!
    2. Intervenint en directe presencialment a la Sala Ernest Lluch de la Seu del Districte (Plaça del Bonsuccés, 3). Per fer-ho, pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú Intervencions en directe. Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.
    3. Intervenint digitalment en directe a través de videoconferència. Per fer-ho, pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú Intervencions en directe. Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.

    El Regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà totes les preguntes o peticions formulades, prioritzant les intervencions en directe avançades prèviament. Atès que l'Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.

    Pots sol·licitar suport d'idioma a participaciocvella@bcn.cat

    Per dubtes o incidències vinculades al funcionament de l'Audiència Pública cal adreçar-se al correu electrònic: audienciaciutatvella@bcn.cat

    A més, l’Audiència serà retransmesa en directe:




  • Intervenint en directe presencialment a la Sala Ernest Lluch de la Seu del Districte (Plaça del Bonsuccés, 3). Per fer-ho, pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú Intervencions en directe. Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.
  • Intervenint digitalment en directe a través de videoconferència. Per fer-ho, pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú Intervencions en directe. Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.
  • El Regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà totes les preguntes o peticions formulades, prioritzant les intervencions en directe avançades prèviament. Atès que l'Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.

    Pots sol·licitar suport d'idioma a participaciocvella@bcn.cat
    Per dubtes o incidències vinculades al funcionament de l'Audiència Pública cal adreçar-se al correu electrònic: audienciaciutatvella@bcn.cat

    A més, l’Audiència serà retransmesa en directe:


Addicions
  • Intervenint en directe presencialment a la Sala Ernest Lluch de la Seu del Districte (Plaça del Bonsuccés, 3). Per fer-ho, pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú Intervencions en directe. Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.
  • Intervenint digitalment en directe a través de videoconferència. Per fer-ho, pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú Intervencions en directe. Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.

  • El Regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà totes les preguntes o peticions formulades, prioritzant les intervencions en directe avançades prèviament. Atès que l'Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.

    Pots sol·licitar suport d'idioma a participaciocvella@bcn.cat

    Per dubtes o incidències vinculades al funcionament de l'Audiència Pública cal adreçar-se al correu electrònic: audienciaciutatvella@bcn.cat

    A més, l’Audiència serà retransmesa en directe:




  • +

    L’Audiència Pública és la trobada dels i les responsables municipals amb la ciutadania per plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal del districte.

    La sessió tindrà lloc de manera presencial i telemàtica. Es pot participar a través dels següents canals:

    1. De forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l'Audiència Pública a través dels comentaris, fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil (consulta com registrar-se )!
    2. Intervenint en directe presencialment a la Sala Ernest Lluch de la Seu del Districte (Plaça del Bonsuccés, 3). Per fer-ho, pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú Intervencions en directe. Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.
    3. Intervenint digitalment en directe a través de videoconferència. Per fer-ho, pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú Intervencions en directe. Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.

    El Regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà totes les preguntes o peticions formulades, prioritzant les intervencions en directe avançades prèviament. Atès que l'Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.

    Pots sol·licitar suport d'idioma a participaciocvella@bcn.cat
    Per dubtes o incidències vinculades al funcionament de l'Audiència Pública cal adreçar-se al correu electrònic: audienciaciutatvella@bcn.cat

    A més, l’Audiència serà retransmesa en directe:


Esborrats
  • -<p>L’Audiència Pública és la trobada dels i les responsables municipals amb la ciutadania per plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal del districte.</p><p>La sessió tindrà lloc de manera presencial i telemàtica. Es pot participar a través dels següents canals:</p><ol><li><strong>De forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l'Audiència Pública a través dels comentaris</strong>, fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil (<a href="https://www.decidim.barcelona/pages/crear-compte" target="_blank">consulta com registrar-se&nbsp;</a>)!<br></li><li><strong>Intervenint en directe presencialment a la Sala Ernest Lluch de la Seu del Districte (Plaça del Bonsuccés, 3)</strong>. Per fer-ho,&nbsp;pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú <a href="https://www.decidim.barcelona/assemblies/audiencia-ciutatvella/f/4020/?locale=ca" target="_blank">Intervencions en directe</a>.&nbsp;Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.<br></li><li><strong>Intervenint digitalment en directe a través de videoconferència</strong>. Per fer-ho,&nbsp;pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú <a href="https://www.decidim.barcelona/assemblies/audiencia-ciutatvella/f/4020/?locale=ca" target="_blank">Intervencions en directe</a>.&nbsp;Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.<br><br></li></ol><p>El Regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà totes les preguntes o peticions formulades, prioritzant les intervencions en directe avançades prèviament. Atès que l'Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.</p><p>Pots sol·licitar suport d'idioma a <a href="mailto:participaciocvella@bcn.cat" target="_blank">participaciocvella@bcn.cat</a></p><p>Per dubtes o incidències vinculades al funcionament de l'Audiència Pública cal adreçar-se al correu electrònic:&nbsp;<a href="mailto:audienciaciutatvella@bcn.cat" target="_blank"><u>audienciaciutatvella@bcn.cat</u></a></p><p>A més, l’Audiència serà retransmesa en&nbsp;directe:</p><iframe class="ql-video" allowfullscreen="true" src="https://www.youtube.com/embed/YylsOf5OSBA?showinfo=0" frameborder="0"></iframe><p><br></p><p><br></p><p><br></p>
Addicions
  • +<p>L’Audiència Pública és la trobada dels i les responsables municipals amb la ciutadania per plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal del districte.</p><p>La sessió tindrà lloc de manera presencial i telemàtica. Es pot participar a través dels següents canals:</p><ol><li><strong>De forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l'Audiència Pública a través dels comentaris</strong>, fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil (<a href="https://www.decidim.barcelona/pages/crear-compte" target="_blank">consulta com registrar-se&nbsp;</a>)!<br></li><li><strong>Intervenint en directe presencialment a la Sala Ernest Lluch de la Seu del Districte (Plaça del Bonsuccés, 3)</strong>. Per fer-ho,&nbsp;pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú <a href="https://www.decidim.barcelona/assemblies/audiencia-ciutatvella/f/4020/?locale=ca" target="_blank">Intervencions en directe</a>.&nbsp;Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.<br></li><li><strong>Intervenint digitalment en directe a través de videoconferència</strong>. Per fer-ho,&nbsp;pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú <a href="https://www.decidim.barcelona/assemblies/audiencia-ciutatvella/f/4020/?locale=ca" target="_blank">Intervencions en directe</a>.&nbsp;Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.<br></li></ol><p>El Regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà totes les preguntes o peticions formulades, prioritzant les intervencions en directe avançades prèviament. Atès que l'Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.</p><p>Pots sol·licitar suport d'idioma a <a href="mailto:participaciocvella@bcn.cat" target="_blank">participaciocvella@bcn.cat</a><br>Per dubtes o incidències vinculades al funcionament de l'Audiència Pública cal adreçar-se al correu electrònic:&nbsp;<a href="mailto:audienciaciutatvella@bcn.cat" target="_blank"><u>audienciaciutatvella@bcn.cat</u></a><br><br>A més, l’Audiència serà retransmesa en&nbsp;directe:</p><iframe class="ql-video" frameborder="0" allowfullscreen="true" src="https://www.youtube.com/embed/YylsOf5OSBA?showinfo=0"></iframe><p><br></p>

Descripció (Castellano)

  • -

    La Audiencia Pública es el encuentro de los y las responsables municipales con la ciudadanía para plantear cualquier tema en relación con la actuación municipal del distrito.

    La sesión tendrá lugar de forma presencial y telemática. Se puede participar a través de los siguientes canales:

    1. De forma anticipada, dejando escrita la pregunta o petición en la sesión de la Audiencia Pública a través de los comentarios, hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia. Para poder formular las preguntas es necesario tener un perfil de usuaria en decidim.barcelona. ¡Abrirlo es muy fácil (consulta cómo registrarse)!
    2. Interviniendo en directo presencialmente en la Sala Ernest Lluch de la Seu del Distrito (Plaza del Bonsuccés, 3). Para ello, puedes emitir la pregunta o petición el mismo día de la Audiencia o avanzarla hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia a través del formulario del menú Intervenciones en directo. Esto nos permitirá recopilar con suficiente antelación la información para responder adecuadamente.
    3. Interviniendo digitalmente en directo a través de videoconferencia. Para ello, puedes emitir la pregunta o petición el mismo día de la Audiencia o avanzarla hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia a través del formulario del menú Intervenciones en directo. Esto nos permitirá recopilar con suficiente antelación la información para responder adecuadamente.

     El Concejal del Distrito, con el apoyo del equipo de gobierno del Distrito, responderá a todas las preguntas o peticiones formuladas, priorizando las intervenciones en directo avanzadas previamente. Dado que la Audiencia tendrá una duración de 2 horas, todas aquellas preguntas a las que no se pueda dar respuesta en ese tiempo, serán respondidas por escrito con posterioridad.

    Puedes solicitar soporte de idioma en participaciocvella@bcn.cat

    Para dudas o incidencias vinculadas al funcionamiento de la Audiencia Pública puedes dirigirte al correo electrónico: audienciaciutatvella@bcn.cat

    Además, la Audiencia será retransmitida en directo:


  • +

    La Audiencia Pública es el encuentro de los y las responsables municipales con la ciudadanía para plantear cualquier tema en relación con la actuación municipal del distrito.

    La sesión tendrá lugar de forma presencial y telemática. Se puede participar a través de los siguientes canales:

    1. De forma anticipada, dejando escrita la pregunta o petición en la sesión de la Audiencia Pública a través de los comentarios, hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia. Para poder formular las preguntas es necesario tener un perfil de usuaria en decidim.barcelona. ¡Abrirlo es muy fácil (consulta cómo registrarse)!
    2. Interviniendo en directo presencialmente en la Sala Ernest Lluch de la Seu del Distrito (Plaza del Bonsuccés, 3). Para ello, puedes emitir la pregunta o petición el mismo día de la Audiencia o avanzarla hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia a través del formulario del menú Intervenciones en directo. Esto nos permitirá recopilar con suficiente antelación la información para responder adecuadamente.
    3. Interviniendo digitalmente en directo a través de videoconferencia. Para ello, puedes emitir la pregunta o petición el mismo día de la Audiencia o avanzarla hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia a través del formulario del menú Intervenciones en directo. Esto nos permitirá recopilar con suficiente antelación la información para responder adecuadamente.

    El Concejal del Distrito, con el apoyo del equipo de gobierno del Distrito, responderá a todas las preguntas o peticiones formuladas, priorizando las intervenciones en directo avanzadas previamente. Dado que la Audiencia tendrá una duración de 2 horas, todas aquellas preguntas a las que no se pueda dar respuesta en ese tiempo, serán respondidas por escrito con posterioridad.

    Puedes solicitar soporte de idioma en participaciocvella@bcn.cat
    Para dudas o incidencias vinculadas al funcionamiento de la Audiencia Pública puedes dirigirte al correo electrónico: audienciaciutatvella@bcn.cat

    Además, la Audiencia será retransmitida en directo:


  • -<p>La Audiencia Pública es el encuentro de los y las responsables municipales con la ciudadanía para plantear cualquier tema en relación con la actuación municipal del distrito.</p><p>La sesión tendrá lugar de forma presencial y telemática. Se puede participar a través de los siguientes canales:</p><ol><li><strong>De forma anticipada, dejando escrita la pregunta o petición en la sesión de la Audiencia Pública a través de los comentarios</strong>, hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia. Para poder formular las preguntas es necesario tener un perfil de usuaria en decidim.barcelona. ¡Abrirlo es muy fácil (<a href="https://www.decidim.barcelona/pages/crear-compte" target="_blank">consulta cómo registrarse</a>)!<br></li><li><strong>Interviniendo en directo presencialmente en la Sala Ernest Lluch de la Seu del Distrito (Plaza del Bonsuccés, 3)</strong>. Para ello, puedes emitir la pregunta o petición el mismo día de la Audiencia o avanzarla hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia a través del formulario del menú <a href="https://www.decidim.barcelona/assemblies/audiencia-ciutatvella/f/4020/?locale=es" target="_blank">Intervenciones en directo</a>. Esto nos permitirá recopilar con suficiente antelación la información para responder adecuadamente.<br></li><li><strong>Interviniendo digitalmente en directo a través de videoconferencia.</strong> Para ello, puedes emitir la pregunta o petición el mismo día de la Audiencia o avanzarla hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia a través del formulario del menú <a href="https://www.decidim.barcelona/assemblies/audiencia-ciutatvella/f/4020/?locale=es" target="_blank">Intervenciones en directo</a>. Esto nos permitirá recopilar con suficiente antelación la información para responder adecuadamente.<br><br></li></ol><p>&nbsp;El Concejal del Distrito, con el apoyo del equipo de gobierno del Distrito, responderá a todas las preguntas o peticiones formuladas, priorizando las intervenciones en directo avanzadas previamente. Dado que la Audiencia tendrá una duración de 2 horas, todas aquellas preguntas a las que no se pueda dar respuesta en ese tiempo, serán respondidas por escrito con posterioridad.</p><p>Puedes solicitar soporte de idioma en <a href="mailto:participaciocvella@bcn.cat" target="_blank">participaciocvella@bcn.cat</a></p><p>Para dudas o incidencias vinculadas al funcionamiento de la Audiencia Pública puedes dirigirte al correo electrónico: <a href="mailto:audienciaciutatvella@bcn.cat" target="_blank"><u>audienciaciutatvella@bcn.cat</u></a></p><p>Además, la Audiencia será retransmitida en directo:</p><iframe class="ql-video" allowfullscreen="true" src="https://www.youtube.com/embed/BVNLyvSerMM?showinfo=0" frameborder="0"></iframe><p><br></p>
  • +<p>La Audiencia Pública es el encuentro de los y las responsables municipales con la ciudadanía para plantear cualquier tema en relación con la actuación municipal del distrito.</p><p>La sesión tendrá lugar de forma presencial y telemática. Se puede participar a través de los siguientes canales:</p><ol><li><strong>De forma anticipada, dejando escrita la pregunta o petición en la sesión de la Audiencia Pública a través de los comentarios</strong>, hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia. Para poder formular las preguntas es necesario tener un perfil de usuaria en decidim.barcelona. ¡Abrirlo es muy fácil (<a href="https://www.decidim.barcelona/pages/crear-compte" target="_blank">consulta cómo registrarse</a>)!<br></li><li><strong>Interviniendo en directo presencialmente en la Sala Ernest Lluch de la Seu del Distrito (Plaza del Bonsuccés, 3)</strong>. Para ello, puedes emitir la pregunta o petición el mismo día de la Audiencia o avanzarla hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia a través del formulario del menú <a href="https://www.decidim.barcelona/assemblies/audiencia-ciutatvella/f/4020/?locale=es" target="_blank">Intervenciones en directo</a>. Esto nos permitirá recopilar con suficiente antelación la información para responder adecuadamente.<br></li><li><strong>Interviniendo digitalmente en directo a través de videoconferencia.</strong> Para ello, puedes emitir la pregunta o petición el mismo día de la Audiencia o avanzarla hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia a través del formulario del menú <a href="https://www.decidim.barcelona/assemblies/audiencia-ciutatvella/f/4020/?locale=es" target="_blank">Intervenciones en directo</a>. Esto nos permitirá recopilar con suficiente antelación la información para responder adecuadamente.<br></li></ol><p>El Concejal del Distrito, con el apoyo del equipo de gobierno del Distrito, responderá a todas las preguntas o peticiones formuladas, priorizando las intervenciones en directo avanzadas previamente. Dado que la Audiencia tendrá una duración de 2 horas, todas aquellas preguntas a las que no se pueda dar respuesta en ese tiempo, serán respondidas por escrito con posterioridad.</p><p>Puedes solicitar soporte de idioma en <a href="mailto:participaciocvella@bcn.cat" target="_blank">participaciocvella@bcn.cat</a><br>Para dudas o incidencias vinculadas al funcionamiento de la Audiencia Pública puedes dirigirte al correo electrónico: <a href="mailto:audienciaciutatvella@bcn.cat" target="_blank"><u>audienciaciutatvella@bcn.cat</u></a><br><br>Además, la Audiencia será retransmitida en directo:</p><iframe class="ql-video" frameborder="0" allowfullscreen="true" src="https://www.youtube.com/embed/BVNLyvSerMM?showinfo=0"></iframe><p><br></p>
Esborrats
  • -

    La Audiencia Pública es el encuentro de los y las responsables municipales con la ciudadanía para plantear cualquier tema en relación con la actuación municipal del distrito.

    La sesión tendrá lugar de forma presencial y telemática. Se puede participar a través de los siguientes canales:

    1. De forma anticipada, dejando escrita la pregunta o petición en la sesión de la Audiencia Pública a través de los comentarios, hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia. Para poder formular las preguntas es necesario tener un perfil de usuaria en decidim.barcelona. ¡Abrirlo es muy fácil (consulta cómo registrarse)!
    2. Interviniendo en directo presencialmente en la Sala Ernest Lluch de la Seu del Distrito (Plaza del Bonsuccés, 3). Para ello, puedes emitir la pregunta o petición el mismo día de la Audiencia o avanzarla hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia a través del formulario del menú Intervenciones en directo. Esto nos permitirá recopilar con suficiente antelación la información para responder adecuadamente.
    3. Interviniendo digitalmente en directo a través de videoconferencia. Para ello, puedes emitir la pregunta o petición el mismo día de la Audiencia o avanzarla hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia a través del formulario del menú Intervenciones en directo. Esto nos permitirá recopilar con suficiente antelación la información para responder adecuadamente.

     El Concejal del Distrito, con el apoyo del equipo de gobierno del Distrito, responderá a todas las preguntas o peticiones formuladas, priorizando las intervenciones en directo avanzadas previamente. Dado que la Audiencia tendrá una duración de 2 horas, todas aquellas preguntas a las que no se pueda dar respuesta en ese tiempo, serán respondidas por escrito con posterioridad.

    Puedes solicitar soporte de idioma en participaciocvella@bcn.cat

    Para dudas o incidencias vinculadas al funcionamiento de la Audiencia Pública puedes dirigirte al correo electrónico: audienciaciutatvella@bcn.cat

    Además, la Audiencia será retransmitida en directo:


  • Interviniendo en directo presencialmente en la Sala Ernest Lluch de la Seu del Distrito (Plaza del Bonsuccés, 3). Para ello, puedes emitir la pregunta o petición el mismo día de la Audiencia o avanzarla hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia a través del formulario del menú Intervenciones en directo. Esto nos permitirá recopilar con suficiente antelación la información para responder adecuadamente.
  • Interviniendo digitalmente en directo a través de videoconferencia. Para ello, puedes emitir la pregunta o petición el mismo día de la Audiencia o avanzarla hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia a través del formulario del menú Intervenciones en directo. Esto nos permitirá recopilar con suficiente antelación la información para responder adecuadamente.
  • El Concejal del Distrito, con el apoyo del equipo de gobierno del Distrito, responderá a todas las preguntas o peticiones formuladas, priorizando las intervenciones en directo avanzadas previamente. Dado que la Audiencia tendrá una duración de 2 horas, todas aquellas preguntas a las que no se pueda dar respuesta en ese tiempo, serán respondidas por escrito con posterioridad.

    Puedes solicitar soporte de idioma en participaciocvella@bcn.cat
    Para dudas o incidencias vinculadas al funcionamiento de la Audiencia Pública puedes dirigirte al correo electrónico: audienciaciutatvella@bcn.cat

    Además, la Audiencia será retransmitida en directo:


Addicions
  • Interviniendo en directo presencialmente en la Sala Ernest Lluch de la Seu del Distrito (Plaza del Bonsuccés, 3). Para ello, puedes emitir la pregunta o petición el mismo día de la Audiencia o avanzarla hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia a través del formulario del menú Intervenciones en directo. Esto nos permitirá recopilar con suficiente antelación la información para responder adecuadamente.
  • Interviniendo digitalmente en directo a través de videoconferencia. Para ello, puedes emitir la pregunta o petición el mismo día de la Audiencia o avanzarla hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia a través del formulario del menú Intervenciones en directo. Esto nos permitirá recopilar con suficiente antelación la información para responder adecuadamente.

  •  El Concejal del Distrito, con el apoyo del equipo de gobierno del Distrito, responderá a todas las preguntas o peticiones formuladas, priorizando las intervenciones en directo avanzadas previamente. Dado que la Audiencia tendrá una duración de 2 horas, todas aquellas preguntas a las que no se pueda dar respuesta en ese tiempo, serán respondidas por escrito con posterioridad.

    Puedes solicitar soporte de idioma en participaciocvella@bcn.cat

    Para dudas o incidencias vinculadas al funcionamiento de la Audiencia Pública puedes dirigirte al correo electrónico: audienciaciutatvella@bcn.cat

    Además, la Audiencia será retransmitida en directo:


  • +

    La Audiencia Pública es el encuentro de los y las responsables municipales con la ciudadanía para plantear cualquier tema en relación con la actuación municipal del distrito.

    La sesión tendrá lugar de forma presencial y telemática. Se puede participar a través de los siguientes canales:

    1. De forma anticipada, dejando escrita la pregunta o petición en la sesión de la Audiencia Pública a través de los comentarios, hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia. Para poder formular las preguntas es necesario tener un perfil de usuaria en decidim.barcelona. ¡Abrirlo es muy fácil (consulta cómo registrarse)!
    2. Interviniendo en directo presencialmente en la Sala Ernest Lluch de la Seu del Distrito (Plaza del Bonsuccés, 3). Para ello, puedes emitir la pregunta o petición el mismo día de la Audiencia o avanzarla hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia a través del formulario del menú Intervenciones en directo. Esto nos permitirá recopilar con suficiente antelación la información para responder adecuadamente.
    3. Interviniendo digitalmente en directo a través de videoconferencia. Para ello, puedes emitir la pregunta o petición el mismo día de la Audiencia o avanzarla hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia a través del formulario del menú Intervenciones en directo. Esto nos permitirá recopilar con suficiente antelación la información para responder adecuadamente.

    El Concejal del Distrito, con el apoyo del equipo de gobierno del Distrito, responderá a todas las preguntas o peticiones formuladas, priorizando las intervenciones en directo avanzadas previamente. Dado que la Audiencia tendrá una duración de 2 horas, todas aquellas preguntas a las que no se pueda dar respuesta en ese tiempo, serán respondidas por escrito con posterioridad.

    Puedes solicitar soporte de idioma en participaciocvella@bcn.cat
    Para dudas o incidencias vinculadas al funcionamiento de la Audiencia Pública puedes dirigirte al correo electrónico: audienciaciutatvella@bcn.cat

    Además, la Audiencia será retransmitida en directo:


Esborrats
  • -<p>La Audiencia Pública es el encuentro de los y las responsables municipales con la ciudadanía para plantear cualquier tema en relación con la actuación municipal del distrito.</p><p>La sesión tendrá lugar de forma presencial y telemática. Se puede participar a través de los siguientes canales:</p><ol><li><strong>De forma anticipada, dejando escrita la pregunta o petición en la sesión de la Audiencia Pública a través de los comentarios</strong>, hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia. Para poder formular las preguntas es necesario tener un perfil de usuaria en decidim.barcelona. ¡Abrirlo es muy fácil (<a href="https://www.decidim.barcelona/pages/crear-compte" target="_blank">consulta cómo registrarse</a>)!<br></li><li><strong>Interviniendo en directo presencialmente en la Sala Ernest Lluch de la Seu del Distrito (Plaza del Bonsuccés, 3)</strong>. Para ello, puedes emitir la pregunta o petición el mismo día de la Audiencia o avanzarla hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia a través del formulario del menú <a href="https://www.decidim.barcelona/assemblies/audiencia-ciutatvella/f/4020/?locale=es" target="_blank">Intervenciones en directo</a>. Esto nos permitirá recopilar con suficiente antelación la información para responder adecuadamente.<br></li><li><strong>Interviniendo digitalmente en directo a través de videoconferencia.</strong> Para ello, puedes emitir la pregunta o petición el mismo día de la Audiencia o avanzarla hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia a través del formulario del menú <a href="https://www.decidim.barcelona/assemblies/audiencia-ciutatvella/f/4020/?locale=es" target="_blank">Intervenciones en directo</a>. Esto nos permitirá recopilar con suficiente antelación la información para responder adecuadamente.<br><br></li></ol><p>&nbsp;El Concejal del Distrito, con el apoyo del equipo de gobierno del Distrito, responderá a todas las preguntas o peticiones formuladas, priorizando las intervenciones en directo avanzadas previamente. Dado que la Audiencia tendrá una duración de 2 horas, todas aquellas preguntas a las que no se pueda dar respuesta en ese tiempo, serán respondidas por escrito con posterioridad.</p><p>Puedes solicitar soporte de idioma en <a href="mailto:participaciocvella@bcn.cat" target="_blank">participaciocvella@bcn.cat</a></p><p>Para dudas o incidencias vinculadas al funcionamiento de la Audiencia Pública puedes dirigirte al correo electrónico: <a href="mailto:audienciaciutatvella@bcn.cat" target="_blank"><u>audienciaciutatvella@bcn.cat</u></a></p><p>Además, la Audiencia será retransmitida en directo:</p><iframe class="ql-video" allowfullscreen="true" src="https://www.youtube.com/embed/BVNLyvSerMM?showinfo=0" frameborder="0"></iframe><p><br></p>
Addicions
  • +<p>La Audiencia Pública es el encuentro de los y las responsables municipales con la ciudadanía para plantear cualquier tema en relación con la actuación municipal del distrito.</p><p>La sesión tendrá lugar de forma presencial y telemática. Se puede participar a través de los siguientes canales:</p><ol><li><strong>De forma anticipada, dejando escrita la pregunta o petición en la sesión de la Audiencia Pública a través de los comentarios</strong>, hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia. Para poder formular las preguntas es necesario tener un perfil de usuaria en decidim.barcelona. ¡Abrirlo es muy fácil (<a href="https://www.decidim.barcelona/pages/crear-compte" target="_blank">consulta cómo registrarse</a>)!<br></li><li><strong>Interviniendo en directo presencialmente en la Sala Ernest Lluch de la Seu del Distrito (Plaza del Bonsuccés, 3)</strong>. Para ello, puedes emitir la pregunta o petición el mismo día de la Audiencia o avanzarla hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia a través del formulario del menú <a href="https://www.decidim.barcelona/assemblies/audiencia-ciutatvella/f/4020/?locale=es" target="_blank">Intervenciones en directo</a>. Esto nos permitirá recopilar con suficiente antelación la información para responder adecuadamente.<br></li><li><strong>Interviniendo digitalmente en directo a través de videoconferencia.</strong> Para ello, puedes emitir la pregunta o petición el mismo día de la Audiencia o avanzarla hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia a través del formulario del menú <a href="https://www.decidim.barcelona/assemblies/audiencia-ciutatvella/f/4020/?locale=es" target="_blank">Intervenciones en directo</a>. Esto nos permitirá recopilar con suficiente antelación la información para responder adecuadamente.<br></li></ol><p>El Concejal del Distrito, con el apoyo del equipo de gobierno del Distrito, responderá a todas las preguntas o peticiones formuladas, priorizando las intervenciones en directo avanzadas previamente. Dado que la Audiencia tendrá una duración de 2 horas, todas aquellas preguntas a las que no se pueda dar respuesta en ese tiempo, serán respondidas por escrito con posterioridad.</p><p>Puedes solicitar soporte de idioma en <a href="mailto:participaciocvella@bcn.cat" target="_blank">participaciocvella@bcn.cat</a><br>Para dudas o incidencias vinculadas al funcionamiento de la Audiencia Pública puedes dirigirte al correo electrónico: <a href="mailto:audienciaciutatvella@bcn.cat" target="_blank"><u>audienciaciutatvella@bcn.cat</u></a><br><br>Además, la Audiencia será retransmitida en directo:</p><iframe class="ql-video" frameborder="0" allowfullscreen="true" src="https://www.youtube.com/embed/BVNLyvSerMM?showinfo=0"></iframe><p><br></p>
Número de versió 2 de 9 Mostra totes les versions Tornar a la trobada
Autoria de la versió
Avatar: Admin DecidimBCN Admin DecidimBCN
Versió creada el 07/06/2022 11:44
decidim.barcelona
  • Preguntes freqüents
  • Ajuda general
  • Tutorials Decidim Barcelona
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Termes i condicions d'ús
  • Descarrega els fitxers de dades obertes
  • decidim.barcelona a Twitter Twitter
  • decidim.barcelona a Facebook Facebook
  • decidim.barcelona a Instagram Instagram
  • decidim.barcelona a YouTube YouTube
  • decidim.barcelona a GitHub GitHub
Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure.
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

facebook Inicia sessió amb Facebook
twitter Inicia sessió amb Twitter
google Inicia sessió amb Google
O

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?