Hace hace menos de un minuto
Hace hace menos de un minuto
Hace 1 día
Hace 1 día
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.
Estas cookies permiten la funcionalidad clave del sitio web y ayudan a mantener a sus usuarias seguras. Se guardan automáticamente en el navegador y no se pueden desactivar.
Estas cookies permiten que el sitio web recuerde las opciones que se han elegido en el pasado en este sitio web para proporcionar una experiencia más personalizada a las usuarias.
Estas cookies se utilizan para medir y analizar la audiencia del sitio web para ayudar a mejorarlo.
Estas cookies recopilan información sobre cómo utilizas el sitio web y se pueden utilizar para proporcionarte un servicio más personalizado en los diferentes espacios en los que participas.
Plataforma digital para la participación ciudadana del Ayuntamiento de Barcelona
Els problemes de regularitat i per tant d’excés de passatge, impuntualitats etc, que actualment es donen en algunes línies en algunes franges horàries, tendiran a minimitzar-se a mida que la implantació de tota la Xarxa avanci, ja que actualment només esta implantada el 55% de la totalitat, fet que distorsiona el normal funcionament de la NXB ja que no li permet desenvolupar tota la seva potencialitat.
Aquest projecte, a banda de definir la part infraestructural, carrils bus, situació de parades, noves ordenacions viaries etc, desenvolupa una part molt important que fa referència a la prestació del servei, on es defineixen via modelització els paràmetres més importants, com ara, els kilòmetres de recorregut de la línia, el tipus de vehicle que farà el servei, capacitat, la velocitat comercial estimada, el temps de volta, el nombre de vehicles que fan el servei la freqüència de pas, passatge per parades i acumulat, tan en hora vall com en hora punta. El resultat de la modelització, permet dimensionar el servei de sortida, i fer un seguiment exhaustiu dia a dia del funcionament de cada línia, la identificació, avaluació i proposta de mesures correctores a partir de les incidències detectades en el seguiment, i altres aspectes relacionats amb l’explotació de les línies. El dia a dia del funcionament de cada línia es fa des del centre de control, de manera que es pot conèixer ”on line” la situació de les línies, les incidències, i es poden habilitar les mesures correctores corresponents amb aplicació immediata. També els conductors poden comunicar-se amb el centre de control per informar de qualsevol incidència fora o dintre del bus. L’històric de totes aquestes dades permet a TMB tenir un coneixement exhaustiu de les diferents problemàtiques i li permet jerarquitzar-les per prioritats. Aquestes prioritats son la base per estructurar els recursos d’avui i futurs que necessita TMB per prestar el servei públic.
En la fase en la que estem, es del tot necessari establir ajusts de forma continuada fins que tota la xarxa estigui operativa, ja que, entre d’altres coses, la NXB està experimentant un ritme de creixement de passatgers molt notable que no sabem com evolucionarà.
Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.
Cambiar la configuración de cookies
Compartir