Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Fins el dia 27 de gener (inclòs) es pot donar suport a les propostes exposades en aquest apartat. Ja no és possible fer noves propostes.

Les propostes de Dinamització Via Laietana són fruit de les aportacions ciutadanes fetes en les sessions presencials (recorreguts urbans i tallers de participació) i recollides a l’enquesta de diagnosi. Expressen tant criteris generals com propostes concretes per aconseguir una Via Laietana més amable i sostenible. En total resulten 116 propostes agrupades en 44 criteris generals. Durant el procés també s’han presentat 3 propostes on-line.

El grau de suport descrit a les 116 propostes presencials correspon al criteri general i no a la proposta concreta. Aquest es valora en tres escales (ALT, MIG, BAIX) segons el nombre de vegades que s’hagi tractat el tema al llarg del procés. 

119 propostes

P17. Augmentar l’amplada de les voreres del C/Jonqueres.
L’associació De Veïns I Comerciants Via Laietana Detallem Conclusions Del Treball Del Departament D’urbanisme, Escola Tècnica Superior D’arquitectura
P24. Ubicar plànols i senyals per ajudar a la ciutadania a orientar-se.
P82. Reubicar el banc de l’Avinguda Francesc Cambó que talla la continuïtat del C/dels Mercaders.
P58. Garantir l’accés dels vehicles de mercaderies al Mercat de Santa Caterina des de la Via Laietana en sentit de pujada i de baixada.
P87. Recuperar la Plaça de l’Àngel com un punt de trobada ciutadana generant una zona d’espera amb mobiliari urbà.
P41. Facilitar la incorporació de les bicicletes als carrers transversals de manera directa des de la Via Laietana.
P3. Garantir l’accessibilitat dels passos de vianants augmentant el temps dels semàfors i incorporant senyalització inclusiva.
P92. Facilitar l’aparició de comerços diversos, no només de restauració, a la Plaça d’Antonio López.
P115. Posar en valor el patrimoni arquitectònic dels edificis de la Via Laietana a les places i espais d’eixamplament.
P46. Mantenir la connexió mar-muntanya incorporant un carril 30km/h compartit per cotxes i bicicletes de pujada.
P56. Permetre l’accés als aparcaments de veïns des de la Via Laietana.
P112. Dotar la Plaça d’Antonio López d’una placa o panots informatius que expliqui la seva història i la del monument.
P84. Ordenar els elements de la Plaça de l’Àngel per fer una neteja visual de l’espai.
P48. Pacificar les entrades superior i inferior a la Via Laietana amb dos passos elevats per augmentar la percepció de seguretat de vianants.
P27. Adaptar el model de les marquesines quan les dimensions de les voreres siguin insuficients per ubicar el model estàndar.
P81. Fer una il·luminació singular de l’espai central de la Plaça d’Antoni Maura diferenciada de la Via Laietana.
P51. Ubicar una parada d'autobús discrecional a la zona central de la Via Laietana per facilitar la mobilitat de les persones amb mobilitat reduïda.
P32. Facilitar el transbordament entre les estacions de metro i les parades d’autobús.
P89. Generar un espai d’estada i descans a la Plaça d’Antonio López.
P35. Ubicar dos ascensors a l’estació de metro Jaume I: a la Plaça de l'Àngel i al C/Argenteria.
P66. Ubicar mobiliari urbà i vegetació per potenciar l’estada a les places o als eixamplaments de la Via Laietana.
P2. Adequar la direcció del traçat dels passos de vianants de Via Laietana al moviment natural de les persones i direcció dels carrers transversals.
P33. Afegir una nova parada d’autobús a la Plaça d’Antonio López.
P5. Desdoblar el pas de vianants existent de la Plaça d’Antonio López: ubicar dos passos de vianants, un superior i un inferior.
P104. Ubicar el rocòdrom de la Plaça d’Antonio López en un espai allunyat i tranquil.
P85. Delimitar els usos de la Plaça de l’Àngel: zona de descans, zona de punt de trobada (sortida de metro) i carril bici (al carrer Jaume I).
P75. Ubicar lavabos públics a la “Placeta de bifurcació de la Via Laietana i del C/Jonqueres”.
P13. Reubicar a les places o als espais d’eixamplament els elements urbans que ocupen més espai.
P40. No ubicar un carril de bicicletes central i de doble sentit ja que ocupa molt espai.
P29. Aprofitar els espais més amples de la Via Laietana per ubicar les parades d’autobús.
P113. Utilitzar elements urbans amb materials reciclats (bancs i cadires).
P91. Generar un espai per a infants a la Plaça d’Antonio López.
P93. Preveure aparcament per a bicicletes i motos a la Plaça d’Antonio López.
P94. Soterrar els contenidors de reciclatge a la Plaça d’Antonio López.
P45. No incorporar en sentit de pujada un carril de 30km/h compartit per cotxes i bicicletes, la diferència de velocitat genera conflicte.
P34. Ubicar un ascensor a la sortida del metro de l’estació Urquinaona a prop del C/Ortigosa.
P95. Ubicar jocs tranquils i d’intensitat mitja a la Plaça d’Antonio López.
P59. Tenir en compte l’impacte en la mobilitat de les transformacions de la Via Laietana en relació a la Plaça Urquinaona (i viceversa).
P68. Incorporar vegetació a les voreres de la Via Laietana i del C/Jonqueres per embellir l’espai.
P100. Ubicar un rocòdrom i un espai de circuit a la Plaça d’Antonio López.
P14. Escollir un model de gestió d’escombraries adequat per a la Via Laietana i al C/Jonqueres.
P26. Preveure parades d’autobús amb marquesina i seients suficients.
P9. Augmentar l’amplada de les voreres i reduir la calçada de la Via Laietana i del C/Jonqueres per disminuir el volum de trànsit i la contaminació.
P102. Ubicar l’espai artístic vinculat al ball i a la música lluny de la zona d’estada i descans de la Plaça d’Antonio López.
P44. Incorporar en sentit de baixada un carril de 30km/h compartit per cotxes i bicicletes.
P90. Ubicar usos mòbils (quioscos, “food trucks”, etc.) a la Plaça d’Antonio López.
P106. Crear zones de descans amb una font ornamental que redueix, a més a més d’embellir, el soroll del trànsit a la Plaça d’Antonio López.
P64. Pavimentar les voreres de la Via Laietana i del C/Jonqueres amb paviments còmodes i resistents.
P50. Mantenir el punt de gir de la Plaça d’Antoni Maura tant de pujada com de baixada.
Resultats per pàgina:
50
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir