Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Fins el dia 27 de gener (inclòs) es pot donar suport a les propostes exposades en aquest apartat. Ja no és possible fer noves propostes.

Les propostes de Dinamització Via Laietana són fruit de les aportacions ciutadanes fetes en les sessions presencials (recorreguts urbans i tallers de participació) i recollides a l’enquesta de diagnosi. Expressen tant criteris generals com propostes concretes per aconseguir una Via Laietana més amable i sostenible. En total resulten 116 propostes agrupades en 44 criteris generals. Durant el procés també s’han presentat 3 propostes on-line.

El grau de suport descrit a les 116 propostes presencials correspon al criteri general i no a la proposta concreta. Aquest es valora en tres escales (ALT, MIG, BAIX) segons el nombre de vegades que s’hagi tractat el tema al llarg del procés. 

119 propostes

P52. Gestionar l’aturada dels autobusos discrecionals a la Plaça d’Antoni Maura.
P19. Limitar la circulació al C/Jonqueres només per a vehicles de càrrega i descàrrega i per accedir als aparcaments.
P51. Ubicar una parada d'autobús discrecional a la zona central de la Via Laietana per facilitar la mobilitat de les persones amb mobilitat reduïda.
Carril bici bidireccional para poder bajar de forma segura
P28. Millorar l’accessibilitat de les parades d’autobús reduint el desnivell entre la cota de la vorera i la de l’interior de l’autobús.
P69. Potenciar el verd a les places o als eixamplaments de la Via Laietana.
L’associació De Veïns I Comerciants Via Laietana Detallem Conclusions Del Treball Del Departament D’urbanisme, Escola Tècnica Superior D’arquitectura
P46. Mantenir la connexió mar-muntanya incorporant un carril 30km/h compartit per cotxes i bicicletes de pujada.
P49. Reduir la contaminació de l’aire i el soroll excessiu a la Via Laietana i al C/Jonqueres.
P1. Ampliar els passos de vianants per donar resposta al volum de persones que creuen diàriament la Via Laietana.
Ampliación de aceras y plantar de árboles
P44. Incorporar en sentit de baixada un carril de 30km/h compartit per cotxes i bicicletes.
P47. Fer carrils de 30km/h.
P45. No incorporar en sentit de pujada un carril de 30km/h compartit per cotxes i bicicletes, la diferència de velocitat genera conflicte.
P9. Augmentar l’amplada de les voreres i reduir la calçada de la Via Laietana i del C/Jonqueres per disminuir el volum de trànsit i la contaminació.
P104. Ubicar el rocòdrom de la Plaça d’Antonio López en un espai allunyat i tranquil.
P116. Disposar bancs i cadires de manera que fomentin la relació i fer seients més ergonòmics amb materials resistents i agradables (de fusta).
P53. Permetre únicament la circulació de baixada del Bus Turístic.
P106. Crear zones de descans amb una font ornamental que redueix, a més a més d’embellir, el soroll del trànsit a la Plaça d’Antonio López.
P48. Pacificar les entrades superior i inferior a la Via Laietana amb dos passos elevats per augmentar la percepció de seguretat de vianants.
P55. No permetre la circulació del Bus Turístic per la Via Laietana.
P58. Garantir l’accés dels vehicles de mercaderies al Mercat de Santa Caterina des de la Via Laietana en sentit de pujada i de baixada.
P107. Utilitzar paviments tous i naturals a la Plaça d’Antonio López.
P43. No ubicar el carril 30km/h compartit per cotxes i bicicletes entre dos carrils de transport públic (autobús i taxi) per motius de seguretat.
P32. Facilitar el transbordament entre les estacions de metro i les parades d’autobús.
P105. Combinar arbrat i parterres amb vegetació de diferents alçades a la Plaça d’Antonio López.
P42. Garantir la seguretat de vianants en el cas que el carril bici s’ubiqui al costat de les voreres (desnivells, visibilitat, etc.).
P41. Facilitar la incorporació de les bicicletes als carrers transversals de manera directa des de la Via Laietana.
P95. Ubicar jocs tranquils i d’intensitat mitja a la Plaça d’Antonio López.
P40. No ubicar un carril de bicicletes central i de doble sentit ja que ocupa molt espai.
P109. Entendre la Plaça d’Antonio López com a porta d’entrada als barris i ubicar un panell informatiu i plànol de la zona.
P110. Canviar el nom de la plaça d’Antonio López.
P35. Ubicar dos ascensors a l’estació de metro Jaume I: a la Plaça de l'Àngel i al C/Argenteria.
P50. Mantenir el punt de gir de la Plaça d’Antoni Maura tant de pujada com de baixada.
P56. Permetre l’accés als aparcaments de veïns des de la Via Laietana.
P36. Reobrir la sortida de metro que hi havia antigament davant de l’edifici de Correus.
P98. Generar un espai artístic vinculat al ball i a la música a la Plaça d’Antonio López.
P111. Eliminar la peanya del monument retirat de la Plaça d’Antonio López.
P37. Mantenir les parades de Taxi de la plaça d’Antoni Maura.
P97. Generar un espai artístic vinculat al dibuix a la Plaça d’Antonio López. Donar la possibilitat de fer graffitis i murals i de pintar amb guixos.
P96. Reservar una zona tranquil·la per l’espai de lectura amb bancs i ombra a la Plaça d’Antonio López.
P34. Ubicar un ascensor a la sortida del metro de l’estació Urquinaona a prop del C/Ortigosa.
P99. Reservar espai per fer jocs de taula a la Plaça d’Antonio López i incloure taules i cadires.
P33. Afegir una nova parada d’autobús a la Plaça d’Antonio López.
P112. Dotar la Plaça d’Antonio López d’una placa o panots informatius que expliqui la seva història i la del monument.
P94. Soterrar els contenidors de reciclatge a la Plaça d’Antonio López.
P93. Preveure aparcament per a bicicletes i motos a la Plaça d’Antonio López.
P30. Ubicar les parades d’autobús a prop de les plataformes pacificades, però no en aquestes.
P92. Facilitar l’aparició de comerços diversos, no només de restauració, a la Plaça d’Antonio López.
P38. Eliminar les parades de Taxi de la plaça d’Antoni Maura.
Resultats per pàgina:
50
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir