Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Fins el dia 27 de gener (inclòs) es pot donar suport a les propostes exposades en aquest apartat. Ja no és possible fer noves propostes.

Les propostes de Dinamització Via Laietana són fruit de les aportacions ciutadanes fetes en les sessions presencials (recorreguts urbans i tallers de participació) i recollides a l’enquesta de diagnosi. Expressen tant criteris generals com propostes concretes per aconseguir una Via Laietana més amable i sostenible. En total resulten 116 propostes agrupades en 44 criteris generals. Durant el procés també s’han presentat 3 propostes on-line.

El grau de suport descrit a les 116 propostes presencials correspon al criteri general i no a la proposta concreta. Aquest es valora en tres escales (ALT, MIG, BAIX) segons el nombre de vegades que s’hagi tractat el tema al llarg del procés. 

119 propostes

Ampliación de aceras y plantar de árboles
P52. Gestionar l’aturada dels autobusos discrecionals a la Plaça d’Antoni Maura.
P40. No ubicar un carril de bicicletes central i de doble sentit ja que ocupa molt espai.
P49. Reduir la contaminació de l’aire i el soroll excessiu a la Via Laietana i al C/Jonqueres.
P19. Limitar la circulació al C/Jonqueres només per a vehicles de càrrega i descàrrega i per accedir als aparcaments.
Carril bici bidireccional para poder bajar de forma segura
P94. Soterrar els contenidors de reciclatge a la Plaça d’Antonio López.
P53. Permetre únicament la circulació de baixada del Bus Turístic.
P55. No permetre la circulació del Bus Turístic per la Via Laietana.
P58. Garantir l’accés dels vehicles de mercaderies al Mercat de Santa Caterina des de la Via Laietana en sentit de pujada i de baixada.
P48. Pacificar les entrades superior i inferior a la Via Laietana amb dos passos elevats per augmentar la percepció de seguretat de vianants.
P47. Fer carrils de 30km/h.
P116. Disposar bancs i cadires de manera que fomentin la relació i fer seients més ergonòmics amb materials resistents i agradables (de fusta).
P46. Mantenir la connexió mar-muntanya incorporant un carril 30km/h compartit per cotxes i bicicletes de pujada.
P109. Entendre la Plaça d’Antonio López com a porta d’entrada als barris i ubicar un panell informatiu i plànol de la zona.
P50. Mantenir el punt de gir de la Plaça d’Antoni Maura tant de pujada com de baixada.
P56. Permetre l’accés als aparcaments de veïns des de la Via Laietana.
P111. Eliminar la peanya del monument retirat de la Plaça d’Antonio López.
P45. No incorporar en sentit de pujada un carril de 30km/h compartit per cotxes i bicicletes, la diferència de velocitat genera conflicte.
P110. Canviar el nom de la plaça d’Antonio López.
P95. Ubicar jocs tranquils i d’intensitat mitja a la Plaça d’Antonio López.
P44. Incorporar en sentit de baixada un carril de 30km/h compartit per cotxes i bicicletes.
P107. Utilitzar paviments tous i naturals a la Plaça d’Antonio López.
P43. No ubicar el carril 30km/h compartit per cotxes i bicicletes entre dos carrils de transport públic (autobús i taxi) per motius de seguretat.
P106. Crear zones de descans amb una font ornamental que redueix, a més a més d’embellir, el soroll del trànsit a la Plaça d’Antonio López.
P105. Combinar arbrat i parterres amb vegetació de diferents alçades a la Plaça d’Antonio López.
P42. Garantir la seguretat de vianants en el cas que el carril bici s’ubiqui al costat de les voreres (desnivells, visibilitat, etc.).
P41. Facilitar la incorporació de les bicicletes als carrers transversals de manera directa des de la Via Laietana.
P104. Ubicar el rocòdrom de la Plaça d’Antonio López en un espai allunyat i tranquil.
P112. Dotar la Plaça d’Antonio López d’una placa o panots informatius que expliqui la seva història i la del monument.
P51. Ubicar una parada d'autobús discrecional a la zona central de la Via Laietana per facilitar la mobilitat de les persones amb mobilitat reduïda.
P38. Eliminar les parades de Taxi de la plaça d’Antoni Maura.
P100. Ubicar un rocòdrom i un espai de circuit a la Plaça d’Antonio López.
P114. Preveure Il·luminació diferenciada de la resta de la Via Laietana amb bàculs a les places i eixamplaments.
P99. Reservar espai per fer jocs de taula a la Plaça d’Antonio López i incloure taules i cadires.
P37. Mantenir les parades de Taxi de la plaça d’Antoni Maura.
P98. Generar un espai artístic vinculat al ball i a la música a la Plaça d’Antonio López.
P36. Reobrir la sortida de metro que hi havia antigament davant de l’edifici de Correus.
P35. Ubicar dos ascensors a l’estació de metro Jaume I: a la Plaça de l'Àngel i al C/Argenteria.
P97. Generar un espai artístic vinculat al dibuix a la Plaça d’Antonio López. Donar la possibilitat de fer graffitis i murals i de pintar amb guixos.
P96. Reservar una zona tranquil·la per l’espai de lectura amb bancs i ombra a la Plaça d’Antonio López.
P34. Ubicar un ascensor a la sortida del metro de l’estació Urquinaona a prop del C/Ortigosa.
P101. Facilitar la possibilitat de celebrar les festes populars i de barri a la Plaça d’Antonio López.
P33. Afegir una nova parada d’autobús a la Plaça d’Antonio López.
P32. Facilitar el transbordament entre les estacions de metro i les parades d’autobús.
P102. Ubicar l’espai artístic vinculat al ball i a la música lluny de la zona d’estada i descans de la Plaça d’Antonio López.
P93. Preveure aparcament per a bicicletes i motos a la Plaça d’Antonio López.
P30. Ubicar les parades d’autobús a prop de les plataformes pacificades, però no en aquestes.
P92. Facilitar l’aparició de comerços diversos, no només de restauració, a la Plaça d’Antonio López.
P115. Posar en valor el patrimoni arquitectònic dels edificis de la Via Laietana a les places i espais d’eixamplament.
Resultats per pàgina:
50
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir