Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Fins el dia 27 de gener (inclòs) es pot donar suport a les propostes exposades en aquest apartat. Ja no és possible fer noves propostes.

Les propostes de Dinamització Via Laietana són fruit de les aportacions ciutadanes fetes en les sessions presencials (recorreguts urbans i tallers de participació) i recollides a l’enquesta de diagnosi. Expressen tant criteris generals com propostes concretes per aconseguir una Via Laietana més amable i sostenible. En total resulten 116 propostes agrupades en 44 criteris generals. Durant el procés també s’han presentat 3 propostes on-line.

El grau de suport descrit a les 116 propostes presencials correspon al criteri general i no a la proposta concreta. Aquest es valora en tres escales (ALT, MIG, BAIX) segons el nombre de vegades que s’hagi tractat el tema al llarg del procés. 

119 propostes

P52. Gestionar l’aturada dels autobusos discrecionals a la Plaça d’Antoni Maura.
P19. Limitar la circulació al C/Jonqueres només per a vehicles de càrrega i descàrrega i per accedir als aparcaments.
P49. Reduir la contaminació de l’aire i el soroll excessiu a la Via Laietana i al C/Jonqueres.
P40. No ubicar un carril de bicicletes central i de doble sentit ja que ocupa molt espai.
Carril bici bidireccional para poder bajar de forma segura
Ampliación de aceras y plantar de árboles
P94. Soterrar els contenidors de reciclatge a la Plaça d’Antonio López.
P53. Permetre únicament la circulació de baixada del Bus Turístic.
P55. No permetre la circulació del Bus Turístic per la Via Laietana.
P58. Garantir l’accés dels vehicles de mercaderies al Mercat de Santa Caterina des de la Via Laietana en sentit de pujada i de baixada.
P48. Pacificar les entrades superior i inferior a la Via Laietana amb dos passos elevats per augmentar la percepció de seguretat de vianants.
P47. Fer carrils de 30km/h.
P116. Disposar bancs i cadires de manera que fomentin la relació i fer seients més ergonòmics amb materials resistents i agradables (de fusta).
P46. Mantenir la connexió mar-muntanya incorporant un carril 30km/h compartit per cotxes i bicicletes de pujada.
P109. Entendre la Plaça d’Antonio López com a porta d’entrada als barris i ubicar un panell informatiu i plànol de la zona.
P50. Mantenir el punt de gir de la Plaça d’Antoni Maura tant de pujada com de baixada.
P56. Permetre l’accés als aparcaments de veïns des de la Via Laietana.
P111. Eliminar la peanya del monument retirat de la Plaça d’Antonio López.
P45. No incorporar en sentit de pujada un carril de 30km/h compartit per cotxes i bicicletes, la diferència de velocitat genera conflicte.
P110. Canviar el nom de la plaça d’Antonio López.
P112. Dotar la Plaça d’Antonio López d’una placa o panots informatius que expliqui la seva història i la del monument.
P44. Incorporar en sentit de baixada un carril de 30km/h compartit per cotxes i bicicletes.
P107. Utilitzar paviments tous i naturals a la Plaça d’Antonio López.
P43. No ubicar el carril 30km/h compartit per cotxes i bicicletes entre dos carrils de transport públic (autobús i taxi) per motius de seguretat.
P51. Ubicar una parada d'autobús discrecional a la zona central de la Via Laietana per facilitar la mobilitat de les persones amb mobilitat reduïda.
Resultats per pàgina:
25
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir