Dóna forma a l’Eixample
#decidimeixample Prova pilot - Pressupostos Participatius
BICING als carrers de poc trànsit de vehicles.
Fer conviure vehicles ràpids i lents alhora genera un fre dels vehicles grans i contaminant augmentant el temps de desplaçament i la contaminació. Carrers com Enric Granados faciliten la convivència de cotxes, persones i bicicletes, però carrers com Numancia, Urgell, son una aberració a la mobilitat i un empitjorament de la contaminació.
Aquesta proposta ha estat rebutjada perquè:
Aquesta proposta ha estat rebutjada i no ha passat a la fase de priorització. El motiu de no haver passat el filtre inicial ha estat el no acompliment del requisit de legalitat, d’àmbit d'actuació, de competència o de tipus de despesa (despesa corrent).
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
9 comentaris
Conversa amb DCC
Aberracions com el carrer del BICING al carrer Sentmenat passant de 4 carrils a un sol de circulació de cotxes generen una mobilitat absurdament lenta i contaminant, creant un coll d'ampolla. Fins hi tot camions que ha descarregar, o camions de la brossa bloquejen totalment el carrer crean una sitiación ABSURDA. Caldria deixar 2 carrils de circulació facilitant la mobilitat de tothom.
és cert que hi han problemes de circulació amb la descàrrega de mercaderies o serveis d'emergència a l'hora d'aparcar.... s'ha de buscar solució per una bona convivència entre el DUM, vehicle privat i bicicleta!
Cara la gent gran, la gent amb baixa mobilitat o gent amb minusvalies de visió facilita molt més creuar en carrers com Enric Granados que no pas Urgell/Numancia, on tenen que prestar atenció a masses 'circunstàncies' i al final es produeixen accidents, i els veritables culpables son els que han gestionat les males ubicacions de carrils BICI. La mala gestió te conseqüències, i fins i tot hi ha gent que ha mort atropellada per bicicletes, això s'ha d'acabar.
Conversa amb User 24760
Per disminuir la contaminació a l'Eixample s'ha d'anar expulsant el vehicle privat contaminant dels carrers, i apostar pels vehicles no contaminants (entre ells la bicicleta). Per tant com més extensa sigui la xarxa de carrils bici més es fomentarà aquest mitjà de transport. Tot radica en quin model de mobilitat es defensa. És més aberrant dir que el fet de posar un carril bici provoca més contaminació perquè els cotxes han d'anar més lents. No ens oblidem, són aquests cotxes els que estan contaminant.
En menys de 10 - 15 anys tindrem un canvi a vehicles ecologics, siguin primera fase electrics, solars, gas, aleshores que caldrà, treure bicis i possar cotxes?
La gent gran no pot anar en BICI, la BICI no es la solució única, ha de conviure amb la resta, i no es deuen juntar vehicles grans i forts han lents i febles, que son els que frenen la mobilitat, excepte per el fet que la majoria incompleixen els semàfors produint riscos i accidents.
Conversa amb Marc Serres
És cert que hi ha massa densitat de vehicles en un sol carrer. La idea del carril bici per suposat que és, pero a vegades s'evita per excès de contaminació.
per suposat que és bona
Conversa amb SUPORT PRESSUPOSTOS
Assenyalem aquesta proposta amb el comentari EN CONTRA per a informar-te que no passa a la fase de priorització, ja que el servei de Bicing no és competència del Districte.
Si està interessat a fer una NOVA PROPOSTA sobre un tema relacionat amb la bicicleta, disposa de termini fins al 27 de novembre.
En la informació del procés participatiu pots consultar els documents sobre Definició de despesa corrent i Criteris d'avaluació i viabilitat, així com un Document d'exemples, que et poden ser útils per a definir millor la teva proposta.
Una pena.
Carregant els comentaris ...