Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Carril bici segregat a la ronda Sant Antoni, del carrer Casanova a la plaça Universitat"

Avatar: Admin DecidimBCN Admin DecidimBCN

Títol (Català)

  • +Carril bici segregat a la ronda Sant Antoni, del carrer Casanova a la plaça Universitat

Títol (Castellano)

  • +Carril bici segregado en la ronda de Sant Antoni, de la calle Casanova a la plaza Universitat

Descripció (Català)

  • +

    Diagnosi:

    La ronda de Sant Antoni és una artèria per on passen cotxes, motos, bicicletes i patinets, però poc amigable per a les opcions de mobilitat sostenible. És una via amb alt nivell de contaminació de l’aire i acústica. Existeix aparcament als dos laterals, alguns d’ells en configuració d’espiga (molt poc eficient).

    Amb la reforma entre els carrers d’Urgell i de Casanova es preveu un increment de bicicletes i patinets, per la qual cosa es considera necessari habilitar una via que les pugui rebre. D’altra banda, ajudaria a fomentar l’ús de la bicicleta dins de l’àmbit de la mobilitat universitària.

    Proposta:

    Construir un carril bici segregat que enllaci la part reformada de la ronda de Sant Antoni a Casanova, i que arribi fins a la plaça de la Universitat, a on enllaci amb el carril bici de la Gran Via i el carrer de Pelai, tot permetent la circulació en els dos sentits.


    L’actuació a l’espai urbà es farà segons el Reglament per a l’equitat de gènere a l’Ajuntament de Barcelona, aprovat pel Plenari del Consell Municipal el 21 de desembre de 2018; i seguint les recomanacions del Manual d'urbanisme de la vida quotidiana: urbanisme amb perspectiva de gènere.

Descripció (Castellano)

  • +

    Diagnosis:

    La ronda de Sant Antoni es una arteria por donde circulan coches, motos, bicicletas y patinetes, pero poco amigable para las opciones de movilidad sostenible. Es una vía con un alto nivel de contaminación del aire y acústica. Existe aparcamiento en ambos laterales, algunos de ellos en configuración de espiga (muy poco eficiente).

    Con la reforma entre Urgell y Casanova se prevé un incremento de bicicletas y patinetes, por lo que se considera necesario habilitar una vía que los pueda acoger. Por otro lado, ayudaría a fomentar el uso de la bicicleta dentro del ámbito de la movilidad universitaria.

    Propuesta:

    Construir un carril bici segregado que enlace la parte reformada de la ronda de Sant Antoni en Casanova y que llegue hasta plaza Universitat, donde enlace con el carril bici de Gran Via y Pelai, permitiendo la circulación en ambos sentidos.


    La actuación en el espacio urbano se realizará según el Reglamento para la equidad de género en el Ayuntamiento de Barcelona, ​​aprobado por el Plenario del Consejo Municipal el 21 de diciembre de 2018; y siguiendo las recomendaciones del Manual de urbanismo de la vida cotidiana: urbanismo con perspectiva de género.

Progrés

  • +0.0

Àmbit

  • +Sant Antoni

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir