Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Les propostes d'autoria: "Equip dinamitzador" son les realitzades per la ciutadania participant a les trobades presencials, que han estat recollides i traslladades a la plataforma digital per l'equip dinamitzador d'aquest procés.

307 propostes

Regulació de l’ús de les àrees DUM per atendre necessitats de determinats col·lectius amb embalums
Coordinació semafòrica als carrils bici
Mobilitat segura en bicicleta
Aparcaments de bicicleta
Seguretat viària als centres educatius
Repensar les tarifes dels taxis
Restringir les motos que no siguin elèctriques / fomentar les motos elèctriques
Super illa a Sant Andreu Palomar
Connectivitat entre el Poble-sec i els barris de La Marina
Connectar Barcelona amb l'àrea metropolitana.
Seguretat viària
Adaptar normativa a la realitat de la bicicleta.
Nova xarxa bus
Línees interurbanes de bus.
Carril bus
Generalitzar el servei de bus.
Afavorir transport públic interurbà.
Millora del servei de Metro.
Accessibilitat en el transport públic.
Busos mes sostenibles.
Taxi
Promoure vehicle compartit o transport públic.
Millora de l'estacionament.
No posar pilones
Millorar l'accessibilitat de les marquesines dobles
Augmentar la freqüència de pas del metro
Incorporar ambulàncies accessibles per a acompanyants en cadira de rodes
Implementar un sistema de matriculació de bicicletes
Incorporar un sistema per resoldre incidències que no sigui només de veu al bicing
Incorporar carrers peatonals horitzontals a l'Eixample
Estacionaments perifèrics amb connexió transport públic urbà
Carrils bici unidireccionals
Impulsar camins escolars
Prendre mesures per mantenir la cohesió social dels barris.
Sistema tarifari del Bicing amb perspectiva de gènere
Millora del bus de barri
Evitar llocs de transbord foscos i insegurs
Millora de la col·locació i del disseny dels ascensors
Ús dels ferrocarrils no privatiu
Controlar la temperatura a les estacions
Incrementar les parades de taxis
Dissenyar les parades pensant en l’accessibilitat i confort de tothom
Zones de baixa emissió permanents
Transport públic 100% elèctric
Reduir la mida dels vehicles de distribució que entren a la ciutat
No fer obres recurrents
Places d'aparcament per a vehicles compartits als edificis nous
Aparcaments segurs per a bicicletes
Connectivitat amb les platjes
Impedir l'ús dels carrers amb pendent als monopatins com a rampes
Detectem punts negres del transport públic
Reduir les tarifes del transport públic a la gent jove
Garantir accés universal al transport públic
Més i millor Bicing
Complir amb la normativa europea en matèria de contaminació atmosfèrica
Controlar les emissions de fums dels vehícles (Baixar Fums)
Peatge urbà d'accés a la ciutat
Dissenyar parades i estacions intel·ligents
Apujar l'àrea verda i blava i reduir les places d'aparcament en superfície
Compartir, difondre i generar debat crític sobre mobilitat des de l'Ajuntament
Promoure una mobilitat segura i pausada entre els conductors
Semàfors ambre intermitents
Aparcament massiu de bicicletes
Mobilitat als centres escolars
Corresponsabilitat ciutadana als camins escolars
Seguretat i percepció de seguretat al transport públic
Reforçar l’enllumenat en alguns carrers
Restringir el pas de vehicles en alguns carrers en cap de setmana
Mobilitat a les empreses en polígons o no accessibles des del transport públic
Diagnosi de l'accidentalitat amb perspectiva més àmplia
DUM en funció del gàlib
Avantatges per la DUM no contaminant
Augmentar la visibilitat als passos de vianants
Seguretat a les Superilles
Compartir i difondre entre la ciutadania els beneficis que les obres a l'espai públic tindran a nivell de contaminació, soroll, etc.
Eliminar places d'aparcament en superfície
Mobilitat als barris amb un fort desnivell orogràfic
Fer interaccionar el transport públic amb la distribució urbana de mercaderies
Assegurar que el vehicle privat a la ciutat es mantingui com una solució eficient per a la ciutadania
Mètodes de DUM.
Ús de vehicles elèctrics per a la DUM en superilles.
Criteirs ambientals
Superilla Camp de l'Arpa
Zona bus.
Prioritzar la bicicleta en la planificació urbana
Pensar la T-verda en l’àmbit familiar
Impuls municipal per a la promoció de vehicles elèctrics en distribució
Ampliar objectius del PMU
Gestió del volum de vehícles a la ciutat
Evitar dates lectives per fer manteniments del Funicular de Montjuïc
Atenció a les especificitats de cada Superilla
Gravar els turistes que utilitzen el transport públic
Controlar l'acompliment de normatives i regulacions de mobilitat
Millora de la xarxa d'itineraris
Treure motos i bicis de les voreres
Posar sempre mobiliari urbà que compleixi normativa
Punts de servei de bicicleta en estacions de transport públic.
Accesibilitat de les bicicletes en el transport públic.
Millora del servei de Metro.
Millorar la visibilitat de les motos quan surten de l’aparcament de motos
Resultats per pàgina:
100
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir