Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Les propostes d'autoria: "Equip dinamitzador" son les realitzades per la ciutadania participant a les trobades presencials, que han estat recollides i traslladades a la plataforma digital per l'equip dinamitzador d'aquest procés.

307 propostes

Topall velocitat vehicles bcn
Tramvia.
Treure motos i bicis de les voreres
Estacionaments perifèrics amb connexió transport públic urbà
Mesures per reduir el trànsit
Controlar i advertir els vehicles sorollosos
Ser més estrictes amb el compliment de la normativa de terrasses i obstacles a la via pública
Millorar el civisme en bici
Anàlisi i diagnosi del soroll
Prioritzar la bicicleta en la planificació urbana
Transport públic 100% elèctric
Afavorir transport públic interurbà.
Millorar la nova xarxa ortogonal de bus
Millora del servei de Metro.
Adaptar normativa a la realitat de la bicicleta.
Restringir les motos que no siguin elèctriques / fomentar les motos elèctriques
Ampliar temps d’ús del Bicing
Millora del servei de Metro.
Reduir la presència de cotxes
Reduir el límits de soroll acceptable dels vehicles per adequar-los a la percepció real
Incorporar carrers peatonals horitzontals a l'Eixample
Més zones verdes a la ciutat
Aplicar mesures radicals per aconseguir objectius de reducció de vehicles
Una ciutat per els peatons
Superilla Camp de l'Arpa
Accesibilitat de les bicicletes en el transport públic.
Punts de servei de bicicleta en estacions de transport públic.
Implementar un sistema de matriculació de bicicletes
Limitar l’espai de les terrasses a les voreres
Ampliar les voreres
Màquines de venda de tiquets a les parades d'autobús
Fer les tarifes més assequibles
Distingir clarament el paviment de voreres i de carrils bici
Promoure vehicle compartit o transport públic.
Complir la normativa mediambiental a la xarxa viaria bàsica
Fomentar el transport públic en esdeveniments de masses
Millorar l'accesibilitat
Criteirs ambientals
Taxi
Furgonets del bicing més sostenibles
Potenciar l'ús de les places d'aparcament situades a l'entrada de la ciutat
Vehicles eficients
Millorar la comunicació / visualització de la xarxa bus
Carrils bici unidireccionals
Fomentar educació viària i cívica
Seguretat viària als centres educatius
Regular els semàfors prioritzant autobusos
Impuls municipal per a la promoció de vehicles elèctrics en distribució
Zones de baixa emissió permanents
Mobilitat sense excés de soroll
Aparcaments de bicicleta
Incorporar/ reforçar l'Educació Vial al Currículum dels Centres Educatius de la ciutat.
T-Mobilitat
Augmentar el servei de transport públic, millorant sobretot la freqüència de pas
Millora de la xarxa d'itineraris
Evitar conflictes de les sortides de parquing amb carrils bici
Incorporar un sistema per resoldre incidències que no sigui només de veu al bicing
Col·locació dels carrils bici fora de vorera
Coordinació semafòrica als carrils bici
Controlar l’ús del mòbil en vehicles
Augmentar la freqüència de pas del metro
Ampliar la zona del Bicing
Establir personal sempre a les estacions
Exemple d’hàbits sostenibles des del propi ajuntament
Controlar soroll i contaminació dels busos
Incorporar sistema braille a les baranes
Repensar sistema tarifari d’aparcaments municipals
Millorar l'accessibilitat als busos elèctrics
Més presència de la Guàrdia Urbana
Millorar els encaminaments per a persones invidents
Augmentar el temps dels semàfors pels vianants als encreuaments
Adaptació de la velocitat en superilles.
Nova xarxa bus
Eliminar xamfrans a l’Eixample
Implantar un sistema tarifari més equitatiu
Controlar l’accidentabilitat de les persones que treballen en bicicleta
Promoure ajudes a la compra de bicicletes
Taxis i vtc nomes electrics
Millorar la qualitat de l’espai públic
Fomentar l’ús dels vehicles elèctrics / híbrids
Repensar les tarifes dels taxis
Millorar la senyalització de les parades de bus
Pensar el disseny dels autobusos segons accessibilitat i seguretat
Reduir la mida dels vehicles de distribució que entren a la ciutat
Distingir clarament el paviment de la illeta central als carrers de doble sentit
Ampliar objectius del PMU
Crear zones de circulació només per residents/serveis
Dissenyar les parades pensant en l’accessibilitat i confort de tothom
Zona bus.
Busos mes sostenibles.
Controlar la temperatura a les estacions
Augmentar la flota de taxis adaptats
Millorar el sistema GPS d'avís del proper bus
Introduir mesures per reduir l’ús del vehicle privat
Millorar la megafonia del metro
Carril bus
Sistema d'entrada i sortida al bus
Punts de recàrrega per a vehicles elèctrics.
Revisió freqüent de l'adequació de la xarxa a la ciutadania
Peatge urbà d'accés a la ciutat
Resultats per pàgina:
100
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir