Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Les propostes d'autoria: "Equip dinamitzador" son les realitzades per la ciutadania participant a les trobades presencials, que han estat recollides i traslladades a la plataforma digital per l'equip dinamitzador d'aquest procés.

307 propostes

Peatge urbà d'accés a la ciutat
Treure motos i bicis de les voreres
Una ciutat per els peatons
Millorar el civisme en bici
Implementar un sistema de matriculació de bicicletes
Garantir espais de bicicletes al transport públic
Més i millor carril bici
Incorporar carrers peatonals horitzontals a l'Eixample
Mesures per reduir el trànsit
Complir la normativa mediambiental a la xarxa viaria bàsica
Superilla Camp de l'Arpa
Prioritzar la bicicleta en la planificació urbana
T-Mobilitat
Afavorir transport públic interurbà.
Transport públic 100% elèctric
Nova xarxa bus
Park&Ride a la inversa
Mobilitat als centres escolars
Aparcament massiu de bicicletes
Adaptar normativa a la realitat de la bicicleta.
DUM en funció del gàlib
Seguretat a les Superilles
Seguretat i percepció de seguretat al transport públic
Corresponsabilitat ciutadana als camins escolars
Limitar velocitat Sant Andreu palomar
Servei de taxi com a reforç del transport públic
Reforçar la comunicació i treball en equip entre administracions veïnes
Promoure una mobilitat segura i pausada entre els conductors
Carrils bici unidireccionals
Treure aparcament a Sant Andreu Palomar
Diagnosi de l'accidentalitat amb perspectiva més àmplia
Fer interaccionar el transport públic amb la distribució urbana de mercaderies
Punts de servei de bicicleta en estacions de transport públic.
Mobilitat als barris amb un fort desnivell orogràfic
Mobilitat a les empreses en polígons o no accessibles des del transport públic
Posar límit als combustibles fòssils
Prioritzar l'aparcament de vehicles de dues rodes enfront de l'aparcament per a cotxes
Campanyes de sensibilització sobre seguretat viària
Impulsar una app municipal que permeti als ciutadans denunciar conductes incíviques a l'espai públic
Més espai per vianants i menys per vehicles a motor
Restringir l'accés al centre en vehicle privat
Assegurar que el vehicle privat a la ciutat es mantingui com una solució eficient per a la ciutadania
Garantir que tots els transports, tant públics com privats, estan tecnològicament preparats per oferir als seus usuaris una bona experiència
Compartir i difondre entre la ciutadania els beneficis que les obres a l'espai públic tindran a nivell de contaminació, soroll, etc.
Augmentar la visibilitat als passos de vianants
Avantatges per la DUM no contaminant
Garantir que les dades de freqüència de pas dels autobusos interurbans siguin en temps real
Reforçar l’enllumenat en alguns carrers
Aparcaments de motocicletes de pagament
Recuperar carril bici Barceloneta
Taxis i vtc nomes electrics
Barcelona SlowCity, SmartCity, aire net i prioritat vehicles lleugers i vianants
Redisseny dels passos de vianants
Garantir que la T-Mobilitat possibilita diferents formes de pagament
Promoure la figura dels agents cívics
Destinar recursos per anticipar-se a tecnologies futures
Limitar la velocitat màxima permesa
Semàfors ambre intermitents
Millorar vestíbul estació Fabra i puig
Actualitzar l'Estació del Nord en diferents aspectes
Promoure el vehicle compartit
Bastides que envaeixin la calçada
Topall velocitat vehicles bcn
Millorar l'accessibilitat als busos elèctrics
Ampliar la xarxa de carrils VAO
Restringir el pas de vehicles a les àrees i carrers de vianants
Ampliar dades als documents de seguiment del PMU
Regular l'ús de l'espai que fa la DUM
Circulació a les plataformes úniques
Fer les tarifes més assequibles
Restringir el transport contaminant acústica i atmosfèricament
Reduir la presència de cotxes
Millora dels canals de comunicació per emergències
Introduir o reforçar el servei de microbusos
Tecnologia com a eina pedagògica
Repensar el sistema d'etiquetatge ambiental
Potenciar l'ús de la motocicleta
Complir la normativa mediambiental a la xarxa viaria bàsica
Preveure la contaminació i restringir el tràfic en relació a les previsions
Augmentar i preservar la mobilitat fluïda del transport públic en superfície
Accés universal a les tecnologies relacionades amb la mobilitat
Sistemes de gestió de mobilitat flexibles
Ampliar vestíbul estació glòries
Introduir més radars de trànsit a la ciutat
Aparcaments de bicicletes més segurs
Regular les empreses privades de vehicle compartit
Millorar el Servei de Bicing
Aparcaments per a bicicletes de diferents mides
Limitar l’espai de les terrasses a les voreres
Eliminar places d'aparcament en superfície
Informació acustica als busos per gent amb ceguesa o visió reduïda
Accés de vehicles d'emergències o servei a la gent gran a les Superilles
Més i millor transport nocturn
Fomentar l’ús dels vehicles elèctrics / híbrids
Flota de transport públic 100% ecològica
Donar més veu als ciutadans afectats per una Superilla
Tarifes grupals per associacions juvenils
Planificar la Distribució Urbana de Mercaderies per a què sigui eficient
Ampliar T-Jove fins als 29 anys tal i com indica la llei
Ampliar la zona del Bicing
Resultats per pàgina:
100
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir