Mesures de control de la temperatura en els mitjans de transport públic
Calen mesures de control de la temperatura en els mitjans de transport públic, com el bus o el metro, que siguin eficients, per tal de motivar-ne el seu ús.
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Construïm una societat més oberta, transparent i col·laborativa. 
Uneix-te, participa i decideix.
Els trens de les línies de metro disposen de control de la temperatura, la qual està monitoritzada tant dins del tren com de forma remota des del centre de control i els tallers de manteniment. A excepció dels trens més antics que es troben a L4 i L11, els quals només es poden monitoritzar des del tren. En compliment de la normativa ferroviària europea, la temperatura de consigna es dinàmica i està condicionada per la temperatura exterior. D'aquesta manera, es pretén minimitzar el salt tèrmic entre l’interior i exterior per tal d'evitar problemes de salut a la població més vulnerable. Abans de l’estiu es fa una revisió de manteniment específica per a deixar els equips en òptimes condicions.
Així mateix, en els autobusos també es disposa de control de la temperatura. Respecte a la temperatura de consigna, es disposa de consignes fixes en busos antics (de motor tèrmic), mentre que en els elèctrics s'aplica una corba adaptativa en funció de la temperatura exterior.
  
    
      
  
    
      
    
  
      
        
          
  [PLA CALOR] Sessió amb centres de recerca i universitats
          
        
        
          
  
  14/03/2025 12:32
        
      
    
  
  
Calen mesures de control de la temperatura en els mitjans de transport públic, com el bus o el metro, que siguin eficients, per tal de motivar-ne el seu ús.
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir