Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Els trens de les línies de metro disposen de control de la temperatura, la qual està monitoritzada tant dins del tren com de forma remota des del centre de control i els tallers de manteniment. A excepció dels trens més antics que es troben a L4 i L11, els quals només es poden monitoritzar des del tren. En compliment de la normativa ferroviària europea, la temperatura de consigna es dinàmica i està condicionada per la temperatura exterior. D'aquesta manera, es pretén minimitzar el salt tèrmic entre l’interior i exterior per tal d'evitar problemes de salut a la població més vulnerable. Abans de l’estiu es fa una revisió de manteniment específica per a deixar els equips en òptimes condicions.

Així mateix, en els autobusos també es disposa de control de la temperatura. Respecte a la temperatura de consigna, es disposa de consignes fixes en busos antics (de motor tèrmic), mentre que en els elèctrics s'aplica una corba adaptativa en funció de la temperatura exterior.

Mesures de control de la temperatura en els mitjans de transport públic

Calen mesures de control de la temperatura en els mitjans de transport públic, com el bus o el metro, que siguin eficients, per tal de motivar-ne el seu ús.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir