Pla d'Actuació Municipal 2016-2019
#PlaMunicipal 73 barris, una Barcelona. Cap a la ciutat dels drets i les oportunitats.
Decidim amb Gala Pin i Jaume Asens sobre participació i transparència
En el marc del procés participatiu del Pla Municipal obrim aquest espai de debat, preguntes i reflexions a la ciutadania per tractar sobre algunes de les principals propostes del Pla relacionades amb la transparència i la participació ciutadana. El pròxim dia 9 de març a les 16.30h i fins a les 18.00h el tercer tinent alcalde Jaume Asens i jo mateixa Gala Pin, regidora de participació i districtes, estarem en directe contestant a les vostres preguntes.
La participació ciutadana a través de l'obertura de mecanismes de participació directa, coresponsabilització ciutadana i foment de la descentralització, i la transparència com a plena garantia d'accés a la informació pública son dos dels pilars de l'actual govern. Volem estar al costat de la gent, contestant i comentant aquelles qüestions que siguin rellevants per un òptim debat obert a la ciutadania de Barcelona. Creiem que el millor model polític és aquell que es basa en la relació directa entre les institucions i les persones. Per això us convidem a participar en aquest debat amb nosaltres i preguntar-nos sobre totes aquestes qüestions. Intentarem donar resposta a aquelles preguntes que ens feu arribar durant aqueta estona que estarem aquí.
També us animem a continuar formant part del procés participatiu del pla municipal en aquesta plataforma i a través de les diferents cites presencials programades fins al 9 d'abril.
Així doncs serem aquí aquest dimecres 9 de març a les 16:30 h per respondre a les preguntes i comentaris que ens vulgueu plantejar. Podeu deixar-les per escrit* a continuació a l'apartat de comentaris i allà us anirem responent.
(*Recordeu que per poder participar us heu de registrar a la plataforma prèviament)
Actualització dimecres 9 de març, a les 16:30: comencem el debat ;-)
Actualització dimecres 9 de març, a les 18:01. Moltes gràcies a tothom per les preguntes i la participació. Era la primera vegada que posàvem en pràctica aquest canal de comunicació, segur que heu trobat coses a millorar; nosaltres estem segures que hem de fer servir aquest canal de nou.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Tancar el debat
Quin és el resum o conclusions d'aquest debat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb Eva C-V Tremosa
Hi ha propostes duplicades i triplicades com diu Can 70 anna, però algunes en els mateixos eixos i districtes, es a dir duplicades i triplicades per error en la cerca m'imagino. Proposo en aquests casos sumar titols, comentaris i vots.
Per anar bé el programa hauria de cercar dues paraules del títol quan entres una proposta i si aquestes paraules ja hi són que pregunti si es vol afegir a l'existent.
En cas que ens trobem amb aquestes anomalies que hem de fer? Hem escrit a decidim sense resposta.
Perquè les entitats no poden votar?
Les propostes que sorgeixin de les trobades presencials es pujaran també a la plataforma? Si existeixen s'entraran en forma de comentaris?
Algunes trobades són a les 5. Qui arriba si es treballa? S'haurien de fer a partir de 18.30-19.00 fins les 20.00
Mercès!
Bones, Eva. Efectivament hi ha algunes propostes que es repeteixen, de fet, té la part positiva que això vol dir que hi ha diferents veïns i veïnes que estan pensant el mateix. Però al gra: efectivament estem treballant tècnicament perquè la mateixa plataforma et digui de manera automàtica si la teva proposta és similar a una altra. I a més a més, agruparem les propostes a l'hora de respondre i fer retorn de les mateixes
Les entitats no poden votar perquè, sincerament, no hem trobat la manera en què poder fer que en al donar suport a una proposta es reflecteixi també si l'entitat té més o menys representativitat. M'explico: no és el mateix una entitat amb 10 socis, que una amb 400. I tècnicament no hem trobat la manera de poder a) reflectir-lo b) comprovar que si una entitat ens diu que té 500 socis actius, efectivament és així.
Les propostes que estan sorgint de les trobades presencials s'estan pujant a la plataforma amb l'etiqueta "cites presencials", per tal que la gent pugui identificar que eixes propostes venen d'un debat col·lectiu.
El tema horaris és complicat, depèn també de cada grup de persones o col·lectius. En la majoria de casos, hem intentat que els horaris responguessin a les necessitats de la gent implicada; tot i que amb més de 300 cites segur que hi ha casos en què no ha estat aixina.
I si les entitats tenen 1 vot :·)
Gracies
Carregant els comentaris ...