Potenciar el Mercat de Sant Antoni —basat en un model de mercat popular i de proximitat— i iniciar un procés participatiu per fer una definició conjunta dels mercats i els entorns
Promoure un comerç de proximitat lligat a l'estructura comercial i la xarxa veïnal i social del barri aprofitant la reforma del mercat.Convertir el mercat en un agent dinamitzador del comerç del barri i d'estructuració social i potenciar els productes de proximitat, ecològics i la diversitat de l'oferta per evitar la sobrepressió que suposaria un mercat pensat per al turisme gastronòmic i patrimonial.La finalització del Mercat de Sant Antoni ha de representar un moment de dinamització. És imprescindible estudiar un nou model de mobilitat al seu entorn i als principals eixos vitals del barri. Iniciar un procés participatiu per implicar el veïnat en la definició dels mercats (encants, llibre i fresc), els seus entorns (illes triangulars, carrers adjacents, ronda de Sant Antoni, punt verd, etcètera) i l'activitat comunitària a la qual es destinarà l'espai veïnal de la planta -1.
Compartir