Pla d'Actuació Municipal 2016-2019
#PlaMunicipal 73 barris, una Barcelona. Cap a la ciutat dels drets i les oportunitats.
Potenciar el Mercat de Sant Antoni —basat en un model de mercat popular i de proximitat— i iniciar un procés participatiu per fer una definició conjunta dels mercats i els entorns
Promoure un comerç de proximitat lligat a l'estructura comercial i la xarxa veïnal i social del barri aprofitant la reforma del mercat.Convertir el mercat en un agent dinamitzador del comerç del barri i d'estructuració social i potenciar els productes de proximitat, ecològics i la diversitat de l'oferta per evitar la sobrepressió que suposaria un mercat pensat per al turisme gastronòmic i patrimonial.La finalització del Mercat de Sant Antoni ha de representar un moment de dinamització. És imprescindible estudiar un nou model de mobilitat al seu entorn i als principals eixos vitals del barri. Iniciar un procés participatiu per implicar el veïnat en la definició dels mercats (encants, llibre i fresc), els seus entorns (illes triangulars, carrers adjacents, ronda de Sant Antoni, punt verd, etcètera) i l'activitat comunitària a la qual es destinarà l'espai veïnal de la planta -1.
6 Projectes
Trobades relacionades:
Xarxa comercial. Proximitat i implicació en el territori
Debatem sobre la necessitat de tenir un comerç pròxim, vertebrador del barri, mixte i amb corresponsabilitat social.
Envelliment actiu
Model d'espai de gent gran, model de gestió, superem els límits físics de l'espai.
Envelliment actiu
Gent gran activa, participativa, propositiva, Sortim dels casals,
Turisme i barri. Mobilitat, Bus turístic, Mercat, Allotjaments. (sessió 2-Eixample)
parlarem del perill de saturació al Barri de Sant Antoni. El mercat com a motor -també com a risc?-. Espai públic...etc...
0 comentaris
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...