Pla d'Actuació Municipal 2016-2019
#PlaMunicipal 73 barris, una Barcelona. Cap a la ciutat dels drets i les oportunitats.
Elaborar un pla estratègic del comerç de proximitat que fomenti les sinergies amb la xarxa social del barri, ofereixi formació als comerciants i en potenciï l'associacionisme
Elaborar un pla per generar confiança i empatia amb el comerç de proximitat, basat sobretot en el foment del comerç just, responsable i amb capacitat de crear teixit social.Un comerç de proximitat ha d'estar lligat a la vida social del seu territori. Promoure la vinculació i la col·laboració d’entitats de comerç amb altres entitats de barri.Formar els comerciants i potenciar-ne l'associacionisme: impulsar el treball en xarxa de les entitats de comerç per potenciar-ne l'extensió, la incorporació de TIC en l'activitat, la connexió amb la resta d'entitats que treballen al territori i fomentar la participació ciutadana del comerç de proximitat.Promoure la identitat singular de les fires del districte i potenciar la definició d’identitats territorials i el seu posicionament específic i lligant-les amb activitats de cultura popular.
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...