Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Fa 1 dia
Fa 1 dia
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Plataforma digital per a la participació ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona
L’eliminació de l’afectació viària sorgeix arran de l’Estudi d’auscultació del Barri de la Clota. El document, elaborat l’any 2016 i que ha estat de referència per l’elaboració de la Modificació puntual del Pla de Millora Urbana de Clota Reordenació (MpPMU- aprovada definitivament el març del 2018 i que modifica el planejament vigent des del 2008), recull i posa en valor una sèrie d’elements propis del territori (vegetació, elements històrics i patrimonials, etc..) que són els que donen el seu caràcter a la Clota. Un d’ells és l’antic camí de Sant Cebrià, que ara es pretén recuperar, eliminant l’esmentada afectació. El camí quedarà integrat en el futur Parc Central de la Clota.
Així mateix, el nou carrer de 20m, que connectarà el traçat existent de Jorge Manrique al costat de Can Travi amb la part baixa del barri (antiga àgora), i que va definir-se a la MPMU de Clota Reordenació incorpora en la seva secció una franja de 12m de zona verda. El projecte d’urbanització, actualment en tramitació, afavorirà un ús essencialment de vianants, gràcies a la configuració en plataforma única amb un únic carril de circulació.
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir