Procés participatiu del Programa d'Actuació Municipal (PAM) 2020-2023
#PAM2020 Decideix la ciutat que vols
4.3.1 Descripció Actuacions metropolitanes
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
#PAM2020 Decideix la ciutat que vols
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Valor:
5aec5cac604e45bad957e6795d00ca0a738a26cf3368db4f2c183b4ae7188f5b
Origen:
{"body":{"ca":"La ciutat de Barcelona necessita una estratègia metropolitana per fer front als reptes que té plantejats i que transcendeixen els límits municipals. Els objectius compartits requereixen polítiques comunes i Barcelona vol contribuir a definir aquesta estratègia metropolitana amb els municipis de l'AMB i el conjunt de la regió metropolitana. La ciutat real no s'entén sense una interacció i un diàleg constant amb tota l'àrea conurbada.\r\nLa connectivitat, el desenvolupament d'infraestructures centrals, la mobilitat, la lluita contra el canvi climàtic o la reversió de desigualtats socials són alguns dels àmbits que s'han de treballar des d'una visió metropolitana. Per fer-ho, en aquest mandat es disposarà del nou Pla director urbanístic metropolità, que dissenyarà la metròpolis que volem, i es treballarà per definir el nou Pla estratègic metropolità, que ha de definir els objectius de la Barcelona metropolitana per als propers deu anys. \r\nl'increment de la connectivitat, la promoció de l'habitatge assequible, la infraestructura verda com a eix estructurant de la metròpolis, o la promoció del transport col·lectiu i les xarxes intermodals de mobilitat com a vertebradors de la mobilitat metropolitana, són principis que la ciutat de Barcelona comparteix amb el PDU. En aquest sentit, i en relació amb una mobilitat més sostenible i que potenciï el transport públic, per a Barcelona és clau continuar amb el desenvolupament de les obres de la futura estació de la Sagrera i la seva intermodalitat amb tren, metro, rodalies i autobusos interurbans i la reforma de l'estació de Sants, que es potenciï com un gran node ferroviari metropolità. La implantació de la zona de baixes emissions, que han aprovat tots els ajuntaments que formen part de la zona interior de les rondes, ha d'anar acompanyada d'estratègies de mobilitat d'escala metropolitana.\r\nEl desenvolupament del Pla Litoral, que ha d'obrir i connectar encara més la ciutadania amb el mar, també s'ha d'abordar des d'una visió metropolitana. El nou pla permetrà desenvolupar el Front Marítim de Sant Martí i repensar el Port Olímpic per tal de recuperar la seva gestió i la construcció de la nova bocana, guanyant espai púbic per a la ciutadania.\r\nDe la mateixa manera, el Pla Besòs permetrà guanyar més espai públic en aquest àmbit, així com generar una estratègia conjunta contra les desigualtats en els barris de tot aquest àmbit, tot produint una nova centralitat i millorant la connectivitat entre els barris d'una banda i l'altra del riu. \r\nFinalment, cal un diàleg i un pacte amb altres administracions per al futur del port i l'aeroport. La situació de crisi climàtica actual obliga a tothom a arribar a un consens per a la sostenibilitat d'aquestes infraestructures mesurant-ne el desenvolupament no solament en l'ampliació i la capacitat d'aquestes sinó també tenint en compte criteris mediambientals per limitar l'impacte de la seva activitat a l'àrea metropolitana."},"title":{"ca":"4.3.1 Descripció Actuacions metropolitanes"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
<script src="https://www.decidim.barcelona/processes/PAM2020/f/3771/proposals/16353/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://www.decidim.barcelona/processes/PAM2020/f/3771/proposals/16353/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>
Aquest contingut no és apropiat?
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...