3.1.2 Objectius Promoció econòmica, indústries creatives i competitivitat
A. Fer de Barcelona una ciutat global, competitiva econòmicament, capaç de competir amb les grans ciutats en capacitat d'atracció econòmica i talent, i a la vegada vincular-ho amb una qualitat de vida i una qualitat del treball que siguin segell propi de Barcelona. B. Facilitar l'activitat econòmica, per a què grans, petites, mitjanes empreses i autònoms trobin en Barcelona una ciutat on emprendre una activitat econòmica, vinculant-la a la cohesió social de la ciutat. C. Impulsar els sectors estratègics, generadors d'ocupació de qualitat i valor afegit, i integrar la dimensió metropolitana en el disseny i la implantació de les polítiques de promoció econòmica i competitivitat. D. Impulsar polítiques de suport al talent, sobretot el digital, i a la innovació com a eixos per a la competitivitat empresarial i l'emprenedoria. Impulsar l'emprenedoria de qualitat, com a generadora d'activitat econòmica i innovació i com a actiu estratègic per al posicionament internacional. E. Impulsar la modernització de l'economia tradicional, en el teixit de micro i petites empreses. F. Promoure Barcelona, la seva economia en sentit ampli i la seva marca internacionalment alineant-la amb els objectius de la ciutat, així com vetllar per a la reputació internacional de la ciutat, a partir de la col·laboració público-privada amb els diferents agents econòmics i socials de la ciutat. G. Treballar transversalment iniciatives de promoció econòmica que cerquin el posicionament internacional de Barcelona i la seva capitalitat.
Compartir