Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

El període per fer propostes finalitzà el 17 de juliol de 2022.

65 propostes

Dotar de coherència i continuïtat els carrils bici de l'eix Colom - Isabel II - Marquès de l'Argentera
Desactivar el sistema de control de matrícules durant els talls de Via Laietana per tal de facilitar l'accessibilitat al barri
Definir les plataformes úniques amb dos colors diferenciats
Mantenir la pilona de carrer Freixures i mantenir el doble sentit de la circulació
Arreglar les pilones de la plaça de les Beates
Delimitar una zona logística, de repartiment de mercaderies, a passeig de Lluís Companys
Fer més control i seguiment de l'ús de la càrrega i descàrrega del mercat de Santa Caterina
Fer obligatòria la matriculació de bicicletes
Afrontar la problemàtica de la distribució en riders al barri del Gòtic
Limitar la circulació de les bicicletes i VMP a 10km/h
Reforçar el control dels usos per tal d'implementar el Pla de Mobilitat
Definir la xarxa de vianants per Pou de la Figuera, i no per Álvarez de Castro
Revisar la circulació entre Avinguda del Marquès de l'Argentera i passeig Picasso
Fer de pagament els estacionaments de motocicletes a la via pública
Instal·lar algun element per evitar que els vehicles accedeixin al barri a través de Via Laietana - Ramon Mas - Palau de la Música - Sant Pere Més Alt
Accés al carrer Comerç des de passeig de Lluís Companys només per a veïns/es
Instal·lar unes pilones a l'accés de carrer Freixures per limitar l'accés a la plaça Santa Caterina
Carrils bici en un únic sentit de la circulació
Carrils bici situats sempre a la calçada, mai sobre les voreres
Campanya de senyalització i sancionament al voltant de la circulació amb bicicleta i VMP
Actuació d'urbanisme tàctic al Casc Antic per protegir el vianant, senyalitzant els elements de circulació i estacionament amb pintura al terra
Actuació contra l'estacionament de motocicletes a les voreres dels carrers Comerç i Princesa
Revisar la situació dels armaris tècnics dels carrers Flor de Lliri, Arc de Sant Onofre i Sidé
Ampliar la plaça Lluís Millet, convertint aquest espai en una zona per a vianants
Tenir en compte a l'hora de pacificar carrer Ortigosa la càrrega i descàrrega del Palau de la Música, que pot malmetre aquesta futura zona de vianants
Instalar elements dissuasius d'estacionament en l'accés al carrer del Rec, des de carrer de la Fusina
Conservar l'element de llamborda en aquells carrers que ja en tenen
Millorar l'estat del paviment i voreres del carrer Sant Pere Més Alt
EBM Carabassa Tall de carrer
Millora carrils bici que envolten el barri del Casc Antic
Proposta 6. Bicibús Ciutat Vella
Proposta 5. Bicibús Ciutat Vella
Proposta 4. Bicibús Ciutat Vella
Proposta 3. Bicibús Ciutat Vella
Proposta 2. Bicibús Ciutat Vella
Proposta 1. Bicibús Ciutat Vella
Proposta 9. Escola Pere Vila
Proposta 8. Escola Pere Vila
Proposta 7. Escola Pere Vila
Proposta 5. Escola Pere Vila
Proposta 3. Escola Pere Vila
Proposta 2. Escola Pere Vila
Proposta 1. Escola Pere Vila
Impedir el mal ús del Carrer S.P. més alt entrant per Via Laietana.
Regular la càrrega i descàrrega al carrer Josep Pijoan
Tallar el trànsit rodat als voltants de l'escola Drassanes durant les hores d'entrada i sortida
Instal·lar mesures per reduir la velocitat del trànsit a passeig de Lluís Companys
Senyalitzar adequadament els carrers per a vianants
Canviar el sentit del carrer Sant Pere Més Baix per facilitar l'accés des de Via Laietana.
Evitar que entrin vehicles foranis al barri des de Via Laietana
Senyalitzar adequadament els accessos on hi ha places DUM amb el gàlib d’alçada i amplada
Instal·lar unes pilones a l’accés de carrer Freixures per limitar les descàrregues de mercaderies a plaça Santa Caterina
Reforçar la comunicació i senyalització de la normativa de circulació en bicicleta i VMP als carrers per a vianants
Pacificar en plataforma única el carrer del Portal Nou
Reduir l'impacte acústic dels vehicles de serveis municipals a la plaça de les Beates i el seu entorn
Delimitar la xarxa de vehicle rodat per Pou de la Figuera, i no per Álvarez de Castro
Contemplar en el sistema de control de matrícules que els veïns/es puguin accedir des de diferents punts al barri
Senyalitzar el paviment dels carrers per a vianants de l'entorn del mercat de Santa Caterina
Proposta 6. Escola Pere Vila
Proposta 4. Escola Pere Vila
Distribuir les parades dels autobusos al barri per apropar-les al veïnat
Protegir els carrers per a vianants de l'entorn del mercat de Santa Caterina
Definir que els carrers de plataforma única siguin d’un únic sentit de circulació i estiguin limitats 10km/h
Sentit únic per a tots els vehicles als carrers de plataforma única
Canviar de vorera els contenidors i ancoratges de bicicletes del primer tram de carrer Comerç
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir