Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

El període per fer propostes finalitzà el 17 de juliol de 2022.

65 propostes

EBM Carabassa Tall de carrer

Acceptada

Sentit únic per a tots els vehicles als carrers de plataforma única

En avaluació

Millora carrils bici que envolten el barri del Casc Antic

Acceptada

Proposta 3. Bicibús Ciutat Vella

Acceptada

Proposta 1. Bicibús Ciutat Vella

En avaluació

Regular la càrrega i descàrrega al carrer Josep Pijoan

Acceptada

Tallar el trànsit rodat als voltants de l'escola Drassanes durant les hores d'entrada i sortida

Acceptada

Carrils bici situats sempre a la calçada, mai sobre les voreres

Acceptada

Proposta 6. Bicibús Ciutat Vella

En avaluació

Proposta 5. Bicibús Ciutat Vella

Rebutjada

Proposta 4. Bicibús Ciutat Vella

Acceptada

Reforçar la comunicació i senyalització de la normativa de circulació en bicicleta i VMP als carrers per a vianants

Acceptada

Proposta 2. Bicibús Ciutat Vella

Rebutjada

Proposta 9. Escola Pere Vila

Acceptada

Proposta 8. Escola Pere Vila

Rebutjada

Proposta 6. Escola Pere Vila

Acceptada

Proposta 4. Escola Pere Vila

Rebutjada

Proposta 7. Escola Pere Vila

Rebutjada

Protegir els carrers per a vianants de l'entorn del mercat de Santa Caterina

Acceptada

Definir que els carrers de plataforma única siguin d’un únic sentit de circulació i estiguin limitats 10km/h

Acceptada

Proposta 5. Escola Pere Vila

Rebutjada

Dotar de coherència i continuïtat els carrils bici de l'eix Colom - Isabel II - Marquès de l'Argentera

Acceptada

Proposta 3. Escola Pere Vila

Rebutjada

Proposta 2. Escola Pere Vila

Rebutjada

Proposta 1. Escola Pere Vila

Rebutjada
Imatge pels mitjans: Impedir el mal ús del Carrer S.P. més alt entrant per Via Laietana.

Impedir el mal ús del Carrer S.P. més alt entrant per Via Laietana.

Acceptada

Millorar l'estat del paviment i voreres del carrer Sant Pere Més Alt

Acceptada

Instal·lar mesures per reduir la velocitat del trànsit a passeig de Lluís Companys

Rebutjada

Senyalitzar adequadament els carrers per a vianants

Acceptada

Canviar el sentit del carrer Sant Pere Més Baix per facilitar l'accés des de Via Laietana.

En avaluació

Evitar que entrin vehicles foranis al barri des de Via Laietana

Acceptada

Senyalitzar adequadament els accessos on hi ha places DUM amb el gàlib d’alçada i amplada

Acceptada

Instal·lar unes pilones a l’accés de carrer Freixures per limitar les descàrregues de mercaderies a plaça Santa Caterina

Rebutjada

Pacificar en plataforma única el carrer del Portal Nou

Acceptada

Reduir l'impacte acústic dels vehicles de serveis municipals a la plaça de les Beates i el seu entorn

Acceptada

Delimitar la xarxa de vehicle rodat per Pou de la Figuera, i no per Álvarez de Castro

Rebutjada

Contemplar en el sistema de control de matrícules que els veïns/es puguin accedir des de diferents punts al barri

Acceptada

Senyalitzar el paviment dels carrers per a vianants de l'entorn del mercat de Santa Caterina

Acceptada

Distribuir les parades dels autobusos al barri per apropar-les al veïnat

Rebutjada

Canviar de vorera els contenidors i ancoratges de bicicletes del primer tram de carrer Comerç

Rebutjada

Desactivar el sistema de control de matrícules durant els talls de Via Laietana per tal de facilitar l'accessibilitat al barri

Acceptada

Definir les plataformes úniques amb dos colors diferenciats

Acceptada

Mantenir la pilona de carrer Freixures i mantenir el doble sentit de la circulació

En avaluació

Arreglar les pilones de la plaça de les Beates

Rebutjada

Delimitar una zona logística, de repartiment de mercaderies, a passeig de Lluís Companys

Rebutjada

Fer més control i seguiment de l'ús de la càrrega i descàrrega del mercat de Santa Caterina

Acceptada

Fer obligatòria la matriculació de bicicletes

Rebutjada

Afrontar la problemàtica de la distribució en riders al barri del Gòtic

Rebutjada

Limitar la circulació de les bicicletes i VMP a 10km/h

Acceptada

Reforçar el control dels usos per tal d'implementar el Pla de Mobilitat

Acceptada

Definir la xarxa de vianants per Pou de la Figuera, i no per Álvarez de Castro

Rebutjada

Revisar la circulació entre Avinguda del Marquès de l'Argentera i passeig Picasso

En avaluació

Fer de pagament els estacionaments de motocicletes a la via pública

Rebutjada

Instal·lar algun element per evitar que els vehicles accedeixin al barri a través de Via Laietana - Ramon Mas - Palau de la Música - Sant Pere Més Alt

Acceptada

Accés al carrer Comerç des de passeig de Lluís Companys només per a veïns/es

Acceptada

Instal·lar unes pilones a l'accés de carrer Freixures per limitar l'accés a la plaça Santa Caterina

Rebutjada

Carrils bici en un únic sentit de la circulació

Acceptada

Campanya de senyalització i sancionament al voltant de la circulació amb bicicleta i VMP

Acceptada

Actuació d'urbanisme tàctic al Casc Antic per protegir el vianant, senyalitzant els elements de circulació i estacionament amb pintura al terra

Rebutjada

Actuació contra l'estacionament de motocicletes a les voreres dels carrers Comerç i Princesa

Acceptada

Revisar la situació dels armaris tècnics dels carrers Flor de Lliri, Arc de Sant Onofre i Sidé

Acceptada

Ampliar la plaça Lluís Millet, convertint aquest espai en una zona per a vianants

Acceptada

Tenir en compte a l'hora de pacificar carrer Ortigosa la càrrega i descàrrega del Palau de la Música, que pot malmetre aquesta futura zona de vianants

Acceptada

Instalar elements dissuasius d'estacionament en l'accés al carrer del Rec, des de carrer de la Fusina

Acceptada

Conservar l'element de llamborda en aquells carrers que ja en tenen

Rebutjada
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir