Eleccions al Consell Ciutadà per la Sostenibilitat
Procés electiu per la renovació d'integrants del Consell
Reconeixement
Facilitar la incorporació de la gestió sostenible a les empreses, reconèixer les organitzacions responsables i fer-les visibles: balanç social, reducció d’emissions, certificacions, indicadors, ...
El debat es va tancar el 11/11/2022 10:57 amb aquestes conclusions:
Finalitzat el període de campanya electoral s'inicia el període de votació de candidatures: de l'11 de novembre a les 8 h al 21 de novembre a les 20 h.
Les votacions es faran a l’espai de candidatures del sector associatiu i de candidatures del sector empresarial.
Realitza la votació la persona assignada per la seva entitat. És imprescindible que l’entitat hagi enviat el formulari d’assignació de persona delegada com a màxim el dimarts 15 de novembre, si no ho ha fet abans.
Com participar en el debat?
És molt fàcil! Qualsevol persona i/o entitat interessada pot participar-hi. Has d’estar registrat (consulta com crear un compte) i una vegada iniciada la teva sessió podràs publicar la teva pregunta o comentari.
Quina és la dinàmica del debat?
Els temes de debat es basen en les aportacions realitzades a les sessions sectorials del Consell i la Xarxa B+S que es van fer de març a maig de 2022.
Per tal de facilitar el debat, entra els teus comentaris. Les diferents candidatures podran respondre a totes aquelles qüestions que es comentin relacionades amb el tema del debat, així com participar del debat amb els seus comentaris.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Tancar el debat
Quin és el resum o conclusions d'aquest debat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Veig reptes importants. Balanç social, reducció d’emissions, certificacions, indicadors, ... sumam complexitat i esforç addicionals a sobre de les entitats mes "virtuoses". Les petites iniciatives resulten excloses o sobrecarregades, i qui prioritza la dedicació a practiques virtuoses en lloc dels processos justificatius està invisibilitzat. L'administració àuria de ajudar davant d'aquestes barreres. Pot ser, buscar i investigar activament aquestes iniciatives, valorar amb indicadors, fer tramitacions, donar suport i visibilitat, podria ser tasca de l'adm?
Tenim tendència natural a afegir complexitat tb al àmbit burocràtic, en lloc reformular normes i procediments per que si guien mes àgils. Davant dels reptes actuals pot un camí equivocat, que ens porti a la paràlisis.
Carregant els comentaris ...