Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Inscripció: Trobada BCN Ciutat Diversa 2025

El 19 d’octubre del 2025 se celebrarà al Passeig Lluís Companys la Trobada BCN Ciutat Diversa durant tot el dia. Serà d'11 a 18:30h (19h l'escenari).

El tema de l'any de la Trobada serà: SALUT I BENESTAR EMOCIONAL amb clau intercultural.

En aquest formulari es demana una relació d’activitats i materials que necessiten concreció, per part de les entitats participants.

* Els camps obligatoris estan marcats amb un asterisc
El camp no pot estar en blanc
El camp no pot estar en blanc
El camp no pot estar en blanc

Telèfon mòbil

El camp no pot estar en blanc

Telèfon fixe

Carrer, Número, Codi Postal, etc.

ℹ️ Enguany possiblement tornarem a fer el mapa de Barcelona amb la ubicació de les entitats. En aquest sentit, si teniu seu física, sisplau, escriviu-la a continuació. Si no en teniu, deixeu l’espai en blanc.

El camp no pot estar en blanc

Aquest any l'estand serà operatiu de les 11h a les 18h sense interrupció.

UN MÓN D'ACTIVITATS

Activitats de sensibilització i reivindicació o jocs i tallers tradicionals.

Títol amb el que voleu que es presenti l'activitat al programa.

Text descriptiu amb el que voleu que es presenti l'activitat al programa.

Taules de 180x80cm. Màxim 6 taules. En cas de no necessitar-ne cap, respon 0.

Cadires plegables. Màxim 20 cadires. En cas de no necessitar-ne cap, respon 0.

És molt important que detalleu bé les altres necessitats de materials. En cas de no necessitar res, respon: no ens cal cap material extra.

150€ màxim per Jocs tradicionals d’aquí i d’allà, activitats per mostrar la diversitat i activitats reivindicatives. En cas de no necessitar pressupost, respon 0.

ESCENARI

La durada de les actuacions d'escenari està estipulada, i és de 10 minuts per actuació. Hi ha un màxim de 18 persones sobre l'escenari.

Títol amb el que voleu que es presenti l'activitat al programa.

Text descriptiu amb el que voleu que es presenti l'activitat al programa.

És un grup de la pròpia associació o és un grup contractat?

Número de micròfons per veu. En cas de no necessitar-ne cap, respon 0.

Altres necessitats tècniques (instruments, mobiliari…). Heu de dir la quantitat exacta de cada element. En cas de no necessitar res, respon: no ens cal cap material.

Entre 200 i 275€. En cas de no necessitar pressupost, respon 0.

ESPAI CUINES I BENESTAR

Mostrador de productes i receptes. No es pot portar i/o oferir menjar cuinat.Mostrador de productes i receptes. No es pot portar i/o oferir menjar cuinat. Enguany ampliem el receptari per poder incloure remeis i herbes que tinguin efectes positius per a la salut.

⚠️ S'haurà d'elaborar una fitxa explicant una recepta, remei i/o un utensili.

Per 2 ingredients un màxim de 20€. Per 1 ingredient un màxim de 15€. En cas de no necessitar pressupost, respon 0.

RACÓ ESCÈNIC

Espai propi polivalent, per petites actuacions com “muses de les arts”, conta contes, etc. Espai propi polivalent, per petites actuacions com “muses de les arts”, conta contes, etc. Enguany no hi haurà tècnic de so, però disposareu d’un micròfon i d’un altaveu portàtil.

Títol amb el que voleu que es presenti l'activitat al programa.

Text descriptiu amb el que voleu que es presenti l'activitat al programa.

Quantitat exacta de cadires. Màxim 10 cadires. En cas de no necessitar-ne cap, respon 0.

És molt important que detalleu bé les necessitats de d'instruments, mobiliari, etc. i la seva quantitat. Heu de dir la quantitat exacta de cada element. En cas de no necessitar res, respon: no ens cal cap material.

Màxim 130€ en funció de característiques i material necessari. En cas de no necessitar pressupost, respon 0.

LA HISTÒRIA DELS NOSTRES VESTITS

Enguany la idea de la Desfilada de Vestits ha evolucionat i tindrà un espai durant tot el dia.
Per torns, les entitats podreu exhibir un màxim de dos vestits, ja sigui en uns maniquins que disposarà l’organització o anant vestits.
A més, serà imprescindible que hi hagi una persona durant tot el torn que expliqui l’origen dels vestits, descripció… etc. des d’una perspectiva intercultural.
La persona que faci l’explicació podrà portar un altre vestit posat si voleu, però aquest no serà finançat per l’organització.

⚠️ S'haurà d'elaborar una fitxa amb la descripció del/s vestit/s amb una mirada intercultural.

Màxim 50€ per un vestit, 100€ per dos vestits.

ESPAI SALUT

L'espai Salut serà un espai per informar sobre el tema de l'any, així com per fer activitats relacionades.

Títol amb el que voleu que es presenti l'activitat al programa

Text descriptiu amb el que voleu que es presenti l'activitat al programa.

És molt important que detalleu bé les necessitats de materials, espai, etc. En cas de no necessitar res, respon: no ens cal cap material.

RITMES DE LA CIUTAT

Un espai dedicat a la percussió, música i dansa al costat del parc de la Ciutadella on el carrer és l’escenari. Enguany comptarem amb un tècnic de so.

Títol amb el que voleu que es presenti l'actuació/taller al programa.

Text descriptiu amb el que voleu que es presenti l’actuació/taller al programa.

Quantitat exacta de cadires. Màxim 20 cadires. En cas de no necessitar-ne cap, respon 0.

Quantitat exacta de cadires. Màxim 20 cadires. En cas de no necessitar-ne cap, respon 0.

És molt important que detalleu bé les necessitats tècniques d’instruments (si en porteu), mobiliari, etc. i la seva quantitat. Heu de dir la quantitat exacta de cada element. En cas de no necessitar res, respon: no ens cal cap material.

Màxim 130€ en funció de característiques i material necessari. En cas de no necessitar pressupost, respon 0.

INFORMACIÓ SOBRE DRETS

Algunes entitats sou expertes en drets de temes específics. Aquest apartat és per anunciar que oferiu servei d'informació sobre aquests drets en el vostre estand.

Pots seleccionar més d’una resposta.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

CONSELLS PEL BON FUNCIONAMENT DE LA TROBADA BARCELONA CIUTAT DIVERSA
Pel bon funcionament de la Trobada i de la preparació de la trobada, us demanen uns petits esforços per tal d’agilitar i fer més eficient el procés i també el resultat.
La Trobada té com a objectiu promoure la convivència i la cohesió social, per tant és important ser coherents amb aquest principi.

1. Durant el procés de preparació de la Trobada:

- Omplir els formularis que us fem arribar per la participació a la trobada.

- Enviar la informació requerida per l’empresa en el termini demanat, per exemple, la música de les desfilades, les receptes de l’espai cuines, la descripció dels vestits tradicionals…

- Assistir en la mesura de lo possible a les reunions i si no és possible, llegir atentament les actes i fer les consultes pertinents d’allò que no hagi quedat clar. Assistir o no assistir a cap reunió pot esdevenir un criteri a l’hora d’atorgar els espais de les carpes i/o horaris o escenari.

- Llegir la informació detalladament, especialment aquella que te a veure amb la disposició de les carpes, els tallers i els horaris, per evitar incidències el mateix dia de la Trobada.

2. Durant la Trobada Barcelona Ciutat Diversa:

En aquest cas, les accions no respectades, son vinculants de cara al següent any:

- Es prohibeix taxativament vendre menjar i/o materials o cobrar per la realització de tallers.

- Es prohibeix repartir informació comercial de qualsevol tipus.

- Si es posen banderes han de ser amb unes mides màxim de DIN A3.

- Si per qualsevol raó una entitat no pot arribar a una activitat, actuació, taller o qualsevol cosa que li toqui, ha de ser per raons molt justificades. En cas contrari es tindrà en compte per l’any següent.

- Cal estar a la carpa tot el dia però si no és possible cal informar-ho per tal de veure si alguna altre entitat pot fer el torn contrari de manera que la carpa no es quedi buida.

- Es demana puntualitat en l’arribada a la Trobada atès que les activitats i actuacions han de començar puntualment així com la foto de grup.

- Qualsevol canvi que es vulgui fer per part d’una entitat, en la programació, en la col·locació de la carpa o qualsevol altre cosa, cal notificar-la amb temps a la secretaria tècnica de la Trobada per poder fer modificacions si s’escau i si encaixa, sempre serà decisió de la secretaria tècnica del CMIB i de la Trobada.

- L’incompliment d’algun d’aquests punts suposarà la pèrdua de preferències o drets de cara a la propera edició.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir