Consell de Barri Vila de Gràcia
#ConsellVilaGràcia Òrgan de participació veïnal de La Vila de Gràcia
Bicicletes en contra direcció
Voldria que, encara que sigui en carrers de plataforma única, s'obligui a TOTS els vehicles circular en la direcció marcada en cada carrer, i es prohibeixi a les bicicletes i patinets, circular en contra direcció.
Avui en dia hi ha bicicletes amb motor, i els carrers fan pendent en el barri de gràcia, ningú controla res, i és una selva caminar i/o circular en moto o cotxe pel barri. No costa res que TOTHOM segueixi les mateixes normes de circulació.
Aquesta proposta ha estat rebutjada perquè:
La Comissió de Seguiment ha valorat la seva proposta i ha acordat rebutjar-la en tant que no es tracta d'una proposta de punt a l'ordre del Consell de Barri.
Li agrada a:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb Álvaro
benvolgut, estàs comparant una bicicleta amb un cotxe? és que encara que anar en cotxe sembli un dret, si tots l'exercicim, no quedaria ciutat. Només perquè un 83% dels Barcelonins decideix no bellugar-se en cotxe per la ciutat, és possible que el 17% restant, i tots els que venen de fora, ho facin. Els meus arguments, no són teories, són l'explicació de perquè trobem avui l'espai públic a Gràcia ordenat en la forma en la que ho està. I així, la bidireccionalitat de l'Eixample no té a veure amb la seguretat, sinó per facilitar la coordinació semafòrica. Que els semàfors i els sentits únics en un entorn com Gràcia no fan més segura la circulació en bici, ho fa el respecte a la velocitat de circulació i a les distàncies de seguretat, entre altres motius. I tampoc fan la circulació més fluïda, perquè les bicicletes, per la velocitat de circulació i espai que ocupen, ni bloquegen cruïlles, ni tenen accidents a les interseccions, com passa amb els cotxes.
Benvolgut Àlvaro.
SI, estic comparant una bicicleta amb un Cotxe des del moment en que les bicicletes tenen motor i circulen pel mateix lloc que els vianants, això si, sense matrícula, ni assegurança obligatòria, i sense respectar una sola senyal de circulació... no tots, és cert.
Els teus arguments em recorden als arguments d'algú que prenten fer de Barcelona/Gràcia, un poble on només hi viuen quatre i els ocells... com si això fós el pirineu, això si, segur que després demaneu coses per Amazon i Glovo.
Jo ho veig diferent. Qui vulgui viure en un poble, que vagi a un poble.
Jo he nascut i viscut a Gràcia, i l'única veritat és que en molts casos l'ordenament actual ha empitjorat, excepte per als ciclistes, que podeu circular en qualsevol direcció en qualsevol lloc i SENSE CAP CONTROL.
El tallar carrers de direcció que son artèries per a que els cotxes puguin circular i sortir del barri enlloc de tancar-los en un veritable laberint, no ajuda.
En fi... ho veiem diferent...
Carregant els comentaris ...