Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Consell de Barri de les Roquetes - Desembre (2025)"

Avatar: NOU BARRIS NOU BARRIS

Títol (Català)

  • -Consell de Barri de Roquetes - Desembre (2025)
  • +Consell de Barri de les Roquetes - Desembre (2025)

Títol (Castellano)

  • -Consejo de Barrio de Roquetes - Diciembre (2025)
  • +Consejo de Barrio de les Roquetes - Diciembre (2025)

Descripció (Català)

  • -

    ORDRE DEL DIA:

    1. -
    2. Pla Endreça al barri: el Pla de Manteniment Integral

    3. -
    4. Torn obert de paraules

    5. -

      ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius, es podrà participar tant si l'assistència és presencial com telemàtica.
      Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:

      • -
      • Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC)

      • -
      • Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

      • -
      • Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

      • -
      • APP Barcelona a la Butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

      • +

        ORDRE DEL DIA:

        1. +
        2. Pla Endreça al barri: el Pla de Manteniment Integral

        3. +
        4. Torn obert de paraules

        5. +

          ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius, es podrà participar tant si l'assistència és presencial com telemàtica.
          Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:

          • +
          • Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC)

          • +
          • Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

          • +
          • Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

          • +
          • APP Barcelona a la Butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

          Descripció (Castellano)

          • -

            ORDEN DEL DÍA:

            1. -
            2. Plan Endreça en el barrio: el Plan de Mantenimiento Integral

            3. -
            4. -

              2. Turno abierto de palabras

            5. -

            6. -
            7. -

              ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos, se podrá participar tanto si la asistencia es presencial como telemática.
              Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:

              • -
              • Atención presencial: oficinas de Atención a la Ciudadanía (OAC)

              • -
              • Atención telefónica: 010 y Teléfono del Civismo 900 226 226

              • -
              • Atención en línea: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

              • -
              • APP Barcelona a la Butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

              • +

                ORDEN DEL DÍA:

                1. +
                2. Plan Endreça en el barrio: el Plan de Mantenimiento Integral

                3. +
                4. +

                  2. Turno abierto de palabras

                5. +

                6. +
                7. +

                  ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos, se podrá participar tanto si la asistencia es presencial como telemática.
                  Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:

                  • +
                  • Atención presencial: oficinas de Atención a la Ciudadanía (OAC)

                  • +
                  • Atención telefónica: 010 y Teléfono del Civismo 900 226 226

                  • +
                  • Atención en línea: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

                  • +
                  • APP Barcelona a la Butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

                  Confirmar

                  Si us plau, inicia la sessió

                  La contrasenya és massa curta.

                  Compartir