Cambios en "Consejo de barrio de Porta - Junio (2025)"
Descripción (Castellano)
-
-
ORDEN DEL DÍA:
- -
Mitad de mandato (2023-2025): acción de gobierno del Distrito de Nou Barris
- -
Servicios sociales en el barrio
- -
Actualización de las obras en el barrio
- -
Turno abierto de palabra
-
-
ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos.
Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:
- -
Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )
- -
Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226
- -
Atenció en línea: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat
- -
APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca
-
+
ORDEN DEL DÍA:
- +
Mitad de mandato (2023-2025): acción de gobierno del Distrito de Nou Barris
- +
Servicios sociales en el barrio
- +
Actualización de las obras en el barrio
- +
Turno abierto de palabra
-
+
ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos.
Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:
- +
Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )
- +
Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226
- +
Atenció en línea: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat
- +
APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca
Descripción (Català)
-
-
ORDRE DEL DIA:
- -
Mig mandat (2023-2025): acció de govern del Districte de Nou Barris
- -
Serveis socials al barri
- -
Actualització d’obres al barri
- -
Torn obert de paraules
-
-
ℹ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius.
- -
Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:
- -
Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC)
- -
Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226
- -
Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat
- -
APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca
-
+
ORDRE DEL DIA:
- +
Mig mandat (2023-2025): acció de govern del Districte de Nou Barris
- +
Serveis socials al barri
- +
Actualització d’obres al barri
- +
Torn obert de paraules
-
+
ℹ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius.
- +
Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:
- +
Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC)
- +
Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226
- +
Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat
- +
APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca
Compartir