Audiència Pública d'Horta-Guinardó
# AudiènciaHortaGuinardó Trobada del govern del Districte amb la ciutadania
Canvis a "Audiència Pública. Gener 2021"
Adreça
- -08001 barcelona
- +08001 Barcelona
Descripció (Català)
-
-
L’Audiència Pública és la trobada dels o de les responsables municipals amb la ciutadania perquè pugui plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal.
Amb motiu de l’actual situació de prevenció sanitària derivada de l'afectació́ del Covid-19 i d’acord amb el que estableix la normativa sanitària vigent, la sessió tindrà lloc de manera telemàtica, amb dues possibles formes de participació:
- Digitalment i de forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l'audiència pública a través dels comentaris, fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil (consulta com registrar-se).
- Digitalment intervenint en directe a l’Audiència per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar. Per participar en directe digitalment només cal accedir al següent enllaç https://8x8.vc/decidimbarcelona/audienciahortaguinardo
- Excepcionalment es podran presentar peticions per escrit a la seu del districte i als casals de barri: Mas Guinardó, Font d’en Fargues, Pirineu, Can Travi, sala polivalent de Montbau; i als centres cívics: Teixonera, Casa Groga, Matas i Ramis i Carmel, fins a dilluns 25, a les 18 h, 24 h abans de l’inici de l’Audiència Pública.
Durant les 24 hores anteriors a l'Audiència s'enviarà per correu electrònic l'enllaç per poder participar en directe. En cas que les peticions d'intervenció en directe no permetin una connexió de qualitat, se seguirà l’ordre de recepció de la sol·licitud.
El Regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà les preguntes o peticions formulades tant digitalment en directe com de forma anticipada durant el transcurs de la sessió. Atès que l'Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.
Seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries, no es podrà assistir presencialment amb l'objectiu de reduir la mobilitat i la interacció social.
L'Audiència serà retransmesa en streaming a través de la pàgina web del Districte d'Horta Guinardó i de la plataforma digital de participació de l'Ajuntament de Barcelona.
-
+
L’Audiència Pública és la trobada dels o de les responsables municipals amb la ciutadania perquè pugui plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal.
Amb motiu de l’actual situació de prevenció sanitària derivada de l'afectació del Covid-19 i d’acord amb el que estableix la normativa sanitària vigent, la sessió tindrà lloc de manera telemàtica, amb dues possibles formes de participació:
- Digitalment i de forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l'audiència pública a través dels comentaris, fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil (consulta com registrar-se).
- Digitalment intervenint en directe a l’Audiència per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar. Per participar en directe digitalment només cal accedir al següent enllaç https://8x8.vc/decidimbarcelona/audienciahortaguinardo
- Excepcionalment es podran presentar peticions per escrit a la seu del districte i als casals de barri: Mas Guinardó, Font d’en Fargues, Pirineu, Can Travi, sala polivalent de Montbau; i als centres cívics: Teixonera, Casa Groga, Matas i Ramis i Carmel, fins a dilluns 25, a les 18 h, 24 h abans de l’inici de l’Audiència Pública.
Durant les 24 hores anteriors a l'Audiència s'enviarà per correu electrònic l'enllaç per poder participar en directe. En cas que les peticions d'intervenció en directe no permetin una connexió de qualitat, se seguirà l’ordre de recepció de la sol·licitud.
El Regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà les preguntes o peticions formulades tant digitalment en directe com de forma anticipada durant el transcurs de la sessió. Atès que l'Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.
Seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries, no es podrà assistir presencialment amb l'objectiu de reduir la mobilitat i la interacció social.
Descripció (Castellano)
-
-
La audiencia pública es el encuentro de los o las responsables municipales con la ciudadanía para que pueda plantear cualquier tema en relación con la actuación municipal.
En el actual contexto sanitario, se puede participar a través de los siguientes canales:
- -
- -Digitalmente y de forma anticipada, dejando escrita la pregunta o petición a la sesión de la audiencia pública a través de los comentarios, hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia. Para poder formular las preguntas hay que tener un perfil de usuaria a decidim.barcelona. Abrirlo es muy fácil (consulta cómo registrarse)!
- -
- -Digitalmente interviniendo en directo en la Audiencia para exponer las preguntas, quejas o propuestas que se quieren plantear. Para participar en directo digitalmente solo hay que entrar en el siguiente enlace https://8x8.vc/decidimbarcelona/audienciahortaguinardo
- -
- -
- -Excepcionalmente se podrán presentar peticiones por escrito en la sede del distrito y los Casals de barri: Mas Guinardó, Font d'en Fargues, Pirineo, Can Travi, sala polivalente de Montbau; y en los centros cívicos: Teixonera, Casa Amarilla, Matas y Ramis y Carmelo, hasta el lunes 25, a las 18 h, 24 h antes del inicio de la audiencia pública.
- -
-
-
Durante las 24 horas anteriores a la Audiencia enviará por correo electrónico el enlace para poder participar en directo. En caso de que las peticiones de intervención en directo no permitan una conexión de calidad, se seguirá el orden de recepción de la solicitud.
El Concejal del Distrito, con el apoyo del equipo de gobierno del Distrito, responderá las preguntas o peticiones formuladas tanto digitalmente en directo como de forma anticipada durante el transcurso de la sesión. Dado que la Audiencia tendrá una duración de 2 horas, todas aquellas preguntas a las que no se pueda dar respuesta en este tiempo, serán respondidas por escrito con posterioridad.
Siguiendo las recomendaciones de las autoridades sanitarias, no se podrá asistir presencialmente con el objetivo de reducir la movilidad y la interacción social.
La Audiencia será retransmitida en streaming a través de la página web del Distrito de Horta Guinardó y de la plataforma digital de participación del Ayuntamiento de Barcelona
-
+
La audiencia pública es el encuentro de los o las responsables municipales con la ciudadanía para que pueda plantear cualquier tema en relación con la actuación municipal.
En el actual contexto sanitario, se puede participar a través de los siguientes canales:
- Digitalmente y de forma anticipada, dejando escrita la pregunta o petición a la sesión de la audiencia pública a través de los comentarios, hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia. Para poder formular las preguntas hay que tener un perfil de usuaria a decidim.barcelona. Abrirlo es muy fácil (consulta cómo registrarse)!
- Digitalmente interviniendo en directo en la Audiencia para exponer las preguntas, quejas o propuestas que se quieren plantear. Para participar en directo digitalmente solo hay que entrar en el siguiente enlace https://8x8.vc/decidimbarcelona/audienciahortaguinardo
- Excepcionalmente se podrán presentar peticiones por escrito en la sede del distrito y los Casals de barri: Mas Guinardó, Font d'en Fargues, Pirineo, Can Travi, sala polivalente de Montbau; y en los centros cívicos: Teixonera, Casa Amarilla, Matas y Ramis y Carmelo, hasta el lunes 25, a las 18 h, 24 h antes del inicio de la audiencia pública.
Durante las 24 horas anteriores a la Audiencia enviará por correo electrónico el enlace para poder participar en directo. En caso de que las peticiones de intervención en directo no permitan una conexión de calidad, se seguirá el orden de recepción de la solicitud.
El Concejal del Distrito, con el apoyo del equipo de gobierno del Distrito, responderá las preguntas o peticiones formuladas tanto digitalmente en directo como de forma anticipada durante el transcurso de la sesión. Dado que la Audiencia tendrá una duración de 2 horas, todas aquellas preguntas a las que no se pueda dar respuesta en este tiempo, serán respondidas por escrito con posterioridad.
Siguiendo las recomendaciones de las autoridades sanitarias, no se podrá asistir presencialmente con el objetivo de reducir la movilidad y la interacción social.
Ubicació (Castellano)
- +Telematicamente