Actualitzem l’ordenança de la Zona de Baixes Emissions
#ordenançabaixesemissions Actualització de la nova ordenança que regula la Zona de Baixes Emissions a la ciutat de Barcelona
Sessió de debat virtual
Àrea de Ecologia Urbana
Direcció de Serveis d'Energia i Qualitat Ambiental
Coordinadora d'Usuaris de la Sanitat, Salut, Consum i Alimentació (CUS)
Federació de Catalana de Vehicles Històrics
Veïns i veïnes a títol individual
Sessió de debat oberta a tota la ciutadania interessada.
Informe de la trobada
Realitzada la presentació tècnica de l’ordenança i contextualitzada la sessió oberta, s’obre un espai on s’exposen dubtes de la presentació realitzada, necessitats personals dels col·lectius assistents així com propostes de millora de l’actualització de l’ordenança.
Consulta l'acta de la sessió on trobaràs la devolució del torn obert de paraules.
Propostes relacionades:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
10 comentaris
Conversa amb Juan Miguel Gracia Gimeno
??
No vaig poder assistir. Ho sento.
Hay un par de datos importantes que no dáis y q serían muy interesantes, cómo ha afectado a la velocidad media de los vehículos (tanto en rondas como en la ciudad), y a cuántos coches va a afectar con distintivo B (euro 4 y euro 5), así como la viabilidad de éstos conductores en actualizar su vehículo (y el incremento de tiempo que supone hacerlo en transporte público).
Y sobre el tema participativo, ruego deis los datos de cuánta gente ha participado.
A mi em sap greu no haver pogut assistir, em van operar i estava convalescent.
Jo voldria exposar el fet que NO es cert que tots els vehicles antics siguin més contaminants que els nous i si hi ha pensat quelcom per a solucionar aquest greuge.
Per exemple, una moto 125cc de l'any 2000 consumeix i contamina menys que el 4x4 de torn que em puc comprar demà, per no parlar de cotxes tipus Ferrari, Porsche, o vehicles alta cilindrada i potència.
Perquè uns poden circular i altres no? NO és per la contaminació, és per la venda de vehicles.
Hi ha Kits tipus catalitzador per adaptar els cotxes a les normes de contaminació. Perquè no s'activa el fet de poder adaptar vehicles antics i que estigui validat per les constants revisions de la ITV?
Perquè sempre acaba pringant el pobre?
M. Lluisa. Com assistent vaig trobar una reunió de debat més explicativa de la ZBE que jo eixem suficientment com esta dia d'avui els participants en el 'debat'. Van sorgir dubtes que s'adrecen a altres ambits com Salut Publica que tampoc és clara en les conclusions de mobilitat i mortalitat.
Sobre preu autoritzacions diàries va pujant cada...sense info en la web ni mitjans. Respecte a la proposta de que els ciutadans de Barcelona sense etiqueta i que no poden canviar de vehicle, són grans , jubilats o discapacitats amb 35% tinguin dret a poder 'circular' per sortir de casa seva no és fa esment ni sembla es plantegi la possibilitat d'estudi. Aquests col.lectius...ja és mouen en transports públic per Barcelona i es limita el dret a poder 'viure'fora de Barcelona. Tot molt Radical en la ZBE sense comptar amb els ciutadans de Barcelona i respecte als seus drets de mobilitat i especialment als col.lectius amb menys mobilitat física i econòmica. Decidim???? O ja esta tot Decidit? Gràcies
Da igual lo que digamos?
Soy padre de familia numerosa, con un vehículo con únicamente 65.000km en 8 años , 2500 al año en Barcelona.
No me puedo permitir un vehículo nuevo
Es ésta una política de izquierdas?
Conversa amb Federació Catalana de Vehicles Històrics
Si us plau, hem enviat la revisió de l'acta de la sessió de la part tractada per la Federació Catalana de Vehicles Històrics, manquen dades i algunes són incompletes, la podeu actualitzar?, gràcies.
Bon dia, en breu l'actualitzarem. Us avisarem un cop fet. Gràcies.
Conversa amb UNO Organización Empresarial de Logística y Transporte
Bon dia,
Ens avisaran quan s'obri l'espai de propostes i es publiqui l'enquesta? Perquè hem sembla que és una mica tard i les dates de finals de juliol i agost no són massa adequades per poder participar...
Gràcies.
Bon dia, l'espai de propostes s'obrirà en els propers dies. L'enquesta està ja publicada, des de finals de juny, i teniu temps per respondre-la fins aquest divendres, dia 22. A més de l'enquesta i les propostes a través del decidim, s'han realitzat també diverses sessions de debat, obertes a totes les persones interessades, durant el mes de juny i principis de juliol. Gràcies.
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...