Red de Bus
#busBCN Proceso de información y debate sobre la Red de Bus
Más buses a Fundación Pugvert y Hospital San Pau.
Esta propuesta ha sido aceptada porque:
La 192 es reconverteix, ja que coincideix en bona part del seu recorregut amb la V25 i la V23. Vinculat a la reconversió de la 20, es proposa un nou bus del barri 191 amb les següents característiques: 16 parades i uns 30 minuts de freqüència, solucionant dues de les tres destinacions del 20. Alhora millora d’una forma molt important l’accés als centres sanitaris i al barri al Cap Maragall i l’Hospital de Sant Pau, amb sis parades a tot el perímetre, amb recorregut des del Congres per Pg. Maragall, Antoni Maria Claret i Indústria.
Donades les condicions del recorregut, es podria plantejar el nou servei amb un vehicle estàndard. La eliminació del 20 necessàriament es vincularà a la implantació del nou bus del barri 191.
Altres opcions per anar a l’Hospital de Sant Pau són les següents: per l’Hospital passen dues línies horitzontals com són la H6 per l’accés muntanya de l’Hospital (Ronda del Guinardó) i la H8 per Antoni Maria Claret. Per tant, hem de buscar combinacions amb les verticals del barri com per exemple amb la V19 per Av. Sant Joan amb intercanvi amb la H6 a Pi i Margall/Ronda del Guinardó. O amb la H8 a l’alçada de Indústria amb Antoni Maria Claret.
V21 + H6 intercanvi Lepant Padilla/Ronda del Guinardó, accés muntanya de l’Hospital, o V21+ H8, Marina , Lepant / A. Maria Claret, Indústria.
També directament als dos accessos de l’Hospital amb la V23 Dos de Mig-Castillejos/ Independència. En canvi, per l’accés a la banda mar de l’Hospital es realitzaria amb la 47 i la 19, i la nova D50.
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
Detalles del comentario
Estás viendo un solo comentario
Ver todos los comentarios
El tema és que ja és complicat per a lés persones amb mobilitat limitada i/o pels acompanyants, si a més es va amb cadira de rodes, accedir a un transport, com per haver d’anar fent transbords per anar al mateix lloc de tota la vida. Si no es pot solucionar de millor manera per poder fer la nova xarxa horitzontal i vertical, aleshores hi hauria d’haver a cada barrí busos de barri, més petits, com els que ja es fan servir actualment, però per cada barri i així resoldre en part la problemàtica existent, sobretot per anar fins als Hospitals i ambulatoris.
Cargando los comentarios ...