Fabra i Coats, un espacio abierto a Sant Andreu
#espaipublicfabra roceso participativo para definir las características de la urbanización y los usos del recinto de la Fabra i Coats.
Comissió de seguiment
Districte de Sant Andreu, ICUB, Escola Can Fabra, EBM La Filadora, Institut Martí i Pous, Centre de Recursos Pedagògics, Fàbrica de Creació, Centre d'Art Contemporani, Associació d'Amics de la Fabra i Coats, AFA Can Fabra, Ateneu L'Harmonia, Colla Castellera Jove de Barcelona, Associació Pont del Dragó.
Ordre del Dia
1. Explicació del procés participatiu (calendari, fases, tallers, etc.)
2. Explicació de les característiques dels espais públics del recinte
3. Funcionament de la comissió
Acta del encuentro
En la reunió es van presentar els objectius, calendari i metodologia del procés participatiu i es van explicar les característiques de l'espai públic de la Fabra i Coats i les limitacions tècniques que condicionen la seva urbanització. Es va explicar també el procediment de la licitació del projecte d'urbanització.
Hi van participar més de 15 equipaments i entitats allotjades al recinte, que van expressar les seves necessitats i les seves propostes en relació a l'espai del recinte. Es va debatre sobre la necessitat de fer compatible l'accessibilitat i una il·luminació adequada amb el manteniment del patrimoni històric, així com la necessitat d'espais verds i de descans que convidin a estar dins el recinte.
Es va emplaçar al conjunt d'entitats i equipaments a pensar tot el recinte com un gran espai públic, incloent els equipaments i els espais que poden ser d'ús compartit com els patis dels centres educatius, i convertir-lo en un espai permeable que permeti múltiples usos.
Finalment es va proposar que les entitats fessin les seves propostes i publiquessin els documents que en alguns casos ja s'han treballat a la plataforma Decidim Barcelona.
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
0 comentarios
Cargando los comentarios ...
Deja tu comentario
Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.
Cargando los comentarios ...