Transformem els patis
Programa per a la transformació dels patis escolars dels centres educatius de Barcelona
2ª sessió Escola Ferrer i Guardia
Membres del grup motor de l’escola: Direcció, Representant sequip docent, Representant Associació de Famílies, Representant entitats, Representant monitors i Alumnat representant de 5è.
Sessió de treball dels representants del Grup Motor amb l’arquitecte
Estructura de la sessió
Primera part en dos grups
GRUP D'ALUNMAT
- Contextualització bàsica (3 min)
- Dibuixar el pati (5 min)
- Debatre sobre l’estat actual del pati i com agradaria que fos (12 min)
- Acabar de definir les propostes (30 min)
GRUPS D'ADULTS: DOCENTS, FAMÍLIES, MONITORS I ENTITATS
- Benvinguda i presentació de la sessió (5 min)
- Presentació per part de la persona dinamitzadora dels reptes identificats per cada col·lectiu (5 min)
- Debat amb les propostes (40 min)
Segona part: dos grups en comú
- Posada en comú de les propostes (20 min)
- Priorització de les propostes (10 min)
- Conclusions i cloenda (10 min)
Informe de la sessió
A continuació presentem les propostes amb més punts de priorització:
Amb 4 punts de priorització:
- Instal·lar un rocòdrom amb peces adaptades a la zona del passadís
- Punts d’aigua
- Zones d’ombra pels mesos de primavera i estiu: instal·lar pèrgoles a la zona del sorral i al passadís
- Creació d’una zona àgora darrere de la pista esportiva
- Fer que el terra de la pista no rellisqui
Consulta el conjunt de propostes i prioritats de l'escola a l'informe de la sessió.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Compartir: