Dóna forma a l’Eixample
#decidimeixample Prova pilot - Pressupostos Participatius
BICING als carrers de poc trànsit de vehicles.
Aquesta proposta ha estat rebutjada perquè:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
#decidimeixample Prova pilot - Pressupostos Participatius
Aquesta proposta ha estat rebutjada perquè:
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Valor:
3931ed9afc833a11685fd394a4828d1929ef55770110aa0130b486814efcb6a1
Origen:
{"body":{"ca":"Fer conviure vehicles ràpids i lents alhora genera un fre dels vehicles grans i contaminant augmentant el temps de desplaçament i la contaminació. Carrers com Enric Granados faciliten la convivència de cotxes, persones i bicicletes, però carrers com Numancia, Urgell, son una aberració a la mobilitat i un empitjorament de la contaminació."},"title":{"ca":"BICING als carrers de poc trànsit de vehicles."}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
<script src="https://www.decidim.barcelona/processes/prova-pilot-pressupostos-participatius/f/3/proposals/11083/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://www.decidim.barcelona/processes/prova-pilot-pressupostos-participatius/f/3/proposals/11083/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>
Aquest contingut no és apropiat?
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Cara la gent gran, la gent amb baixa mobilitat o gent amb minusvalies de visió facilita molt més creuar en carrers com Enric Granados que no pas Urgell/Numancia, on tenen que prestar atenció a masses 'circunstàncies' i al final es produeixen accidents, i els veritables culpables son els que han gestionat les males ubicacions de carrils BICI. La mala gestió te conseqüències, i fins i tot hi ha gent que ha mort atropellada per bicicletes, això s'ha d'acabar.
Carregant els comentaris ...