Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Votació final

Pots votar en 1 o 2 districtes. En cas que vulguis votar més d'un districte, un ha de ser on estiguis empadronat. En cada districte, vota com a mínim 2 projectes, i màxim fins a esgotar el pressupost.

Carril bici segregat a la ronda Sant Antoni, del carrer Casanova a la plaça Universitat

Diagnosi:

La ronda de Sant Antoni és una artèria per on passen cotxes, motos, bicicletes i patinets, però poc amigable per a les opcions de mobilitat sostenible. És una via amb alt nivell de contaminació de l’aire i acústica. Existeix aparcament als dos laterals, alguns d’ells en configuració d’espiga (molt poc eficient).

Amb la reforma entre els carrers d’Urgell i de Casanova es preveu un increment de bicicletes i patinets, per la qual cosa es considera necessari habilitar una via que les pugui rebre. D’altra banda, ajudaria a fomentar l’ús de la bicicleta dins de l’àmbit de la mobilitat universitària.

Proposta:

Construir un carril bici segregat que enllaci la part reformada de la ronda de Sant Antoni a Casanova, i que arribi fins a la plaça de la Universitat, a on enllaci amb el carril bici de la Gran Via i el carrer de Pelai, tot permetent la circulació en els dos sentits.


L’actuació a l’espai urbà es farà segons el Reglament per a l’equitat de gènere a l’Ajuntament de Barcelona, aprovat pel Plenari del Consell Municipal el 21 de desembre de 2018; i seguint les recomanacions del Manual d'urbanisme de la vida quotidiana: urbanisme amb perspectiva de gènere.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir