Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Les propostes d'autoria: "Equip dinamitzador" son les realitzades per la ciutadania participant a les trobades presencials, que han estat recollides i traslladades a la plataforma digital per l'equip dinamitzador d'aquest procés.

55 propostes

Complir la normativa mediambiental a la xarxa viaria bàsica
Exemple d’hàbits sostenibles des del propi ajuntament
Incorporar/ reforçar l'Educació Vial al Currículum dels Centres Educatius de la ciutat.
Impulsar una app municipal que permeti als ciutadans denunciar conductes incíviques a l'espai públic
Actualitzar l'Estació del Nord en diferents aspectes
Accés universal a les tecnologies relacionades amb la mobilitat
Circulació a les plataformes úniques
Bastides que envaeixin la calçada
Donar més veu als ciutadans afectats per una Superilla
Redisseny dels passos de vianants
Promoure la figura dels agents cívics
Ampliar la xarxa de carrils VAO
Campanyes de sensibilització sobre seguretat viària
Posar límit als combustibles fòssils
Barcelona SlowCity, SmartCity, aire net i prioritat vehicles lleugers i vianants
Mobilitat sense excés de soroll
Control de la contaminació acústica de les sirenes
Ampliar dades als documents de seguiment del PMU
Aspectes a considerar al PMU
Atenció als sense sostre
Anàlisi i diagnosi del soroll
Ordenació de l’espai públic per a una convivència còmoda entre usos
Promoció d’educació ambiental i conscienciació dels problemes actuals
Incorporar el terme de “mobilitat de treball de cures” en el PMU
Diagnosi de l’accidentalitat amb perspectiva de gènere
Fomentar educació viària i cívica
Complir la normativa mediambiental a la xarxa viaria bàsica
La mobilitat intel·ligent ha de ser complementària i no substitutòria
Fer interaccionar el transport públic amb la distribució urbana de mercaderies
Mobilitat als barris amb un fort desnivell orogràfic
Compartir i difondre entre la ciutadania els beneficis que les obres a l'espai públic tindran a nivell de contaminació, soroll, etc.
Diagnosi de l'accidentalitat amb perspectiva més àmplia
Mobilitat a les empreses en polígons o no accessibles des del transport públic
Restringir el pas de vehicles en alguns carrers en cap de setmana
Corresponsabilitat ciutadana als camins escolars
Mobilitat als centres escolars
Semàfors ambre intermitents
No fer obres recurrents
Informació sobre mobilitat centralitzada
Carrils múltiples usos
Gestió del volum de vehícles a la ciutat
Ampliar objectius del PMU
Compartir, difondre i generar debat crític sobre mobilitat des de l'Ajuntament
Controlar les emissions de fums dels vehícles (Baixar Fums)
Complir amb la normativa europea en matèria de contaminació atmosfèrica
Impedir l'ús dels carrers amb pendent als monopatins com a rampes
Possible combinació al PMU de mobilitat segura i mobilitat saludable
Control de la circulació de les autoescoles als barris amb més pressió
Controlar l'acompliment de normatives i regulacions de mobilitat
Atenció a les especificitats de cada Superilla
Tecnologia com a eina pedagògica
Super illa a Sant Andreu Palomar
Sistemes de gestió de mobilitat flexibles
Reforçar la comunicació i treball en equip entre administracions veïnes
Destinar recursos per anticipar-se a tecnologies futures
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir