Sessió Pla de Mobilitat Urbana - Infants 4
- 
    Escola Santa AnnaCarrer Bailen, 53
- 
      
    
    
  
  Sessió adreçada a recollir la percepció dels infants sobre la mobilitat de la ciutat. Amb una dinàmica participativa es recolliran els principals problemes i solucions que aporten els grups amb qui es treballa. Acta PMU Escola Santa Anna 2n cursDescarregar fitxerActa de la sessió Pla de Mobilitat Urbana - Infants 4Acta de la trobadaOBERTURA. El globus vermell EXPOSICIÓ TÈCNICA PMU. El globus vermell Objectius i estructura del PMU INTRODUCCIÓ PROCÉS PARTICIPATIU DEL PMU. El globus vermell Desenvolupament, sessions previstes EXPLICACIÓ DE LA SESSIÓ. El globus vermell Objectius, estructura, temàtiques i metodologia DEBAT GENERAL: DIAGNOSI + PROPOSTES Es porta a l'escola un plafó gran de fusta per a la realització de la sessió. La part de l’esquerra del plafó funciona com una enquesta inicial que permet fer un estat de la qüestió i la de la dreta serveix per deixar constància dels problemes detectats i de les solucions proposades. Durant gairebé una hora, la classe sencera debat sobre els problemes de mobilitat de la ciutat i mira de trobar-hi solucions. En paral·lel, un a un tots els alumnes van passant pel plafó i fan passar el fil blau que, a mode d’enquesta, recull l’edat que tenen, el districte on viuen, el districte on hi ha l’escola, el mode de desplaçament que fan servir entre casa i l’escola i el temps que triguen en aquest trajecte. Al final de la sessió, cada un dels alumnes vota, posant un fil vermell, el problema que li sembla més greu i, posant un fil verd, la solució que li sembla més urgent. POSADA EN COMÚ FINAL: AGRAÏMENTS I TANCAMENT 
 
 
     
  
Compartir