Pla d'Actuació Municipal 2016-2019
#PlaMunicipal 73 barris, una Barcelona. Cap a la ciutat dels drets i les oportunitats.
Canvis a "Increment de l’aposta per digitalitzar els processos de comunicació cultural de la ciutat: als objectius de màrqueting i comunicació pública i a l’aportació d’opinions crítiques, reportatges i processos participatius"
Títol (Català)
- +Increment de l’aposta per digitalitzar els processos de comunicació cultural de la ciutat: als objectius de màrqueting i comunicació pública i a l’aportació d’opinions crítiques, reportatges i processos participatius
Títol (Castellano)
- +Increment de l’aposta per digitalitzar els processos de comunicació cultural de la ciutat: als objectius de màrqueting i comunicació pública i a l’aportació d’opinions crítiques, reportatges i processos participatius
Títol (en)
Descripció (Català)
Descripció (Castellano)
Descripció (en)
Data d'inici
- +2017-09-01
Data de finalització
- +2019-09-01
Progrés
- +60.0