Jornada participativa sobre mobilitat sostenible i espai públic
Debat PAM sobre mobilitat sostenible i espai públic
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Valor:
92210a1bbdd7d6c8e4804fdd185cf76822b78717eb202986f2ec0a5d666ccb06
Origen:
{"body":"Reinvertir aquesta taxa a subvencions per al transport públic. Forma d’equilibrar la contaminació generada.\r\nDificultat tècnica: Baixa; Cost econòmic: Baix; Contribució a mobilitat sostenible: Mig; Guany d’espai públic: Baix.\r\n","title":"Augmentar l’abast de la taxa turística a creueristes i grups de fora de Barcelona"}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
<script src="https://www.decidim.barcelona/processes/pam/f/1/proposals/9872/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://www.decidim.barcelona/processes/pam/f/1/proposals/9872/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>
Reinvertir aquesta taxa a subvencions per al transport públic. Forma d’equilibrar la contaminació generada.
Dificultat tècnica: Baixa; Cost econòmic: Baix; Contribució a mobilitat sostenible: Mig; Guany d’espai públic: Baix.
L'Ajuntament de Barcelona no pot realitzar aquesta actuació. L'Impost Especial d'Estades Turístiques (IETT) -conegut com a taxa turística- és competència de la Generalitat, però l'Ajuntament està treballant amb aquesta administració per poder modificar-ne l'abast i altres aspectes.
Debat PAM sobre mobilitat sostenible i espai públic
Aquest contingut no és apropiat?