Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
6 comentaris
Bones, Sóc guía oficial i visc just davant del CaixaForum a Montjüic. A l'estiu, i ara ja comencen, és increible la multitud d'autocars que invaeixen tota l'avinguda Ferrer i Guardia, la de Rius i Taulet i Maria Cristina. Són grups que venen a Barcelona sols per les Fonts Màgiques, molt d'acord que aquests autocars paguin una taxa. De veritat que és horrible com es possen les Fonts les nits d'estiu!
Estic d'acord amb la maicachaco! El fet de pagar disuadeix a molts grups. Si no mireu que ha passat amb el park Güell. Des que és de pagament ja no hi van la majoria de grups amb guies no habilitats i tiristes low cost
Esto lo llevan haciendo ás de 20 años ciudades turísticas como Roma, Salzburgo... con obvia mejora de la organización del tráfico turísitco y pingües ingresos para sus ayuntamientos. El nuestro lleva al menos 2 décadas de retraso en este tema, en su propio perjuicio y en el de la economíay cultura locales.
Qualsevol agència de viatges assumeix els costos d'arribar en autocar al centre de les grans ciutats turístiques europees. Fer un recorregut en autocar per les ciutats turístiques italianes comporta gairebé una despessa només en accesos a ciutats de gairebé 1000€. Pagar una taxa per circular perque els autocar circulin per les ciutat és una mesura habitual a Europa. Un grup allotjat a 100 kms de Barcelona deixa diners en el lloc on s'allotja. A l'Ajuntament de Barcelona només li deixa mal de cap. Parkings saturats, colapse en determinades zones. Reguleu el tràfic dels autocars i tot millorarà. Ara, no es parlem de que els grups de turistes agafin el transport public com alguna vegada s'ha proposat. Això només generarà que els veins novament ens veiem molestats en el nostre dia a dia.
Solo puedo decir,que la primera ciudad que conozco, fue Salzburgo en cobrar por entrar en la ciudad. En Italia (Venecia, Florencia, Roma, Pisa.... y muchas más) te cobran por circular y te obligan a unos parkings especiales, los cuales habría que habilitar. En Londres se paga impuesto por circular, lo mismo en París, etc, etc..
Valgui com exemple altres ciutats amb elevat impacte turístic, on els autocars de turistes que NO PERNOCTEN a la ciutat aparquen ens espais adequats, lluny dels punts neuràlgics de la ciutat, a prop del transport públic, i els turistes adquireixen en 'guixetes turístiques' passis de transport per continuar explorant la ciutat. així s'evitaria tenir centenars d'autocars de FORA DE BARCELONA encontxant i desencotxant els turistes a Plaça Catalunya.
Carregant els comentaris ...