Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
16 comentaris
Conversa amb Chete80
Ja vam fer una votació sobre aquest tema i va sortir que no es fes. Però...
Es va votar per a una reforma completa de la Diagonal, curiosament en Trias va reformar una bona part fa un any sense demanar cap permís a ningú... Per cert la participació de la consulta va ser menor que el nombre de votants de Barcelona en Comú que en el seu programa duia fer aquest tram.
http://www.transportpublic.org/component/content/article/56-general/1432
PROU MANIPULACIÓ. La plataforma Diagonal per a Tothom i la plataforma per la Qualitat de l'Aire recorden que la consulta de l'any 2010 sobre la reforma de la Diagonal preguntava entre Bulevard o Rambla, no entre autobús o tramvia. De les tres opcions de vot a la consulta electrònica de la Diagonal, celebrada al maig de 2010, va guanyar l'opció "Cap de les dues anteriors" amb el 79,8% dels vots, amb una molt baixa participació; el 12,17% sobre un cens de 1.414.783 barcelonins i barcelonines. Sembla que aquesta consulta s'interpreta segons els interessos partidistes del moment: primer plebiscit contra l'ex-alcade Jordi Hereu, segon no reformar la Diagonal, i ara no al tramvia. Resulta desconcertant sostenir la teoria de què la ciutadania no vol el tramvia quan aquest és el mitjà millor valorat pels usuaris del transport públic, any rere any, de l'Enquesta de Mobilitat de l'ATM.
També és cert que quan es va fer aquell procés participatiu era després d'una campanya de "autobombo" del alcalde i molta gent va sentir que recolzar la proposta era com avalar la seva gestió, cosa que no tots volien. I crec que és innegable que un tranvía al llarg de la Diagonal agilitzaria molt els desplaçaments.
Conversa amb Gemma At
Ok al tranvía pero, mientras lo construyen, que cambien el recorrido del 7 para que vaya directo entre Glories y Francesc Macià sin dar mil vueltas.
https://decidim.barcelona/proposals/d30-bus-directo-entre-glories-y-francesc-macia
Conversa amb Víctor
Estic d'acord però no oblidem acabar abans l'estació Ernest Lluch (L5). Des de fa 10 anys que esperem que aquesta estació s’acabi finalment després de les molèsties causades als veïns durant tants anys. Amb gairebé l’estació ja finalitzada (i amb una inversió ja feta de 50M d’€) només queda per acabar-la un 20% dels treballs per poder-la obrir.
https://decidim.barcelona/proposals/finalitzar-l-estacio-de-metro-ernest-lluch-l5
La Diagonal és la única gran via de la ciutat que no te metro, i te més problemes de transit. Gran via L1, Passeig de Gràcia L3. Via Laietana L4...no penseu que hi ha relació entre una cosa i l'altra? a més el tram és accessible per a tothom, en canvi el metro no sempre es pot passar amb cadires de rodes, cotxets de criatures, carros de la compra,..etc
És una llàstima que un alcalde vulgui implicar la ciutadania en la modificació d'un carrer tant important com la Diagonal i acabi essent una arma política que se li gira en contra. El mateix CIU anys desprès va modificar-la únicament a gust de l'eix comercial i la gent no diu res. És a dir, que el problema va ser preguntar a la gent. Increïble la poca cultura democràtica que tenim. Tram per tota la Diagonal JA!
Millor el autobus electric.
https://decidim.barcelona/proposals/unio-del-tram-besos-amb-el-tram-baix
https://decidim.barcelona/proposals/increment-del-transport-public-a-la-placa-de-les-glories
https://decidim.barcelona/proposals/prolongacio-del-trambesos-fins-al-port-de-badalona
https://decidim.barcelona/proposals/allargar-el-tram-per-la-circumval-lacio-fins-colon-i-barceloneta
Molt millor unió del tramvia i eliminació de tràfic de cotxe particular.
Avancem 💖💖💖💖💖💖
Carregant els comentaris ...