Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Pots revisar la resta de comentaris aquí.
Conversa amb Ventura Subiela Arqués
incivismo porque parte de los cicilistas no respetan el codigo de circulación y es facilmente demostrable la cantidad de cicilstas porcentualmente superior comparado con los coches/motos que no respetan los semáforos.Cantidad suficientemente importante para que sea obligatorio pasar al menos un exmanen.Si encima colocamos 2 carriles en una misma calle,el peligro se multiplica.
Multas como a cualquier vehiculo, y se les acabava el cuento. Quieren igualdad! Pues toma!
ya multan a ciclistas, igual que pueden multar a peatones.
En en estado español hay 47 millones de personas, muchas de ellas salen a la calle, muy pocas mueren y estas son algunas causas-
Cayendo por una escalera 20, tropesando y cayendose al suelo 16, por un impacto de algo que cayó del cielo 14, por atropello de bici 7, porque les cayó un rayo 5 , POR ATROPELLO de coche 937.
Pero eh! seguimos viendo la bici como el problema y peligro en las ciudades. Estos son datos reales los podéis buscar si queréis.
tropezando, queria decir.
Es clar. Milions de desplaçaments en cotxe, i 4 gats en bici......totalment comparable. Aquesta gent que com a unic argument tenen el "y tu mas".......doncs com els politics mediocres.
Les bicicletes a la ciutat son un problema mes que una sol.lucio. Aixi es com penso. I respecto a qui no pensa igual. Pau al mon.
Demostrable?. Si la competició és saber qui és el més infractor en via urbana, no serà una competició que guanyin els ciclistes. Posa't el dia que vulguis a l'encreuament dels carrers Provença amb Marina i veuràs constantment, repeteixo, constantment, en cada fase del semàfor en fase de vermell a vianants creuant per fora del pas de vianants i en fase d e vermell:
https://www.flickr.com/photos/130196410@N04/sets/72157664602171996/show
T'invito com a fet a molts d'aquest debat, que vinguin a Marina/Pujades o Sardenya/Pujades i veurem quí és més incívic i quants conductors de bici, no cicilistes ,no respecten els senyals i en fan cas omis. I a sobre al ser carril de doble sentit.Creuar un semàfor en VERD, no vermell, es converteix en un acció de risc . El vianant no atropella, en tot cas és atropellat si no ha fet cas als senyals.Els conductors de bici, no ciclistes, si no respecten poden ser atropellats pero atropellen al vianant tot i no respectar els senyals
Si competeim en veure qui fa més infraccions, la bicicleta no guanya en aquesta competició. Tots els ciclistes, en algun moment són vianants i no tots els vianants són ciclistes. Jo et convido a que et posis a l'encreuament dels carrers Marina amb Provença. Les infraccions de vianants són a cada fase semafòrica de vermell, constantment i deambulant per fora del pas de vianants:
https://www.flickr.com/photos/130196410@N04/sets/72157664602171996/show
L'incivisme no és una qüestió exclusiva dels ciclistes. S'ha d'abordar globalment
Carregant els comentaris ...