Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Pots revisar la resta de comentaris aquí.
Conversa amb Ventura Subiela Arqués
L'IVTM és també per tenir el manteniments de la xarxa viària que en aquest cas, bicis, es fa una despessa expresa per habilitar carrils .Ja no parlo a quins llocs ho fan i si són idonis o no.
L'impost de vehicles de tracció mecànica és un impost de racaptació municipal i la destinació del mateix no necessàriament és reverteix en la via pública. L'ajuntament decideix en quès es gasta.
Amb els impostos que jo pago, tingui o no vehicle, també es fan servir per pagar la sanitat de les persones que enmalalteixen o que empitjoren de les malalties ja existents per causa per exemple de les emissions dels vehicles contaminants: Al·lergies, EPOC, EMPOC, bronquitis, etc.
A França, l'equivalent del BOE allà, ja fa constar l'indemnització per kilòmetre recorregut en bicicleta per anar a la feina. Els ciclistes que fan servir la bici cobren per fer-la servir. I això passa perquè ciutats com Barcelona estan superant des de fa temps els límitas màxims permesps pel que fa a particules petites contaminants en suspensió: NOx, CO, etc. Alguns proposeu penalitzar l'us de la bicicleta i el seu us beneficia a tots, també als detractors (que n'hi ha uns quants a Barcelona). Per això no s'apliquen mesures que desincentiven el seu us, sino tot el contrari.
Carregant els comentaris ...