Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Pots revisar la resta de comentaris aquí.
Conversa amb genisbcn
Per aquesta argumentació aquesta senyora, ha de portar matrícula?. Ha de conèixer que per l'article 14 de l'Ordenança municipal no pot romandre ni deambular ala carrils bici. Ha de superar una prova d'aptitud per moure's per la via pública?. Si per la seva imprudència causa un accident amb danys personals i/o materials. Ha de contractar una assegurança?. Com se la identifica a aquesta senyora?:
https://www.youtube.com/watch?v=2T6A6oJ-ztA&feature=youtu.be
L'impost de circulació no existeic. En tot cas hi ha l'inmpost de vehicles de tracció mecànica, de recaptació municipal. Els varems de pagament no són aplicables a la bici. Per exemple contaminants emesos. Es demana que els vehicles que contaminen menys, paguin menys quantia d'aquest impost i després que la bici que no contamina el pagui (doble moral). Quan compres una bici no te l'entreguen amb un certificat de característiques tècniques emès pel Ministerio de Industria on consti: potència, cubicatge, massa etc. Per això i altres motius np es pot comparar igual.
Ja seria la ostia que caminar amb les cames ens convertis en vehicles.
que la bici es un vehicle, i que s'ha de regular. Punto.
De debo, no esteu molt ben calibrats.
Ah, i Pau al mon.
L'IVTM és també per tenir el manteniments de la xarxa viària que en aquest cas, bicis, es fa una despessa expresa per habilitar carrils .Ja no parlo a quins llocs ho fan i si són idonis o no.
L'impost de vehicles de tracció mecànica és un impost de racaptació municipal i la destinació del mateix no necessàriament és reverteix en la via pública. L'ajuntament decideix en quès es gasta.
Amb els impostos que jo pago, tingui o no vehicle, també es fan servir per pagar la sanitat de les persones que enmalalteixen o que empitjoren de les malalties ja existents per causa per exemple de les emissions dels vehicles contaminants: Al·lergies, EPOC, EMPOC, bronquitis, etc.
A França, l'equivalent del BOE allà, ja fa constar l'indemnització per kilòmetre recorregut en bicicleta per anar a la feina. Els ciclistes que fan servir la bici cobren per fer-la servir. I això passa perquè ciutats com Barcelona estan superant des de fa temps els límitas màxims permesps pel que fa a particules petites contaminants en suspensió: NOx, CO, etc. Alguns proposeu penalitzar l'us de la bicicleta i el seu us beneficia a tots, també als detractors (que n'hi ha uns quants a Barcelona). Per això no s'apliquen mesures que desincentiven el seu us, sino tot el contrari.
No sé si saps, per edat, que en el seu dia, alguns ajuntaments van obligar que les bicicletes portesin, diga-li, placa numerada de l'ajuntament.
Si que ho sé. Aquí ho explica:
http://www.ciclografias.com/2015/06/04/breve-repaso-sobre-las-matriculaciones-de-bicis-en-espa%C3%B1a/
http://velomaxou.com/2012/09/16/le-danger-de-limmatriculation-des-velos/
http://www.ciudadesporlabicicleta.org/web/ambe-el-estudio-de-la-dgt-demuestra-que-en-ningun-pais-es-obligatorio-un-seguro-matricula-y-licencia-de-conducir-para-ciclistas/
Carregant els comentaris ...