Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
7 comentaris
En especial, seria necessari la pacificació + carril bici de via Laietana i també la connexió de carrils de entre c. Trafalgar, c. Comerç i l'Av. del Marquès de l'Argentera. En la confecció dels carrils bici de Ciutat Vella s'han de pensar rutes per a persones que hi vivim, i fem servir la bici per desplaçar-nos correntment; sortir i entrar dels nuclis comercials i travessar-los s'ha de poder fer per rutes segures i pensades també per als que vivim dins Ciutat Vella.
Añadir a lo de Marina, una buena señalización, más y mejores plazas para aparcar las bicicletas y sobretodo la comunión entre peatones y bicicletas.
Això hauria d'anar combinat amb restriccions d'ús de bici en segons quins llocs i multes a la velocitat. Cada dia tinc un susto per la zona de Joaquim Costa. Hi ha gent que creu que t'has d'apartar si ve una bici. Altes cap problema.
Falten carrils bici a la zona alta de la ciutat.
Hauria d'haver més semàfors especials pels carril bici i multes pels ciclistes per tal que no atropellin als peatons i passin més desgràcies a la ciutat.
A la cita que va tenir lloc a l'espai jove La Fontana, 32 joves van estar debatent diverses propostes per millorar el medi ambient de la ciutat de Barcelona. Entre aquestes van proposar crear nous carrils bici sobretot als barris que no tenen o hi ha poques vies. També caldria augmentar la seguretat dels carrils, van proposar dissenyar-los en un espai de la via pública on no molestin als vianants i tampoc estiguin a prop del cotxes.
https://decidim.barcelona/proposals/bicicletes-per-la-vorera-no
https://decidim.barcelona/proposals/incloure-el-faldo-excepte-bicicletes-als-senyals-de-direccio-prohibida-de-les-plataformes-uniques
Carregant els comentaris ...