Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
14 comentaris
es un servei necessari
Que fuera un 900 sería ideal, pero cómo minimo debería ser una llamada nacional (gratis para casi todo el mundo)
Ok
Vaig demanar una cita amb un tècnic. Al justificant de la cita hi havia un telèfon de la seu del districte. Vaig estar trucant durant una setmana per anul·lar la cita i ningú agafà el telèfon a cap hora. Vaig mirar de trobar algun telèfon per Internet i només referencien el 010, crec que l'Ajuntament hauria de publicitar algun telèfon més per afavorir la proximitat. Finalment vaig trucar al 010 i tampoc van poder anul·lar la cita ni passar-li avís a la persona que m'esperaria. 15 minuts de trucada per res i a sobre paga.
el 010 tindria que ser gratuït per facilita més la participació ciutadana i l´aclariment de dubtes
En una societat avançada i si és realment que vetlla pels drets i per l'economia dels ciutadans i ciutadanes, un servei tan bàsic com aquest hauria de ser gratuit
Conversa amb jsh
El 010 és un bon servei, ja que no només informa als ciutadans del que passa o fa l'Ajuntament sinò que també informa a l'Ajuntament del que volen, saben i interessa als ciutadans. Ara bé, aquest servei no és gratuit. Té costos. Jo proposaria publicar un estudi sobre el tipus de demandes d'informació que es fan, i a partir d'aquest estudi (que ha de ser fàcil de fer, ja que la informació existeix) fer una proposta de finançament. Una possibilitat seria fer servir part de la taxa turística per finançar-ho. Al mateix temps es podria veure quines demandes poden ser contestades per una millora en la web.
Tots els serveis tenen costos. Els serveis ja els paguem amb els impostos! Una trucada al 010 et pot sortir molt cara i no sempre amb solucions. 010 gratuït.
Conversa amb marc balcells
Si no es paga per l'usuari s'ha de pagar via impostos, i perque haig de pagar jo un servei que no faré servir mai? A mes de que parlem, trucades telefoniques? estem a 2016, per això esta internet.
I la fractura digital? Qui truca són els més vulnerables o per fer preguntes o tràmits que no estan disponibles virtualment. El 010 ha de ser un 93... tampoc caldria que fos gratuït, això si, cal fer un bon filtre de trucades indesitjades.
Jo també penso que hauria de ser gratuït, però primer ha de ser de qualitat, he trucat en varies ocasions per informar-me de qüestions bàsiques (obres municipals, horaris d'obertura d'institucions públiques, a quina administració presentar documents...) i en CAP ocasió m'han ajudat. És més, en una ocasió em van facilitar informació incorrecta que em va generar problemes greus.
Cal que el servei sigui gestionat per una cooperativa de treballadors i no por multinacionals com Atento.
Tothom hauria de conèixer i fer servir un magnífic servei: el TELÈFON DEL CIVISME, gratuït, excel.lent i fàcil de fer servir: 900226226.
T'animes a donar suport?:
RECUPEREM LA LLOTJA:
Reclamem que l'antiga seu de l’escola d’art La Llotja torni a ser centre públic d'experimentació educativa, de formació, creació, difusió i promoció dels ensenyaments artístics
https://decidim.barcelona/proposals/recuperem-el-borsi
Carregant els comentaris ...