Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
9 comentaris
Les escoles bressols són un be apreciat , sobretot si tenim cura dels professionals que duen a terme l'educació i les cures dels nostres infants. Els més petits s'ho mereixen tot i amb qualitat. No es pot medir el cost, ja sabem que és una de les etapes de la vida que hi han necessitats bàsiques i dependència més fort. Apostem per a que a les bressols tinguin les millors condicions educatives. Serà un estalvi en el futur ja que són les bases del procés evolutiu. Que no sigui a costa de la voluntarietat dels professionals sinó per que es tinguin les millors condicions per dur a terme l'acompanyament d'aquesta etapa.
Una de les zones on es podria crear una superilla és el carrer Enamorats, tant al barri del Clot com al de Sagrada Família. Té al voltant carrers com Aragó i València molt transitades per cotxes que entren i surten de la ciutat i per autocars que van i venen al temple de la Sagrada Família. El carrer no té circulació de cotxes, només dels veïns i veïnes i és podria fer de vianants sense problemes.
https://decidim.barcelona/proposals?search=enamorats
Estic d'acord. Penso que els llocs patrimoni de la humanitat, com la Sagrada Família, haurien de tenir una àrea de preservació al seu voltant, peatonal, amb un comerç i unes activitats molt regulades i controlades.
Conversa amb Franck Meschberger
Estoy de acuerdo. Negar el turismo en esta zona es negar la realidad. Por supuesto, el turismo se tiene que gestionar de forma inteligente, para evitar las derivas tipo "todo para el turismo", pero la inacción o las "mini medidas" tomadas hasta el momento no permiten enfrentarnos de forma realista a la situación: 8 millones de turistas al año de momento y probablemente 20 millones en 2030 cuando la Sagrada Familia esté acabada. Hagamos lo que hagamos, cualquier turista que viene a Barcelona irá en un momento u otro a dar una vuelta alrededor de la Sagrada Familia (si nosotros nos fuéramos a Paris, iríamos también a ver la torre Eiffel, sí o sí). No se trata de desnaturalizar el barrio (con bares y hoteles, cuyo número tiene que ser limitado), sino de crear más espacio para que el flujo de turismo sea menos molesto, y ésto para permitir una mejor convivencia entre turistas y vecinos. ES POSIBLE. La forma más "sencilla" es recuperar el espacio público actualmente ocupado por el tráfico y devolverlo a los peatones, creando una supermanzana entre C/Valencia, Sicilia, Roselló y Lepant. Esto no necesariamente produce atascos, ya que está probado que entonces el tráfico entero se vuelve a organizar naturalmente para dar la vuelta a las nuevas zonas peatonales (por ej., los ayuntamientos de Bruselas "peatonizaron"todo el centro de la cuidad). La creación de una supermanzana alrededor de la Sagrad Familia es una primer medida absolutamente necesaria a corto plazo, aunque dudo que sea suficiente a medio-largo plazo. Probablemente, tendremos también que derrumbar algunos edificios (delante de la futura fachada de la Gloria) para permitir que el flujo de turistas sea posible (por supuesto, respetando el realojamiento de los vecinos implicados en las mejores condiciones y en el mismo barrio si es posible).
Estoy muy de acuerdo de crear un espacio peatonal alrededor de la sagrada familia ya sea más pequeño Cerdeña,Mallorca,Marina Provenza evitando así problemas de acceso al metro y gestionando mejor las dos plazas paralelas que son magníficos espacios para distribuir al personal.
Otra
Penso que també caldria connectar l'avinguda Gaudí amb passos de vianants i així poder passejar en linia recta per l'avinguda. Ara s'han de travessar dos cruïlles per poder passejar, no està ben articulat el carrer.
Deixo la proposta i un plànol:
https://decidim.barcelona/proposals/connectar-tots-els-trams-de-l-avinguda-gaudi-mitjancant-passos-de-vianants
La ciutat ha de esser transistable. Es vital per la seva economia, per las seves empreses, perque els pacients arrivin abans als centres d'urgencies, etc.
La ciutat ha de ser transitable. És vital per la seva economia, per les seves empreses, perquè els pacients arribin abans als centres d'urgències, etc.
Si es vol el carrer Marina o Sardenya per als vianants, els vehicles haurien d'anar per sota.
Això és una inversió molt elevada i tècnicament no ser si és viable
Carregant els comentaris ...