Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
17 comentaris
Conversa amb Gemma At
No me sembla mal però mentrestant s'hauria de canviar la ruta del 7 per fer-la més eficient. Que vagi per tota La Diagonal sense vaixar a Gran vía i tornar a pujar per Passeig de gràcia. Les ciutadans que fem la ruta Glories - Francesc Macià no podem esperar fins que s'acabin les obres del tranvia.
No crec faci falta més trams, com diu Gemma, una linia d'autobús que cobreixi tota la diagonal amb semàfors que els donin pas, seria sufucient.
Cris no, he fet una proposta pel tema del bús. Si estàs d'acord dona-li suport: https://decidim.barcelona/proposals/d30-bus-directo-entre-glories-y-francesc-macia
El bus és un pegat momentani. No pot ser una alternativa seriosa al tramvia perquè és més lent, més contaminant i menys eficaç.
Faig cada día el trajecte Glories - Francesc Macià, trigo 45 minuts en bus. El que demano es que ( fins que s'acabin la construcció del tram al 2019 o es possin autobusos electrics) es modifiqui el trajecte del bus 7. Si us plau, penseu en nosaltres. Voteu apuest canvi.
Conversa amb Víctor
Estic d'acord però no oblidem acabar abans l'estació de metro Ernest Lluch (L5). Des de fa 10 anys que esperem que aquesta estació s’acabi finalment després de les molèsties causades als veïns durant tants anys. Amb gairebé l’estació ja finalitzada (i amb una inversió ja feta de 50M d’€) només queda per acabar-la un 20% dels treballs per poder-la obrir.
https://decidim.barcelona/proposals/finalitzar-l-estacio-de-metro-ernest-lluch-l5
Ja hi ha una proposta igual amb més suports https://decidim.barcelona/proposals/implantar-el-tramvia-a-la-diagonal
El que s'hauria de fer en la meva opinió seria acabar les obres de les línies 9 i 10 de metro. Això faria innecessària aquesta connexió que comporta, no ho oblidem, un empitjorament significatiu de la circulació a tot l'Eixample.
Conversa amb ABUELO
Millor el autobus electric.
Los que apoyáis el bus y criticáis el TRAM dudo q seáis usuarios del transporte público. Lento, con mil paradas, limitado por el tráfico... El autobús no puede ser alternativa. El fracaso de la red ortogonal de bus es prueba de ello.
No tengo coche. Soy usuario del transporte público, incluido el tramvia. Cuando hay una incidencia en un tramvia se corta toda la linea. No pueden adelantar.
Mejor que por el espacio que utiliza el tramvia, sea utilizado por autobuses eléctricos. Son más operativos .
Jo hi estic en contra. I després de veure l' estudi tècnic preliminar, encara més. Eliminar dos carrils de circulació a la Diagonal? Sense donar una alternativa seriosa i raonable a totes aquelles persones que no poden accedir a aquella part de la ciutat, a no ser que sigui en vehicle privat? Sincerament, em sembla una bogeria i un brindis al sol. Amb el pas del temps, la gent ho veurà això, però aleshores será massa tard.
Conversa amb Carles Monfort
Srs. soc usuari diari de transport public i conectar els trambies per la diagonal, i hagi espai o no. Es un disbarat. Si analitzen les grans ciutats del mon, totes basen el transport en el metro, per sota terra. Per tant el que s'ha de fer es un metro que baixi de dalt a baix per la diagonal que sera el mes rapid, eficient!! Evidentment es molt mes costos, pero es una inversio de futur sense cap dubte!! Es busquen els diners i si o que es faci en concesio privada!! Els autobusos nomes han de servir zones inaccesibles de la ciutat, i el tramvia per conectar barcelona amb ciutats/pobles colindants.
TAmbé s'ha estudiat unir els tramvies per sota terra, no és mala idea, però el problema és el cost de la inversió, i també seria important que les estacions no siguin molt fondes, que estigui aprop de terra com a la Rambla la L3 (Liceu).
Barcelona va ésser disenyada cuadriculada per implantar més d'un tramvia, i estem intentant raonar l' implantació d'un... Una bogeria!
Estic a favor del tramvia, no poden haver dos xarxes separades i desaprofitades, s'han d'unir i millor pel camí més curt i on fa molta falta peruqè no hi ha metro que recorri la Diagonal i els busos són insuficients per respondre la gran demanda existent.
Carregant els comentaris ...