Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
43 comentaris
Si volem reduir la circulació motoritzada contaminant hem de pensar en tota aquella gent que s'apropa a Barcelona per treballar a diari. Aparcaments a la perifèria són imprescindibles. es podria incentivar el seu ús (si no els incentiva prou no trobar aparcament, el trànsit, etc...) i a l'hora el del transport públic, bonificant els que deixen els cotxes amb un bitllet de transport. Per exemple...
Muy buena idea!
Conversa amb Joan Vallve Navarro
No hi ha espai suficient per situar aparcaments del tamany que necessitarien ser. Els aparcaments han de ser a origen (estacions de Renfe, autobusos, etc.)
No he citado un lugar concreto. Para eso están los técnicos del ayuntamiento. Y supongo que si se decide una medida de este tipo, se podrá encontrar los medios para realizarlos, es todo cuestión de voluntad.
Tens part de raó. Efectivament jo també penso que també calen a origen (per exemple a prop de les estacions de Rodalies dels pobles del Maresme, Vallesos, Garraf, ...) però també a les entrades de la ciutat. I respecte al tamany hi ha solucions infinites (fer-ne diversos de petits i/o mitjans més repartits, fer-ne de soterrats, ...)
Conversa amb ekin
En Torre Baro, plaza Eucaliptos hay un parking municipal de REGESA, que lleva cerrado mas de 4 años, con el metro y renfe cerca.
Quizás se habría de publicitar, informar de su existencia!
Conversa amb Gonzalo Bello
Hola, mereque. Hemos propuesto lo mismo (yo un para de días después)... no hace falta decir que me parece una buena idea. De ingeniería complicada sí, pero pienso que hacer pagar y pagar por entrar como en Londres lo único que consigue es crear elitismos.
Estoy de acuerdo, pero no es sólo eso. Si tu estas pagando con tus impuestos para el buen mantenimiento de la ciudad, es de recibo que los que vienen de fuera y usan nuestra ciudad también contribuyan.
Bien, y q propones? Yo creo q rebajar la contaminación acústica, gases etc, es ganar en calidad de vida!
Sóc un gran defensor del transport públic i la bici. Baixar a barcelona amb transport públic no és gens fàcil depenent d'on vinguis!
Los automovilistas q entran en Barcelona ya asumen q van a pagar aparcamiento. Yo lo q propongo es q se pague un precio mínimo en aparcamientos de entrada a Barcelona para incentivar a dejar el coche.
Pues si. Hace años que lo comento. Tarifa de 1€ por ejemplo. No se si el ajuntamiento desde hace años tiene en su arxivo planos de creacion de estos localizados en zona universitària, plaza de las glorias..
Y para la ciudad transporte publico: metro, bus taxi.
Con esta medida solucionariamos muchas cosas como contaminacion atmosfèrica y enrermedades respiratoria.
https://decidim.barcelona/proposals/peatge-per-entrar-a-barcelona
Efectivament. I que des de les entrades la gent es mogui amb transport públic.
A les entrades de Barcelona ciutat ja no és possible, llevat de llocs molt petits. Se n'ha de fer en espais metropolitans ben comunicats (n'hi ha força), i amb alguna mena de petage tou, dissuassori de seguir amb el cotxe.
Esto ya se hizo y no funcionó. En Glorias por ejemplo había uno. La gente con viene con coche a Barcelona una vez que está aquí ya no le vale la pena dejarlo en otro sitio que en su destino final (salvo que sea un sitio muy complicado).
A favor ja que així podrem fer una ciutat amb menys contaminació i amb més ús dels transports públics.
D'acord !! però únicament factible en gans nodes de comunicació metropolitans. Diagonal i Meridiana ja no són els "grans eixos" ni tenen cap espai disponible. La ciutat real té 600 Km2, no pas 100.
Jo no posaria taxa però algo s'ha de fer
https://decidim.barcelona/proposals/promoure-estrategies-dissuasives-de-l-us-del-vehicle-privat-motoritzat
https://decidim.barcelona/proposals/restringir-el-vehicle-privat-al-centre-de-la-ciutat
https://decidim.barcelona/proposals/recuperar-les-voreres-per-als-vianants-tot-eliminant-l-aparcament-de-motos-i-traslladant-lo-a-la-calcada-i-als-aparcaments-subterranis
https://decidim.barcelona/proposals/optimitzacio-de-l-aparcament-en-superficie-cotxe-bicicleta-autobus-discrecional-i-motos
https://decidim.barcelona/proposals/menys-espai-public-pel-cotxe
https://decidim.barcelona/proposals/creacio-d-una-zona-d-aparcament-dissuasiu-a-l-entrada-de-barcelona
https://decidim.barcelona/proposals/mes-aparcaments-publics-vigilats-a-la-ciutat
https://decidim.barcelona/proposals/evitar-motocicletas-en-las-aceras
https://decidim.barcelona/proposals/restringir-el-acceso-de-la-ciudad-a-los-coches
https://decidim.barcelona/proposals/treure-totes-les-motos-de-les-voreres
https://decidim.barcelona/proposals/ni-un-cotxe-aparcat-al-carrer-el-2035
https://decidim.barcelona/proposals/la-calle-no-solo-para-los-coches-tambien-para-las-personas
https://decidim.barcelona/proposals/zona-verde-de-aparcamiento-en-trinitat-nova-gratis-para-los-vecinos
https://decidim.barcelona/proposals/targeta-combinada-transporte-publico-y-parking
https://decidim.barcelona/proposals/establir-un-sistema-d-aparcaments-a-les-entrades-de-la-ciutat-com-a-enllac-amb-el-transport-public
https://decidim.barcelona/proposals/instaurar-la-taxa-d-entrada-vehicles-a-la-ciutat
https://decidim.barcelona/proposals/racionalitzacio-horaris-estacionament-regulat
https://decidim.barcelona/proposals/prioritzar-la-vorera-enfront-l-espai-de-cotxes-aparcats-al-carrer
https://decidim.barcelona/proposals/optimitzar-les-places-d-aparcament-als-carrers
https://decidim.barcelona/proposals/aparcamientos-que-premien-el-estacionamiento-y-cobren-por-usar-el-vehiculo
https://decidim.barcelona/proposals/ciutat-peatonal
https://decidim.barcelona/proposals/aparcamientos-para-motos-bien-orientados
https://decidim.barcelona/proposals/estudiar-exempcions-de-construccio-d-aparcament-en-noves-promocions-d-habitatge
Carregant els comentaris ...