Pla d'Actuació Municipal 2016-2019
#PlaMunicipal 73 barris, una Barcelona. Cap a la ciutat dels drets i les oportunitats.
Crear mes carrils bici
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Proposta vinculada a aquests resultats:
Trobades relacionades:
Esplai El Bon Recer: Una Barcelona més humana i en transició ecològica
Els infants de l'esplai El Bon Recer van participar a una cita presencial on van debatre diverses qüestions per millorar el medi ambient de la ciutat de Barcelona. Van participar 17 infants, entre 6 i 9 anys.
Escola Sant Ramón Nonat: Una Barcelona més humana i en transició ecològica (3r ESO B)
A la cita presencial que va tenir lloc a l’Escola Sant Ramón Nonat, 27 estudiants de 3r ESO B (18 nois i 8 noies) van debatre sobre la millora del medi ambient a la ciutat de Barcelona.
Escola Sant Ramón Nonat: Una Barcelona més humana i en transició ecològica (4rt ESO B)
A la cita presencial que va tenir lloc a l’Escola Sant Ramón Nonat, 26 estudiants de 4rt ESO B (15 nois i 11 noies) van debatre sobre la millora del medi ambient a la ciutat de Barcelona.
Escola Sant Ramón Nonat: Una Barcelona més humana i en transició ecològica (4rt ESO A)
A la cita presencial que va tenir lloc a l’Escola Sant Ramón Nonat, 25 estudiants de 4rt ESO A (14 nois i 11 noies) van debatre sobre la millora del medi ambient a la ciutat de Barcelona.
Esplai Sant Jordi: Transició ecològica
Els nens i nenes de l'esplai Sant Jordi van debatre diferents qüestions per millorar el medi ambient de la ciutat. Van participar tres nens i una nena, de 8-9 anys.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
63 comentaris
Más que crear, hay que bajar la velocidad de los coches en muchas calles y pacificar el tráfico. Y sobre todo, reparar los que ya existen que están muy mal diseñados.
I més amples, a Copenhague els carrils bici son de l'amplada dels carrils de cotxes. Els actuals es saturen amb facilitat i limiten el seu ús...
Conversa amb Genis Barrera
Que es compleixi el Pla de la Bicicleta 2015-2018 que han promès, i amb carrils bici de qualitat http://carrilbici-barcelona.blogspot.com.es/
Ajudeu-nos a aquest canvi de model. L'Ajuntament es nega a posar un carril bici a Travessera de Dalt!
https://decidim.barcelona/proposals/carrils-bici-a-tavessera-de-dalt
Conversa amb Susanna Segovia
Però que no es facin a les voreres. Els carrils bicis i l'us de la bici no ha d'anar en detriment de l'ús de les voreres per part dels vianants
Ni en calles poco anchas, como en c\ Marqués de Setmenat (sobre todo esquina con c\Nicaragua), el cual ahora hay unos atascos bastante importantes cada día, con la contaminación y ruido que eso provoca a los vecinos.
La contaminación y el ruido no es culpa del carril bici, sino del carril coche.
Aquell carrer abans del carril bici era un despropòsit de cotxes en segona fila. Ara amb el carril bici s'ha pacificat molt
Conversa amb Anna Rubió Amoros
Em sembla be mentres es respecti als vianants.Crec que les bicis haurien de tenir unes normes a seguir com les motos.cotxes...
Les bicis ja tenen unes normes a seguir, recollides al Reglament General de Circulació, a nivell estatal, i a l'Ordenança de Circulació de Vianants i Vehicles, a nivell local.
Conversa amb Oriol
Però això ja s'està fent! http://www.ara.cat/societat/Barcelona-triplicara-carrils-Fins-daparcament_0_1471652868.html
En el cas del Passeig Torras i Bages, Travessera de les Corts i Avinguda Madrid, l'actuació prevista per l'ajuntament és limita a pintar pictogrames de bicicleta i zona 30Km/h a 2 carrils de cadascuna d'aquestes vies. Els usuaris de la bicicleta haurem de compartir carril amb cotxes, motos i autobús amb el perill que això suposa. A més a més, quan al novembre s'aixequi la moratòria de la modificació de l’Ordenança de Circulació de Vianants i Vehicles en relació a l’ús de la bicicleta a la ciutat, obligarà a circular per aquests carrils amb pictogrames, i els que ho facin per la vorera seran sancionats.
A favor
Estoy de acuerdo con Anna Rubio,hay unos 600 accidentes anuales en la ciudad con implicación de bicis.
Conversa amb Emilio_Lopez1985
A part d' això s' hauria de mirar de connectar els carrils de manera més eficaç hi ha zones que es tallen o no estan ben conectades.
Totalment d'acord... tot en un plegat, el carril bici desapareix i ens trobem que... hem de volar? desintegrar-nos o què?
Ajudeu-nos a aquest canvi de model. L'Ajuntament es nega a posar un carril bici a Travessera de Dalt!
https://decidim.barcelona/proposals/carrils-bici-a-tavessera-de-dalt
I sobretot carrils bicis separats dels cotxes, sobretot al centre, es molt insegur ficar-se en bicicleta a certes zones. She de separar com a la zona dels encants.
El carril bici de la Meridiana és una autèntica prova d'obstacles, caldria refer-ho. Quan el van fer fa molts anys estava molt bé però amb els anys i les actuacions al carrer han anat oblidant la seva existència. Tens que anar fent zigzag per evitar obstacles: papereres, contenidors, parades de bus inclús la boca del metro que si et despistes et caus escales avall. La última reforma al tram final a prop de les Glòries posant el carril bici fora de la rambla, la trobo molt encertada.
no solamente son necesarios nuevos carriles, sino también que estén conectados entre ellos, muchas veces ocurre que vas por un carril bici de repente te encuentras que no puedes continuar y que las calles donde llega son contra-dirección; situación que jamás ocurriría con los coches.
Por favor hacer un carril bici del tramo que va desde la Escola Industrial hasta Diagonal pero sobre Avenida de Sarría, la alternativa por Urgell, es muy poco práctica, lenta y peligrosa
Cal també refer molts carrils bicis actuals. Els que van per les voreres (Moll de la Fusta), part superior del Passeig Sant Joan, Diagonal entre Marina i Passeig de Gràcia, etc... I conectarlos com s'ha dit molts coprs.
i cal posar barreres per tal que ni cotxes ni vianants puguin accedir-hi fàcilment per tal d'evitar accidents.
Conversa amb Pol Rojas Sanchez
Se'm genera una contradicció amb la qüestió dels carrils bici.
A nivell de plantejament sóc del parer o anhelo unes ciutats pacificades amb diferents tipus de vies (un cas molt concret i fàcil d'aplicar seria a l'eixample, les vies dins de l'entramat de les superilles), en què els carrils bici desapareixen i tan sols són útils o necessaris en aquelles vies ràpides i grans on el tràfic motoritzat té una gran presència.
De la mateixa manera penso que els carrils bici fan de tallafocs, amaguen i no ens solucionen un problema que cal que afrontem, la convivència cotxe/moto amb la bicicleta. Què passa a les cruïlles? El ciclista que ha estat anant pel carril bici amb una sensació de seguretat es troba a cada cruïlla havent de gestionar el pas amb 3 agents més, les motos els cotxes i els vianants.
De manera que penso que cal que iniciem els passos per una transició a la ciutat. No estancar-nos en la dinàmica actual de crear més i més carrils bici, i començar a treballar per
a treballar per a considerar la bicicleta com un vehicle rodat més, part del trànsit. Cal que donem suport a iniciatives com les del BACC, d'educació per a la circulació amb bicicleta. Així com campanyes de conscienciació cap als conductors motoritzats com a la resta de països europeus, l'Ajuntament de Londres n'ha fet de molt bones!
daría mas apoyo a esta candidatura si la propuesta fuese CAMBIAR LOS CARRILES BICI bidireccionales y replantear los que vienen arrastrados de la anterior legislatura. Siendo las calles como son en Barcelona es tonteria que hagan carriles bidirecionaless solo por no molestar dos calles, APUESTA REAL YA por la bici. Si cambias la propuesta le doy difusión, si no creare una nueva, ya que carriles bici BIEN pero no a cualquier precio y de cualquier manera. Y quitarlos de las aceras YA MISMO.
Seria molt bo canviar el concepte de barris periferics. A Barcelona no tenim periferia o no tindriem de tenir. No se si inclou Pedrables i Torre Baro, o que inclou. I no se qui fa de centre per dir que un altre es periferia. El concepte de barris periferics es dels anys 80's
Relacionat amb: https://decidim.barcelona/proposals/xarxa-de-carrils-bici-bb15e92e-f8cc-4b32-b5d8-7a69da71a8de
Em sembla molt bé que s'augmentin els carrils bici i aprofito per demanar que les bicicletes vagin pel seu carril en comptes de per les voreres. S'hauria de tractar millor als vianants, actualment per les voresres hi circulen bicicletes, patinets, gent amb patins i altres artefactes que van a tota velocitat i no deixen espai a les persones que anem a peu.
Falta un carril bici adaptat al Passeig Maragall
Ajudeu-nos a aquest canvi de model. L'Ajuntament es nega a posar un carril bici a Travessera de Dalt!
https://decidim.barcelona/proposals/carrils-bici-a-tavessera-de-dalt
Yo en general estoy a favor de impulsar el uso de la bici y el transporte ecológico, pero de forma cuidadosamente estudiada y no metiendo carriles bici a bocajarro. El carril bici que se acaba de crear en la calle Joan Güell, suprimiendo uno de los carriles de ciculación de automóviles, va a crear más problemas de los que resuelva. Va a dar lugar a embotellamientos, y no va a fomentar que más gente use la bici, porque los usuarios de la misma ya tienen desde hace tiempo un carril bici bien ancho y cómodo en la Gran Vía de Carlos III, que es paralela a Joan Güell. Ésta ha sido una intervención totalmente innecesaria y más perjudicial que beneficiosa, y si es de esta manera como se encara este proyecto, no puedo apoyarlo
Yo en general estoy a favor de impulsar el uso de la bici y el transporte ecológico, pero de forma cuidadosamente estudiada y no metiendo carriles bici a bocajarro. El carril bici que se acaba de crear en la calle Joan Güell, suprimiendo uno de los carriles de ciculación de automóviles, va a crear más problemas de los que resuelva. Va a dar lugar a embotellamientos, y no va a fomentar que más gente use la bici, porque los usuarios de la misma ya tienen desde hace tiempo un carril bici bien ancho y cómodo en la Gran Vía de Carlos III, que es paralela a Joan Güell. Ésta ha sido una intervención totalmente innecesaria y más perjudicial que beneficiosa, y si es de esta manera como se encara este proyecto, no puedo apoyarlo
A la cita presencial que va tenir lloc a l’Escola Sant Ramón Nonat, els estudiants de 4rt d’ESO B van estar debatent diverses propostes per millorar el medi ambient de la ciutat, entre aquestes van proposar l’augment de més carrils bici ja que i evitar que es tallin. A més, denuncien que encara a molts barris no n’hi ha, com és el cas dels barris de Barcelona propers a l’Hospitalet de Llobregat.
Al debat que va tenir lloc a l’Escola Sant Ramón Nonat, els estudiants de 4rt ESO A van proposar ampliar i millorar els carrils bici i crear a cada escola un pàrquing tancat per guardar les bicicletes
A la cita presencial que va tenir lloc a l’Escola Sant Ramón Nonat, els estudiants de 3r d’ESO B van estar debatent diverses propostes per millorar el medi ambient de la ciutat, entre aquestes van proposar promoure l’existència de més carrils bici a la ciutat.
Els nens i nenes de l’esplai Sant Jordi van debatre diferents propostes per millorar el medi ambient de la ciutat, entre aquestes van proposar crear més carrils bici a la ciutat de Barcelona, sobretot al barri de Vallcarca, i també que es facin més grans els carrils bici que hi ha actualment.
T'animes a donar suport?:
RECUPEREM LA LLOTJA:
Reclamem que l'antiga seu de l’escola d’art La Llotja torni a ser centre públic d'experimentació educativa, de formació, creació, difusió i promoció dels ensenyaments artístics
https://decidim.barcelona/proposals/recuperem-el-borsi
Els infants de l’esplai El Bon Recer van estar debatent diferents propostes per millorar el medi ambient de la ciutat. Van proposar construir molts més carrils bici per tota la ciutat perquè així la gent ja no haurà de fer servir tant el cotxe.
Al Carrer Múrcia, al barri del Clot, ens han fet un carril bici que no utilitza gaire gent perquè no hi ha estacions de bicing aprop. Ajudeu-nos a rendibilitzar-lo amb una nova estació de bicing, podeu votar la proposta a aquí: https://decidim.barcelona/proposals/nova-estacio-de-bicing-al-sud-de-camp-de-l-arpa Moltes gràcies!!
Limitar el alquiler de bicicletas a 5 personas x grupo de turistas. Es imposible avanzar en la ciudad con tantos grupos numerosos en bicicletas!!
https://decidim.barcelona/proposals/carrils-bici-de-qualitat
https://decidim.barcelona/proposals/red-interurbana-carril-bici
https://decidim.barcelona/proposals/carrils-bici-de-qualitat
https://decidim.barcelona/proposals/fomentar-la-xarxa-carril-bicicletes
https://decidim.barcelona/proposals/continuidad-del-caril-bici
https://decidim.barcelona/proposals/refer-el-carril-bici-a-diagonal-desde-glories-a-passeig-de-gracia
https://decidim.barcelona/proposals/pintar-a-l-asfalt-advertencia-prioritat-bicis-al-carril-bici-al-girar
https://decidim.barcelona/proposals/crear-carril-bici-paral-lels-a-les-carreters-d-horta-i-vallvidrera-i-altres
https://decidim.barcelona/proposals/carril-bici-de-pujada-en-la-carretera-de-vallvidrera-i-de-l-arrabassada
https://decidim.barcelona/proposals/carril-bici-per-sobre-de-la-diagonal
https://decidim.barcelona/proposals/carrers-30-bidireccionals-per-les-bicicletes
https://decidim.barcelona/proposals/senyalitzacio-de-sentit-contrari-permes-per-a-bicicletes-als-carrers-de-prioritat-invertida
https://decidim.barcelona/proposals/indicar-al-suelo-las-doa-dirreciones-de-las-bicis
https://decidim.barcelona/proposals/eliminacio-dels-carrils-bici-de-doble-sentit
https://decidim.barcelona/proposals/replantegament-dels-carrils-bici-de-doble-sentit-en-carrers-de-sentit-unic-de-circulacio
https://decidim.barcelona/proposals/carril-bus-vao-de-la-meridiana-en-un-carril-bici
https://decidim.barcelona/proposals/retirar-les-barres-de-pa-i-d-altres-proteccions-dels-carrils-bicis
https://decidim.barcelona/proposals/substituir-el-senyal-r-407-via-reservada-para-ciclos-o-via-ciclista
https://decidim.barcelona/proposals/pensar-els-carrils-bici-des-del-punt-de-vista-dels-usuaris-de-la-bicicleta
https://decidim.barcelona/proposals/tener-en-cuenta-la-seguridad-de-ciclistas-a-la-hora-de-crear-mejorar-los-carriles-bici
https://decidim.barcelona/proposals/carriles-bicis
https://decidim.barcelona/proposals/els-carrils-bici-en-una-unica-direccio
Carregant els comentaris ...