Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Salta i ves al contingut principal decidim.barcelona
Logo oficial de decidim.barcelona
  • Català Triar la llengua Elegir el idioma
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos participatius
  • Òrgans de participació
  • Iniciatives ciutadanes
  • Ajuda

Pla d'Actuació Municipal 2016-2019

#PlaMunicipal 73 barris, una Barcelona. Cap a la ciutat dels drets i les oportunitats.

Fase 5 de 5
Seguiment 09-03-2018 - 26-05-2019
Veure les fases
  • El procés
  • Propostes
  • Trobades
  • Debats
  • Seguiment Actuacions
  • Visualitzacions
chevron-left Torna al llistat

Crear mes carrils bici

Avatar: Isaac Cereijo Isaac Cereijo
04/04/2018 14:22  
Acceptades
Promocionar l'us de la bici per reduir contaminació i fer esport. S'haurien de crear carrils bici en barris periferics i zones de volum de desplaçament important.
  • Resultats al filtrar per la categoria: Mobilitat sostenible Mobilitat sostenible

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Proposta vinculada a aquests resultats:

actions
Ampliar i millorar la xarxa de carrils bici
actions
Millorar i ampliar els carrils bici

Trobades relacionades:

Esplai El Bon Recer: Una Barcelona més humana i en transició ecològica
03 Abril 2016
18:00 - 19:00

Els infants de l'esplai El Bon Recer van participar a una cita presencial on van debatre diverses qüestions per millorar el medi ambient de la ciutat de Barcelona. Van participar 17 infants, entre 6 i 9 anys.

Escola Sant Ramón Nonat: Una Barcelona més humana i en transició ecològica (3r ESO B)
31 Març 2016
17:15 - 18:15

A la cita presencial que va tenir lloc a l’Escola Sant Ramón Nonat, 27 estudiants de 3r ESO B (18 nois i 8 noies) van debatre sobre la millora del medi ambient a la ciutat de Barcelona.

Escola Sant Ramón Nonat: Una Barcelona més humana i en transició ecològica (4rt ESO B)
31 Març 2016
16:15 - 17:15

A la cita presencial que va tenir lloc a l’Escola Sant Ramón Nonat, 26 estudiants de 4rt ESO B (15 nois i 11 noies) van debatre sobre la millora del medi ambient a la ciutat de Barcelona.

Escola Sant Ramón Nonat: Una Barcelona més humana i en transició ecològica (4rt ESO A)
31 Març 2016
16:15 - 17:15

A la cita presencial que va tenir lloc a l’Escola Sant Ramón Nonat, 25 estudiants de 4rt ESO A (14 nois i 11 noies) van debatre sobre la millora del medi ambient a la ciutat de Barcelona.

Esplai Sant Jordi: Transició ecològica
02 Abril 2016
18:30 - 19:30

Els nens i nenes de l'esplai Sant Jordi van debatre diferents qüestions per millorar el medi ambient de la ciutat. Van participar tres nens i una nena, de 8-9 anys.

705 Suports
Crear mes carrils bici Comentaris 63

Referència: BCN-PROP-2016-02-1123
Verifica l'empremta digital

Empremta digital

El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.

Valor: 3ca6c466a5b2f3884d89f1692c5097fae4398638f5d3be62d552e05bf6cc3be8

Origen: {"body":{"ca":"Promocionar l'us de la bici per reduir contaminació i fer esport. S'haurien de crear carrils bici en barris periferics i zones de volum de desplaçament important."},"title":{"ca":"Crear mes carrils bici"}}

Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.

Compartir:

link-intact Compartir l'enllaç

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://www.decidim.barcelona/processes/pam/f/1/proposals/1123/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://www.decidim.barcelona/processes/pam/f/1/proposals/1123/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Reportar contingut inapropiat

Aquest contingut no és apropiat?

Motiu

63 comentaris

Ordenar per:
  • Més antic
    • Més ben valorats
    • Recent
    • Més antic
    • Més discutit
Avatar: rtorre rtorre
01/02/2016 22:35
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Más que crear, hay que bajar la velocidad de los coches en muchas calles y pacificar el tráfico. Y sobre todo, reparar los que ya existen que están muy mal diseñados.

Avatar: Joaquim Navarro Joaquim Navarro
01/02/2016 23:34
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

I més amples, a Copenhague els carrils bici son de l'amplada dels carrils de cotxes. Els actuals es saturen amb facilitat i limiten el seu ús...

Conversa amb Genis Barrera
Avatar: Genis Barrera Genis Barrera
02/02/2016 00:22
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Que es compleixi el Pla de la Bicicleta 2015-2018 que han promès, i amb carrils bici de qualitat http://carrilbici-barcelona.blogspot.com.es/

Avatar: mar mar
01/04/2016 13:51
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Ajudeu-nos a aquest canvi de model. L'Ajuntament es nega a posar un carril bici a Travessera de Dalt!
https://decidim.barcelona/proposals/carrils-bici-a-tavessera-de-dalt

Conversa amb Susanna Segovia
Avatar: Susanna Segovia Susanna Segovia
02/02/2016 11:16
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Però que no es facin a les voreres. Els carrils bicis i l'us de la bici no ha d'anar en detriment de l'ús de les voreres per part dels vianants

Avatar: alexmilla alexmilla
02/02/2016 16:26
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Ni en calles poco anchas, como en c\ Marqués de Setmenat (sobre todo esquina con c\Nicaragua), el cual ahora hay unos atascos bastante importantes cada día, con la contaminación y ruido que eso provoca a los vecinos.

Avatar: Oriol B Oriol B
03/03/2016 14:14
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

La contaminación y el ruido no es culpa del carril bici, sino del carril coche.

Avatar: Mikelbcn73 Mikelbcn73
09/03/2016 11:32
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Aquell carrer abans del carril bici era un despropòsit de cotxes en segona fila. Ara amb el carril bici s'ha pacificat molt

Conversa amb Anna Rubió Amoros
Avatar: Anna Rubió Amoros Anna Rubió Amoros
02/02/2016 11:53
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Em sembla be mentres es respecti als vianants.Crec que les bicis haurien de tenir unes normes a seguir com les motos.cotxes...

Avatar: Oriol B Oriol B
25/02/2016 13:09
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Les bicis ja tenen unes normes a seguir, recollides al Reglament General de Circulació, a nivell estatal, i a l'Ordenança de Circulació de Vianants i Vehicles, a nivell local.

Conversa amb Oriol
Avatar: Oriol Oriol
02/02/2016 16:07
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Però això ja s'està fent! http://www.ara.cat/societat/Barcelona-triplicara-carrils-Fins-daparcament_0_1471652868.html

Avatar: Montse Montse
15/02/2016 09:10
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

En el cas del Passeig Torras i Bages, Travessera de les Corts i Avinguda Madrid, l'actuació prevista per l'ajuntament és limita a pintar pictogrames de bicicleta i zona 30Km/h a 2 carrils de cadascuna d'aquestes vies. Els usuaris de la bicicleta haurem de compartir carril amb cotxes, motos i autobús amb el perill que això suposa. A més a més, quan al novembre s'aixequi la moratòria de la modificació de l’Ordenança de Circulació de Vianants i Vehicles en relació a l’ús de la bicicleta a la ciutat, obligarà a circular per aquests carrils amb pictogrames, i els que ho facin per la vorera seran sancionats.

Avatar: Núria.90 Núria.90
02/02/2016 18:35
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

A favor

Avatar: monsol monsol
02/02/2016 19:41
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Estoy de acuerdo con Anna Rubio,hay unos 600 accidentes anuales en la ciudad con implicación de bicis.

Conversa amb Emilio_Lopez1985
Avatar: Emilio_Lopez1985 Emilio_Lopez1985
02/02/2016 19:53
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

A part d' això s' hauria de mirar de connectar els carrils de manera més eficaç hi ha zones que es tallen o no estan ben conectades.

Avatar: Natalia Foguet Natalia Foguet
30/03/2016 10:34
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Totalment d'acord... tot en un plegat, el carril bici desapareix i ens trobem que... hem de volar? desintegrar-nos o què?

Avatar: mar mar
01/04/2016 13:51
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Ajudeu-nos a aquest canvi de model. L'Ajuntament es nega a posar un carril bici a Travessera de Dalt!
https://decidim.barcelona/proposals/carrils-bici-a-tavessera-de-dalt

Avatar: Mike Mike
03/02/2016 17:17
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

I sobretot carrils bicis separats dels cotxes, sobretot al centre, es molt insegur ficar-se en bicicleta a certes zones. She de separar com a la zona dels encants.

Avatar: Bego Bego
04/02/2016 09:01
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

El carril bici de la Meridiana és una autèntica prova d'obstacles, caldria refer-ho. Quan el van fer fa molts anys estava molt bé però amb els anys i les actuacions al carrer han anat oblidant la seva existència. Tens que anar fent zigzag per evitar obstacles: papereres, contenidors, parades de bus inclús la boca del metro que si et despistes et caus escales avall. La última reforma al tram final a prop de les Glòries posant el carril bici fora de la rambla, la trobo molt encertada.

Avatar: Mauricio Faenza Mauricio Faenza
23/02/2016 15:34
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

no solamente son necesarios nuevos carriles, sino también que estén conectados entre ellos, muchas veces ocurre que vas por un carril bici de repente te encuentras que no puedes continuar y que las calles donde llega son contra-dirección; situación que jamás ocurriría con los coches.

Avatar: Mauricio Faenza Mauricio Faenza
23/02/2016 15:35
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Por favor hacer un carril bici del tramo que va desde la Escola Industrial hasta Diagonal pero sobre Avenida de Sarría, la alternativa por Urgell, es muy poco práctica, lenta y peligrosa

Avatar: Arnau B Arnau B
26/02/2016 18:23
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Cal també refer molts carrils bicis actuals. Els que van per les voreres (Moll de la Fusta), part superior del Passeig Sant Joan, Diagonal entre Marina i Passeig de Gràcia, etc... I conectarlos com s'ha dit molts coprs.

Avatar: marina puig marina puig
01/03/2016 21:10
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

i cal posar barreres per tal que ni cotxes ni vianants puguin accedir-hi fàcilment per tal d'evitar accidents.

Conversa amb Pol Rojas Sanchez
Avatar: Pol Rojas Sanchez Pol Rojas Sanchez
02/03/2016 13:08
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Se'm genera una contradicció amb la qüestió dels carrils bici.

A nivell de plantejament sóc del parer o anhelo unes ciutats pacificades amb diferents tipus de vies (un cas molt concret i fàcil d'aplicar seria a l'eixample, les vies dins de l'entramat de les superilles), en què els carrils bici desapareixen i tan sols són útils o necessaris en aquelles vies ràpides i grans on el tràfic motoritzat té una gran presència.

De la mateixa manera penso que els carrils bici fan de tallafocs, amaguen i no ens solucionen un problema que cal que afrontem, la convivència cotxe/moto amb la bicicleta. Què passa a les cruïlles? El ciclista que ha estat anant pel carril bici amb una sensació de seguretat es troba a cada cruïlla havent de gestionar el pas amb 3 agents més, les motos els cotxes i els vianants.

De manera que penso que cal que iniciem els passos per una transició a la ciutat. No estancar-nos en la dinàmica actual de crear més i més carrils bici, i començar a treballar per

Avatar: Pol Rojas Sanchez Pol Rojas Sanchez
02/03/2016 13:13
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

a treballar per a considerar la bicicleta com un vehicle rodat més, part del trànsit. Cal que donem suport a iniciatives com les del BACC, d'educació per a la circulació amb bicicleta. Així com campanyes de conscienciació cap als conductors motoritzats com a la resta de països europeus, l'Ajuntament de Londres n'ha fet de molt bones!

Avatar: Participant eliminada Participant eliminada
02/03/2016 16:40
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

daría mas apoyo a esta candidatura si la propuesta fuese CAMBIAR LOS CARRILES BICI bidireccionales y replantear los que vienen arrastrados de la anterior legislatura. Siendo las calles como son en Barcelona es tonteria que hagan carriles bidirecionaless solo por no molestar dos calles, APUESTA REAL YA por la bici. Si cambias la propuesta le doy difusión, si no creare una nueva, ya que carriles bici BIEN pero no a cualquier precio y de cualquier manera. Y quitarlos de las aceras YA MISMO.

Avatar: Arquitecte Arquitecte
08/03/2016 16:52
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Seria molt bo canviar el concepte de barris periferics. A Barcelona no tenim periferia o no tindriem de tenir. No se si inclou Pedrables i Torre Baro, o que inclou. I no se qui fa de centre per dir que un altre es periferia. El concepte de barris periferics es dels anys 80's

Avatar: annagsainz annagsainz
16/03/2016 16:02
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Relacionat amb: https://decidim.barcelona/proposals/xarxa-de-carrils-bici-bb15e92e-f8cc-4b32-b5d8-7a69da71a8de

Avatar: Antonia Carreras Antonia Carreras
18/03/2016 14:15
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Em sembla molt bé que s'augmentin els carrils bici i aprofito per demanar que les bicicletes vagin pel seu carril en comptes de per les voreres. S'hauria de tractar millor als vianants, actualment per les voresres hi circulen bicicletes, patinets, gent amb patins i altres artefactes que van a tota velocitat i no deixen espai a les persones que anem a peu.

Avatar: ciudadanoe ciudadanoe
30/03/2016 12:55
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Falta un carril bici adaptat al Passeig Maragall

Avatar: mar mar
01/04/2016 13:47
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Ajudeu-nos a aquest canvi de model. L'Ajuntament es nega a posar un carril bici a Travessera de Dalt!
https://decidim.barcelona/proposals/carrils-bici-a-tavessera-de-dalt

Avatar: Pablo_Montoya Pablo_Montoya
04/04/2016 09:52
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
En contra  

Yo en general estoy a favor de impulsar el uso de la bici y el transporte ecológico, pero de forma cuidadosamente estudiada y no metiendo carriles bici a bocajarro. El carril bici que se acaba de crear en la calle Joan Güell, suprimiendo uno de los carriles de ciculación de automóviles, va a crear más problemas de los que resuelva. Va a dar lugar a embotellamientos, y no va a fomentar que más gente use la bici, porque los usuarios de la misma ya tienen desde hace tiempo un carril bici bien ancho y cómodo en la Gran Vía de Carlos III, que es paralela a Joan Güell. Ésta ha sido una intervención totalmente innecesaria y más perjudicial que beneficiosa, y si es de esta manera como se encara este proyecto, no puedo apoyarlo

Avatar: Pablo_Montoya Pablo_Montoya
04/04/2016 09:52
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
En contra  

Yo en general estoy a favor de impulsar el uso de la bici y el transporte ecológico, pero de forma cuidadosamente estudiada y no metiendo carriles bici a bocajarro. El carril bici que se acaba de crear en la calle Joan Güell, suprimiendo uno de los carriles de ciculación de automóviles, va a crear más problemas de los que resuelva. Va a dar lugar a embotellamientos, y no va a fomentar que más gente use la bici, porque los usuarios de la misma ya tienen desde hace tiempo un carril bici bien ancho y cómodo en la Gran Vía de Carlos III, que es paralela a Joan Güell. Ésta ha sido una intervención totalmente innecesaria y más perjudicial que beneficiosa, y si es de esta manera como se encara este proyecto, no puedo apoyarlo

Avatar: Dsoriano Dsoriano
04/04/2016 16:57
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

A la cita presencial que va tenir lloc a l’Escola Sant Ramón Nonat, els estudiants de 4rt d’ESO B van estar debatent diverses propostes per millorar el medi ambient de la ciutat, entre aquestes van proposar l’augment de més carrils bici ja que i evitar que es tallin. A més, denuncien que encara a molts barris no n’hi ha, com és el cas dels barris de Barcelona propers a l’Hospitalet de Llobregat.

Avatar: Dsoriano Dsoriano
05/04/2016 10:56
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Al debat que va tenir lloc a l’Escola Sant Ramón Nonat, els estudiants de 4rt ESO A van proposar ampliar i millorar els carrils bici i crear a cada escola un pàrquing tancat per guardar les bicicletes

Avatar: Dsoriano Dsoriano
05/04/2016 12:37
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

A la cita presencial que va tenir lloc a l’Escola Sant Ramón Nonat, els estudiants de 3r d’ESO B van estar debatent diverses propostes per millorar el medi ambient de la ciutat, entre aquestes van proposar promoure l’existència de més carrils bici a la ciutat.

Avatar: Dsoriano Dsoriano
06/04/2016 09:43
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Els nens i nenes de l’esplai Sant Jordi van debatre diferents propostes per millorar el medi ambient de la ciutat, entre aquestes van proposar crear més carrils bici a la ciutat de Barcelona, sobretot al barri de Vallcarca, i també que es facin més grans els carrils bici que hi ha actualment.

Avatar: Mònica Pujol Mònica Pujol
06/04/2016 18:49
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

T'animes a donar suport?:

RECUPEREM LA LLOTJA:
Reclamem que l'antiga seu de l’escola d’art La Llotja torni a ser centre públic d'experimentació educativa, de formació, creació, difusió i promoció dels ensenyaments artístics

https://decidim.barcelona/proposals/recuperem-el-borsi

Avatar: Dsoriano Dsoriano
07/04/2016 12:52
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Els infants de l’esplai El Bon Recer van estar debatent diferents propostes per millorar el medi ambient de la ciutat. Van proposar construir molts més carrils bici per tota la ciutat perquè així la gent ja no haurà de fer servir tant el cotxe.

Avatar: xavi2525 xavi2525
07/04/2016 16:08
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Al Carrer Múrcia, al barri del Clot, ens han fet un carril bici que no utilitza gaire gent perquè no hi ha estacions de bicing aprop. Ajudeu-nos a rendibilitzar-lo amb una nova estació de bicing, podeu votar la proposta a aquí: https://decidim.barcelona/proposals/nova-estacio-de-bicing-al-sud-de-camp-de-l-arpa Moltes gràcies!!

Avatar: Lizete Lizete
08/04/2016 16:48
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Limitar el alquiler de bicicletas a 5 personas x grupo de turistas. Es imposible avanzar en la ciudad con tantos grupos numerosos en bicicletas!!

Avatar: Dinamització Participació 14 Dinamització Participació 14
09/04/2016 16:30
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

https://decidim.barcelona/proposals/carrils-bici-de-qualitat

Avatar: Dinamització Participació 14 Dinamització Participació 14
09/04/2016 16:30
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

https://decidim.barcelona/proposals/red-interurbana-carril-bici

Avatar: Dinamització Participació 14 Dinamització Participació 14
09/04/2016 16:31
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

https://decidim.barcelona/proposals/carrils-bici-de-qualitat

Avatar: Dinamització Participació 14 Dinamització Participació 14
09/04/2016 16:32
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

https://decidim.barcelona/proposals/fomentar-la-xarxa-carril-bicicletes

Avatar: Dinamització Participació 14 Dinamització Participació 14
09/04/2016 16:32
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

https://decidim.barcelona/proposals/continuidad-del-caril-bici

Avatar: Dinamització Participació 14 Dinamització Participació 14
09/04/2016 16:32
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

https://decidim.barcelona/proposals/refer-el-carril-bici-a-diagonal-desde-glories-a-passeig-de-gracia

Avatar: Dinamització Participació 14 Dinamització Participació 14
09/04/2016 16:33
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

https://decidim.barcelona/proposals/pintar-a-l-asfalt-advertencia-prioritat-bicis-al-carril-bici-al-girar

Avatar: Dinamització Participació 14 Dinamització Participació 14
09/04/2016 16:33
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

https://decidim.barcelona/proposals/crear-carril-bici-paral-lels-a-les-carreters-d-horta-i-vallvidrera-i-altres

Avatar: Dinamització Participació 14 Dinamització Participació 14
09/04/2016 16:33
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

https://decidim.barcelona/proposals/carril-bici-de-pujada-en-la-carretera-de-vallvidrera-i-de-l-arrabassada

Avatar: Dinamització Participació 14 Dinamització Participació 14
09/04/2016 16:33
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

https://decidim.barcelona/proposals/carril-bici-per-sobre-de-la-diagonal

Avatar: Dinamització Participació 14 Dinamització Participació 14
09/04/2016 16:34
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

https://decidim.barcelona/proposals/carrers-30-bidireccionals-per-les-bicicletes

Avatar: Dinamització Participació 14 Dinamització Participació 14
09/04/2016 16:34
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

https://decidim.barcelona/proposals/senyalitzacio-de-sentit-contrari-permes-per-a-bicicletes-als-carrers-de-prioritat-invertida

Avatar: Dinamització Participació 14 Dinamització Participació 14
09/04/2016 16:35
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

https://decidim.barcelona/proposals/indicar-al-suelo-las-doa-dirreciones-de-las-bicis

Avatar: Dinamització Participació 14 Dinamització Participació 14
09/04/2016 16:35
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

https://decidim.barcelona/proposals/eliminacio-dels-carrils-bici-de-doble-sentit

Avatar: Dinamització Participació 14 Dinamització Participació 14
09/04/2016 16:38
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

https://decidim.barcelona/proposals/replantegament-dels-carrils-bici-de-doble-sentit-en-carrers-de-sentit-unic-de-circulacio

Avatar: Dinamització Participació 14 Dinamització Participació 14
09/04/2016 16:38
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

https://decidim.barcelona/proposals/carril-bus-vao-de-la-meridiana-en-un-carril-bici

Avatar: Dinamització Participació 14 Dinamització Participació 14
09/04/2016 16:39
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

https://decidim.barcelona/proposals/retirar-les-barres-de-pa-i-d-altres-proteccions-dels-carrils-bicis

Avatar: Dinamització Participació 14 Dinamització Participació 14
09/04/2016 16:40
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

https://decidim.barcelona/proposals/substituir-el-senyal-r-407-via-reservada-para-ciclos-o-via-ciclista

Avatar: Suport General - Decidim Barcelona Suport General - Decidim Barcelona
13/04/2016 17:50
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

https://decidim.barcelona/proposals/pensar-els-carrils-bici-des-del-punt-de-vista-dels-usuaris-de-la-bicicleta

Avatar: Suport General - Decidim Barcelona Suport General - Decidim Barcelona
14/04/2016 13:31
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

https://decidim.barcelona/proposals/tener-en-cuenta-la-seguridad-de-ciclistas-a-la-hora-de-crear-mejorar-los-carriles-bici

Avatar: Suport General - Decidim Barcelona Suport General - Decidim Barcelona
14/04/2016 13:34
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

https://decidim.barcelona/proposals/carriles-bicis

Avatar: Suport General - Decidim Barcelona Suport General - Decidim Barcelona
14/04/2016 16:42
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

https://decidim.barcelona/proposals/els-carrils-bici-en-una-unica-direccio

Carregant els comentaris ...

decidim.barcelona
  • Preguntes freqüents
  • Ajuda general
  • Tutorials Decidim Barcelona
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Termes i condicions d'ús
  • Descarrega els fitxers de dades obertes
  • decidim.barcelona a Twitter Twitter
  • decidim.barcelona a Facebook Facebook
  • decidim.barcelona a Instagram Instagram
  • decidim.barcelona a YouTube YouTube
  • decidim.barcelona a GitHub GitHub
Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure.
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

facebook Inicia sessió amb Facebook
twitter Inicia sessió amb Twitter
google Inicia sessió amb Google
O

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?